Niekończąca się moc! Globalna premiera smartfonów z serii realme GT 7 już 27 maja
realme oficjalnie ogłosiło globalną premierę serii GT 7. Najnowsze flagowe smartfony realme zostaną zaprezentowane w Paryżu 27 maja 2025 roku.
W 2024 r. udział realme w europejskim rynku smartfonów znacznie wzrósł – to 32% rok do roku w IV kwartale – głównie w Europie Zachodniej. Marka utrzymuje się na poziomie Top 4 w Europie Środkowej i Wschodniej pod względem udziału w rynku (Counterpoint Research Market Monitor Service, 2023–2024), a także zamierza osiągnąć wynik ponad 10 milionów rocznej sprzedaży w ciągu najbliższych trzech lat. Na targach MWC 2025 realme ogłosiło trzyletnią strategię dotyczącą podwojenia globalnej bazy użytkowników i wejścia na rynek high-end, a nadchodząca premiera serii realme GT 7 jest kluczowym elementem w tym planie.
Pogromca flagowców 2025 roku: niekończąca się moc
Seria GT konsekwentnie pozycjonuje się w kwestii flagowej wydajności AI i zapewnia przełomowe rozwiązania w każdym kolejnym urządzeniu. GT 7 Pro to pierwszy w Europie smartfon wyposażony w procesor Snapdragon 8 Elite, a jego poprzednik – model realme GT 6, zaprezentowany podczas premiery w Mediolanie – był pierwszym urządzeniem na wielu rynkach, który bazował na chipie Snapdragon 8s Gen 3, wzbogaconym o zaawansowane funkcje AI.
Seria realme GT 7, opisywana jako „zabójca flagowców 2025 roku”, kładzie nacisk na „niekończącą się moc”.
Wprowadzenie grafenu w projektowaniu smartfonów
W urządzeniach z serii realme GT 7 zastosowano pierwszą w branży grafenową powłokę IceSense – przełomowe rozwiązanie termiczne wykorzystujące grafen – najnowocześniejszy materiał laboratoryjny o 10-krotnie wyższej przewodności cieplnej niż konwencjonalne folie grafitowe. Jest on zintegrowany z tylną obudową telefonu i umożliwia ultrawydajne rozpraszanie ciepła w zakresie 360°.
Do tej pory realme nie ujawniło szczegółów, jednak smartfony z serii GT 7 zapewnią konsumentom wiele niespodzianek w kluczowych obszarach, takich jak: wydajność, czas pracy baterii, design i fotografia mobilna.
Smartfon będzie dostępny w dwóch unikalnych kolorach: niebieskim IceSense Blue i czarnym IceSense Black.
kontakt dla mediów
Maciej Piotrowski
maciej.piotrowski@publicisgroupe.com
tel: 538 531 802
Krzysztof Brodowski
krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com
tel: 515 114 453
informacje o firmie
O realme
realme to globalna firma zajmująca się technologiami konsumenckimi, która zdobywa rynek smartfonów, czyniąc najnowocześniejsze technologie bardziej dostępnymi. Dostarcza konsumentom gamę urządzeń w przystępnych cenach, o najwyższej jakości i wzornictwie, jednocześnie wyznaczając trendy, Marka założona przez Sky Li w 2018 roku, w zaledwie trzy lata stała się jednym z pięciu głównych graczy na rynku smartfonów w 30 krajach na całym świecie. Produkty firmy marki są dostępne w Chinach i Azji Południowo-Wschodniej, Azji Południowej, Europie, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Łacińskiej i Afryce, a jej globalna baza użytkowników wynosi ponad 200 milionów. Rok 2024 był czasem rebrandingu dla realme z nowym hasłem „Make it real”. realme skoncentruje się bardziej na młodych użytkownikach dostarczając realnych, klarownych i namacalnych korzyści w ich codziennym życiu.
Więcej informacji na stronie: www.realme.com
Kontakt dla mediów:
Tomasz Nowicki
PR Manager
tel.: 501 760 211
kontakt dla mediów
Maciej Piotrowski
maciej.piotrowski@publicisgroupe.com
tel: 538 531 802
Krzysztof Brodowski
krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com
tel: 515 114 453
informacje o firmie
O realme
realme to globalna firma zajmująca się technologiami konsumenckimi, która zdobywa rynek smartfonów, czyniąc najnowocześniejsze technologie bardziej dostępnymi. Dostarcza konsumentom gamę urządzeń w przystępnych cenach, o najwyższej jakości i wzornictwie, jednocześnie wyznaczając trendy, Marka założona przez Sky Li w 2018 roku, w zaledwie trzy lata stała się jednym z pięciu głównych graczy na rynku smartfonów w 30 krajach na całym świecie. Produkty firmy marki są dostępne w Chinach i Azji Południowo-Wschodniej, Azji Południowej, Europie, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Łacińskiej i Afryce, a jej globalna baza użytkowników wynosi ponad 200 milionów. Rok 2024 był czasem rebrandingu dla realme z nowym hasłem „Make it real”. realme skoncentruje się bardziej na młodych użytkownikach dostarczając realnych, klarownych i namacalnych korzyści w ich codziennym życiu.
Więcej informacji na stronie: www.realme.com
Kontakt dla mediów:
Tomasz Nowicki
PR Manager
tel.: 501 760 211