kultura/sztuka/rozrywka

EA SPORTS™ WRC wspólnie ze swoimi fanami świętuje rok wirtualnych rajdów

07.11.2024 | Electronic Arts

EA SPORTS™ WRC obchodzi swoje pierwsze urodziny i podsumowuje rok ekscytujących rajdów na odcinkach specjalnych oraz wyjątkową interakcję ze swoją społecznością. Dane zebrane w tym czasie pokazują ulubione samochody, wydarzenia, klasy i najbardziej aktywne narodowości graczy w oficjalnej grze WRC™.

Gracze na całym świecie walczyli na trasach rajdowych o jak najlepsze czasy, bez względu na warunki pogodowe. Najchętniej robili to w Toyocie GR Yaris Rally1 HYBRID, która zajęła pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych modeli w grze. Tuż za nią na podium znalazły się kolejno Ford Puma Rally1 HYBRID i Ford Fiesta Rally3. Najszybsi okazali się gracze z Francji, Stanów Zjednoczonych i Finlandii, którzy nieznacznie wyprzedzili zawodników z Australii i Portugalii. Wśród najbardziej lubianych lokalizacji Rajd Monte Carlo zajął pierwsze miejsce, wyprzedzając w popularności Rajdy Portugalii i Finlandii.

„Świętujemy pierwszy rok od premiery EA SPORTS™ WRC i jesteśmy bardzo wdzięczni za wsparcie społeczności oraz entuzjazm naszych graczy przez ostatnie 12 miesięcy” – powiedział Matthew Battison, Dyrektor Kreatywny w Codemasters. „Cieszymy się, że ciągle możemy rozwijać zawartość gry dzięki WRC 24 Season Expansion oraz kolejnym DLC w 2025 roku”.

Więcej o tym, jak gracze bawili się w grze przez ten rok, znajdziesz w naszym najnowszym poście w mediach społecznościowych:

kontakt dla mediów
Karol Dymkowski
Account Manager, MSL
Karol Dymkowski

karol.dymkowski@publicisgroupe.com

tel: +48 608 391 413

informacje o firmie

O Electronic Arts

Electronic Arts (NASDAQ: EA) jest światowym liderem w dziedzinie cyfrowej rozrywki interaktywnej. Firma tworzy i dystrybuuje gry, treści i usługi online na konsole z dostępem do Internetu, urządzenia mobilne i komputery. 

W roku podatkowym 2024 EA odnotowała przychody netto w wysokości około 7,6 mld USD. Siedziba firmy znajduje się w Redwood City, w Kalifornii. EA jest znana z uznanego na całym świecie portfolio wysokiej jakości marek, takich jak EA SPORTS FC™, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, EA SPORTS™ Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ i EA SPORTS F1®. Więcej informacji na temat EA można znaleźć na stronie www.ea.com/news.

EA, EA SPORTS, EA SPORTS FC, Battlefield, Need for Speed, Apex Legends, The Sims, Titanfall i Plants vs. Zombies są znakami towarowymi Electronic Arts Inc. John Madden, NFL, FIFA i F1 są własnością odpowiednich podmiotów i zostały użyte za ich zgodą.

załączniki

kontakt dla mediów
Karol Dymkowski
Account Manager, MSL
Karol Dymkowski

karol.dymkowski@publicisgroupe.com

tel: +48 608 391 413

informacje o firmie

O Electronic Arts

Electronic Arts (NASDAQ: EA) jest światowym liderem w dziedzinie cyfrowej rozrywki interaktywnej. Firma tworzy i dystrybuuje gry, treści i usługi online na konsole z dostępem do Internetu, urządzenia mobilne i komputery. 

W roku podatkowym 2024 EA odnotowała przychody netto w wysokości około 7,6 mld USD. Siedziba firmy znajduje się w Redwood City, w Kalifornii. EA jest znana z uznanego na całym świecie portfolio wysokiej jakości marek, takich jak EA SPORTS FC™, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, EA SPORTS™ Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ i EA SPORTS F1®. Więcej informacji na temat EA można znaleźć na stronie www.ea.com/news.

EA, EA SPORTS, EA SPORTS FC, Battlefield, Need for Speed, Apex Legends, The Sims, Titanfall i Plants vs. Zombies są znakami towarowymi Electronic Arts Inc. John Madden, NFL, FIFA i F1 są własnością odpowiednich podmiotów i zostały użyte za ich zgodą.