energetyka

Pomocna aplikacja TAURONA. Rośnie liczba użytkowników

Już ponad 2 miliony razy pobrano aplikację energetycznego lidera, która pomaga w obsłudze spraw związanych z energią elektryczną. Tylko w ubiegłym roku klienci pobrali aplikację Mój TAURON blisko 500 tysięcy razy, dokonując za jej pomocą między innymi bezpiecznych płatności online. Spółka planuje uruchomić w najbliższych miesiącach kolejne przydatne funkcjonalności aplikacji i pozyskać w tym roku kilkaset tysięcy nowych użytkowników.

- Chcemy, aby już wkrótce 80 procent spraw związanych z energią elektryczną i naszą ofertą klienci mogli załatwić w pełni zdalnie, przy pomocy kilku kliknięć. To jeden z proklienckich celów zawartych w naszej nowej strategii. Już dziś większość naszych klientów korzysta na swoich komputerach i smartfonach z serwisów samoobsługowych TAURONA. Każdego miesiąca odwiedzane są blisko pięć milionów razy. Sukcesywnie rozwijamy nowoczesne i efektywne kanały komunikacji z klientami, minimalizując przy tym wykorzystanie papieru – mówi Mariusz Purat, prezes zarządu TAURON Sprzedaż.

Jak wskazują trendy, klienci oczekują od aplikacji przede wszystkim prostych i łatwo dostępnych rozwiązań rozliczeniowych, takich jak szybka płatność czy wgląd w obecne i historyczne faktury. Aplikacja Mój TAURON umożliwia jednak już teraz załatwienie o wiele większej liczby spraw związanych z prądem. Klienci mogą za jej pośrednictwem sprawdzić stan zużycia prądu z ostatnich faktur, a także m.in. podać odczyt licznika, zamówić szybki kontakt z konsultantem i bezpiecznie przepisać umowę.

- Wszyscy użytkownicy naszej aplikacji zyskają w najbliższych miesiącach dostęp do nowych funkcjonalności. Planujemy wprowadzenie czatu, który umożliwi klientom szybki i wygodny kontakt z zespołem obsługi klienta. Docelowo komunikacja będzie możliwa również za pomocą połączeń video, co pozwoli między innymi na łatwe wyjaśnienie klientom rozliczeń na fakturze – zapowiada Michał Mierzwa, wiceprezes zarządu TAURON Obsługa Klienta. - Dodatkowo, w aplikacji będziemy prezentować użytkownikom szczegółowe dane dotyczące zużycia energii oraz informować ich o wystawionych fakturach, terminach płatności i statusach spraw związanych z obsługą klienta. Analizujemy również możliwość udostępnienia aplikacji potencjalnym klientom, aby mogli poznać naszą ofertę i podpisać umowę online. Wierzymy, że te innowacje przyczynią się do większej satysfakcji naszych klientów i umocnią naszą pozycję lidera na rynku – mówi Michał Mierzwa.

TAURON planuje również uruchomić w aplikacji obszar przeznaczony dla prosumentów, tak aby mieli dostęp zarówno do podstawowych, jak i pogłębionych informacji na temat swojego bieżącego stanu rozliczeń.

Online łatwiej 

Każdy użytkownik aplikacji Mój TAURON ma pełną kontrolę nad rachunkami i gwarancję bezpieczeństwa transakcji. Mobilny dostęp, podobnie jak korzystanie z serwisu obsługowego z poziomu przeglądarki internetowej, pozwala używać dokumentów elektronicznych i tym samym eliminować papierowe wydruki. Z poziomu aplikacji użytkownik może także dotrzeć do praktycznie wszystkich spraw obsługowych rozsianych po środowisku internetowym TAURONA, takich jak zmiana taryfy, mocy przyłączeniowej, wysokości prognozy czy terminu płatności. Nowe, rozbudowane i przyjazne menu aplikacji poprowadzi każdego użytkownika na odpowiedni ekran tematyczny i właściwą stronę www lub formularz.

Aplikację można pobrać z App Store, Google Play i App Gallery.

Więcej informacji o aplikacji stronie tauron.pl/aplikacja

***

TAURON Sprzedaż zajmuje się sprzedażą energii elektrycznej klientom indywidualnym i biznesowym. Każdego dnia z energii TAURON Sprzedaż korzysta blisko 6 mln klientów na terenie całego kraju. Spółka oferuje miedzy innymi energię pochodzącą z własnych źródeł odnawialnych oraz usługi i nowoczesne technologie w zakresie fotowoltaiki, magazynowania energii, ogrzewania i poprawy efektywności energetycznej.

kontakt dla mediów
Rzecznik Prasowy, TAURON Polska Energia
Łukasz Zimnoch

lukasz.zimnoch@tauron.pl

tel: 508 006 292

informacje o firmie

***

TAURON Polska Energia S.A. jest spółką holdingową w grupie kapitałowej, która zajmuje się wytwarzaniem, dystrybucją i sprzedażą energii. Grupa TAURON jest jednym z największych podmiotów gospodarczych w Polsce, w tym największym dystrybutorem i jednym z największych sprzedawców i wytwórców energii elektrycznej. W skład Grupy TAURON wchodzą m.in. TAURON Wytwarzanie, TAURON Dystrybucja, TAURON Sprzedaż, TAURON Obsługa Klienta, TAURON Ekoenergia oraz TAURON Ciepło. Od 2010 roku akcje TAURON Polska Energia SA notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie m.in. w indeksach WIG20 i WIG30. Spółka wchodzi w skład indeksu spółek odpowiedzialnych społecznie RESPECT Index.

załączniki

kontakt dla mediów
Rzecznik Prasowy, TAURON Polska Energia
Łukasz Zimnoch

lukasz.zimnoch@tauron.pl

tel: 508 006 292

informacje o firmie

***

TAURON Polska Energia S.A. jest spółką holdingową w grupie kapitałowej, która zajmuje się wytwarzaniem, dystrybucją i sprzedażą energii. Grupa TAURON jest jednym z największych podmiotów gospodarczych w Polsce, w tym największym dystrybutorem i jednym z największych sprzedawców i wytwórców energii elektrycznej. W skład Grupy TAURON wchodzą m.in. TAURON Wytwarzanie, TAURON Dystrybucja, TAURON Sprzedaż, TAURON Obsługa Klienta, TAURON Ekoenergia oraz TAURON Ciepło. Od 2010 roku akcje TAURON Polska Energia SA notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie m.in. w indeksach WIG20 i WIG30. Spółka wchodzi w skład indeksu spółek odpowiedzialnych społecznie RESPECT Index.