media/marketing/reklama energetyka
Enea startuje z nową kampanią wizerunkową „Energia i wiele więcej”
Grupa Enea ruszyła z ogólnopolską kampanią wizerunkową „Energia i wiele więcej”, która podkreśla rolę koncernu nie tylko jako producenta, dostawcy i sprzedawcy energii elektrycznej, ale również partnera troszczącego się o klientów na wielu innych płaszczyznach. Kampania pokazuje znaczenie energii w codziennym życiu – od pracy przez odpoczynek, aż po realizację pasji. W spocie telewizyjnym występują m.in. medalistki olimpijskie – Aleksandra Kałucka i Natalia Partyka. Muzykę skomponował wybitny muzyk jazzowy – Leszek Możdżer, od piętnastu lat dyrektor artystyczny Enter Enea Festival.
Enea jest nowoczesnym koncernem energetycznym, który nie tylko dostarcza energię elektryczną milionom Polek i Polaków, ale dba również o środowisko i społecznie odpowiedzialne prowadzenie biznesu. Jako aktywny uczestnik transformacji energetycznej, stawia na rozwój oferty zielonej energii i produktów opartych na nowych technologiach. Enea postrzega jednak swoją rolę znacznie szerzej: chce inspirować i współtworzyć projekty wnoszące istotną wartość do otoczenia. Celem kampanii „Energia i wiele więcej” jest pokazanie szerokiego zakresu działań Enei oraz jej zaangażowania w zrozumienie różnorodnych potrzeb klientów: energia to coś więcej niż tylko prąd w gniazdku, to siła napędowa życia codziennego.
− Zależy nam, żeby nasi klienci wiedzieli, że Enea to nie tylko sprzedawca energii elektrycznej, ale również partner w ich codziennym życiu. Energia, którą dostarczamy to nie tylko prąd, to możliwość realizacji marzeń, pasji i codziennych wyzwań. Kampania „Energia i wiele więcej” podkreśla nasze zaangażowanie w budowanie silnych relacji z klientami oraz rozwój zielonej energii, która jest kluczowa dla przyszłości − powiedział Bartosz Krysta, wiceprezes ds. handlowych, Enea.
Ambasadorkami Enei, a zarazem twarzami kampanii „Energia i wiele więcej”, są wybitne zawodniczki – Natalia Partyka (wielokrotna medalistka igrzysk paraolimpijskich w tenisie stołowym i reprezentantka kadry narodowej) oraz Aleksandra Kałucka (brązowa medalistka olimpijska z Paryża we wspinaczce na czas). Enea od lat wspiera sport – zarówno zawodowy, jak i młodzieżowy. Jest sponsorem tytularnym m.in. drużyn siatkarskich i koszykarskich oraz największych imprez triathlonowych w kraju. Edukację sportową dzieci promuje w ramach projektu Enea Akademia Sportu. Jako firma odpowiedzialna społecznie, wspiera inicjatywy i wydarzenia sportowe, muzyczne oraz kulturalne na terenie swojej działalności.
Za koncepcję kreatywną, realizację oraz produkcję kampanii odpowiada agencja GPD oraz GPD Film Studio. W ramach ogólnopolskiej kampanii „Energia i wiele więcej” powstał spot telewizyjny, projekty graficzne, spot radiowy, materiały do mediów społecznościowych oraz strona internetowa energiaiwielewiecej.enea.pl. Bohaterami spotu są klienci Enei oraz ambasadorki firmy.
kontakt dla mediów

Berenika Ratajczak
berenika.ratajczak@enea.pl
tel: +48 61 884 54 13
tel: +48 727 561 213
informacje o firmie
kontakt dla mediów

Berenika Ratajczak
berenika.ratajczak@enea.pl
tel: +48 61 884 54 13
tel: +48 727 561 213