nowe produkty/usługi transport
Mitsubishi Motors wprowadza ogólnoeuropejską 8-letnią ochronę
* Mitsubishi Motors Europe oferuje klientom jeszcze dłuższy okres ochrony i pomocy drogowej
*Nowa ochrona, aż 8-letnia lub do przebiegu 160 000 km, obejmuje 5-letnią gwarancję fabryczną oraz dodatkowe 3 lata, o ile spełnione są określone wymagania
* Nowej ochronie towarzyszy podobne przedłużenie Mitsubishi Assistance z 5 do 8 lat, na tych samych warunkach
*Nowy Outlander PHEV jest pierwszym pojazdem korzystającym z nowej ochrony, która będzie obowiązywać we wszystkich nowych modelach wprowadzanych na rynek
*Rozszerzone Zobowiązanie Serwisowe pojawia się w momencie, gdy Mitsubishi Motors odmładza swoją ofertę w Europie, wprowadzając na rynek w 2025 roku nowego Outlandera PHEV, nowego Grandisa i w pełni elektrycznego SUV-a, który zostanie zaprezentowany pod koniec roku.
Amstelveen, wtorek 25 lutego 2025 r. - Mitsubishi Motors Europe zwiększa poczucie bezpieczeństwa klientów dzięki ogólnoeuropejskiej rozszerzonej ochronie* na pojazdy z gamy marki, która pozwala właścicielom cieszyć się spokojem nawet przez 8 lat.
Rozszerzone Zobowiązanie Serwisowe marki pojawia się wraz z wprowadzeniem flagowego nowego Outlandera PHEV na rynek europejski i będzie dotyczyło wszystkich nowych modeli wprowadzanych później, co świadczy o zaangażowaniu firmy w dostarczanie pojazdów najwyższej jakości, którymi klienci mogą jeździć bez obaw.
Rozszerzona ochrona Mitsubishi Motors obejmie dodatkowe warunkowe 3 lata do istniejącej 5-letniej gwarancji fabrycznej marki, co oznacza, że klienci będą mogli korzystać z ochrony do 8 lat lub 160 000 km – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
„Mitsubishi Motors od dawna cieszy się dobrą reputacją w zakresie jakości i niezawodności. Nowa 8-letnia rozszerzona ochrona i program pomocy drogowej podkreślają nasze przekonanie o jakości naszych produktów, a tym samym możemy zapewnić naszym klientom poczucie pewności” – mówi Frank Krol, prezes i dyrektor generalny Mitsubishi Motors Europe.
Rozszerzona ochrona rozpoczyna się, gdy gwarancja fabryczna na 5 lat lub 100 000 km przestaje obowiązywać. Przedłużony okres ochrony jest odnawiany co 12 miesięcy wraz z corocznym przeglądem i kończy się po przekroczeniu przez pojazd wieku 8 lat lub przejechaniu 160 000 km, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. Przedłużona ochrona jest ważna tak długo, jak długo są wykonywane prace serwisowe przez autoryzowanego dealera Mitsubishi Motors.
Rozszerzona ochrona obejmuje wszystkie główne komponenty, takie jak silnik, skrzynia biegów, układ elektryczny i podzespoły hybrydowe.
Zwiększony zakres ochrony obejmuje również pomoc drogową (pakiet Mitsubishi Assistance). Wydłużenie okresu assistance do 8 lat podlega podobnym warunkom jak przedłużona ochrona i jest odnawiane co roku w czasie lat obowiązywania przedłużenia.
Wszystkie nowe modele Mitsubishi Motors wprowadzane od 2025 roku będą korzystały z warunkowego przedłużenia ochrony, począwszy od nowego Outlandera PHEV, następnie modelu C-SUV z hybrydowym i pojazdów w pełni elektrycznych, które zostaną wprowadzone na rynek pod koniec 2025 roku.
*Reguły ochrony są dostosowywane do specyfiki każdego rynku, aby zapewnić ich zgodność z wymaganiami prawnymi poszczególnych krajów.
O Mitsubishi Motors:
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagą na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Firma w roku 2009 wprowadziła na rynek pierwszy masowo produkowany pojazd elektryczny – i-MiEV, a następnie w roku 2013 model OUTLANDER PHEV - lidera rynków w Japonii i Europie w segmencie hybryd ładowanych z gniazdka. Mitsubishi Motors jest podmiotem globalnym, dzięki zakładom produkcyjnym w Japonii, Tajlandii, Chinach, Indonezji, Filipinach , w których zatrudnia łącznie 30 000 pracowników. Spółka MMC jest notowana na giełdzie w Tokio.
O firmie Astara: the Open Mobility Company
Jesteśmy jednym z wiodących globalnych przedsiębiorstw w dziedzinie mobilności (Open Mobility Company), mamy spersonalizowane podejście i jesteśmy zaangażowani w zrównoważony rozwój. Astara, której obroty przekroczyły w 2022 roku 5 miliardów euro, oferuje rozwiązania w zakresie mobilności osobistej, z opcjami dostosowanymi do różnych potrzeb każdej osoby i do dojrzałości danego rynku. Rozwiązania te obejmują: posiadanie, subskrypcje i współdzielenie samochodów. To ekosystem mobilności poparty analizą danych i obsługiwany przy pomocy platformy firmy Astara. A to wszystko dzięki zróżnicowanemu zespołowi pracowników ponad 40 narodowości, w 19 krajach i na 3 kontynentach: w Europie, Ameryce Łacińskiej i Azji Południowo-Wschodniej. Więcej informacji na temat firmy Astara można znaleźć na stronie: www.astara.com
kontakt dla mediów

Kinga Ossowska
kinga.ossowska@astara.com
informacje o firmie
kontakt dla mediów

Kinga Ossowska
kinga.ossowska@astara.com