media/marketing/reklama

Piotr Chmielewski dołącza do zespołu działu reklamy BBP

Wydawca „Pulsu Biznesu” i Bankier.pl jeszcze mocniejszy.

Grupa mediowa Bonnier Business Polska konsekwentnie umacnia swoją pozycję na rynku mediów biznesowych, czego dowodem jest kolejny strategiczny transfer.

Piotr Chmielewski, uznany ekspert z 20-letnim doświadczeniem w branży content marketingu, od maja dołączył do zespołu działu reklamy. Chmielewski, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego i aktywny członek Stowarzyszenia Content Marketing Polska oraz Grupy Roboczej przy IAB Polska, przez ostatnie 6 lat odpowiadał za rozwój produktów natywnych w Polska Press. Dzięki jego bogatej wiedzy w zakresie tworzenia angażujących treści i planowania efektywnych kampanii content marketingowych oferta produktowa Bonnier Business Polska zyska na sile.

- To kolejny krok w realizacji naszej długofalowej wizji rozwoju. Stawiamy na najlepszych specjalistów, którzy pomogą nam wyznaczać nowe standardy na rynku mediów biznesowych i pozwolą na dalszy rozwój innowacyjnych rozwiązań reklamowych - podkreśla Paweł Kossek, Chief Revenue Officer Bonnier Business Polska.

Dołączenie Piotra Chmielewskiego na stanowisko Advertising Product Managera wpisuje się w szerszą strategię Bonnier Business Polska, która konsekwentnie inwestuje w najlepsze talenty, by zapewnić swoim klientom i partnerom rozwiązania na najwyższym poziomie.

 

informacje o firmie

załączniki

informacje o firmie