technologie media/marketing/reklama

Lenovo ogłasza nowe, kompleksowe portfolio hybrydowej sztucznej inteligencji na globalnym wydarzeniu Tech World

16.10.2024 | Lenovo

Lenovo ogłasza nowe, kompleksowe portfolio hybrydowej sztucznej inteligencji na globalnym wydarzeniu Tech World

Lenovo prezentuje kompleksowe rozwiązania oparte na odpowiedzialnej AI, która przyspieszy wdrożenie sztucznej inteligencji i innowacji dla osób fizycznych, przedsiębiorstw i branż w ramach idei „Smarter AI for All”

SEATTLE, WA, 15 października 2024 r. - Globalny lider technologiczny Lenovo zaprezentował kolejny etap swojej wizji „Smarter AI for All” podczas dorocznego globalnego wydarzenia firmy poświęconego innowacjom - Tech World, które odbyło się w Seattle w stanie Waszyngton. Lenovo zaprezentowało kompleksowe portfolio rozwiązań, usług i urządzeń AI, które zapewniają transformację i wymierny zwrot z inwestycji dla branż, przedsiębiorstw i osób prywatnych na całym świecie. Oprócz tego, firma ogłosiła kluczowe nowe technologie.

Wykorzystując zeszłoroczną dynamikę rozwoju, Lenovo postawiło na hybrydową sztuczną inteligencję jako kierunek rozwoju: płynną, bezpieczną integrację chmur prywatnych i publicznych, rozwiązań indywidualnych i korporacyjnych. Ogłoszone nowe technologie obejmują wprowadzenie technologii Hybrid AI Advantage dla przedsiębiorstw; najnowszy laptop ThinkPad X1 2-in-1 10. generacji Aura Edition AI, lokalnego agenta AI Lenovo AI Now, platformę oprogramowania Lenovo Learning Zone, nowej generacji chłodzenie cieczą Lenovo Neptune dla serwerów dla bardziej zrównoważonej sztucznej inteligencji oraz koncepcje wykorzystujące AI do wywierania wpływu społecznego.

Lenovo wraz z wyjątkową społecznością partnerów i klientów pokazało, jak sztuczna inteligencja zdecydowanie wykroczyła poza potencjał i przekształciła się w transformacyjne wyniki. Połączenie wiedzy, infrastruktury i stale rozwijającego się, wzajemnie połączonego ekosystemu Lenovo na nowo przekształca przepływy pracy, uwalnia kreatywność i zamienia nieustrukturyzowane dane w użyteczne informacje.

Do prezesa i dyrektora generalnego Lenovo, Yuanqinga Yanga, dołączyli inni wizjonerzy AI, w tym prezes i dyrektor generalny AMD, dr Lisa Su; dyrektor generalny Intel, Pat Gelsinger; założyciel i dyrektor generalny Meta, Mark Zuckerberg; prezes i dyrektor generalny Microsoft, Satya Nadella; założyciel i dyrektor generalny NVIDIA, Jensen Huang; oraz prezes i dyrektor generalny Qualcomm, Cristiano Amon.

„Opierając się na zapowiedziach z zeszłorocznego Tech World, aktywnie realizujemy naszą wizję hybrydowej sztucznej inteligencji dla klientów i partnerów na całym świecie” – skomentował Yang. „Już teraz widzimy, że sztuczna inteligencja poprawia jakość życia ludzi i zapewnia wyższą produktywność przedsiębiorstw. Lenovo sprawia, że ta zmiana paradygmatu jest szybsza, lepiej dostępna, połączona oraz bardziej zrównoważona. Naszą strategią jest połączenie modularyzacji z personalizacją, dzięki czemu możemy szybko reagować na potrzeby klientów, jednocześnie dostosowując do nich nasze rozwiązania”.

„Nasza wizja „Smarter AI for All”, która stała się już rzeczywistością uwalnia ludzki potencjał” – skomentował dr Tolga Kurtoglu, Chief Technology Officer w Lenovo. „Naszym kluczowym wyróżnikiem jest integracja AI w naszym szerokim portfolio, od agentów AI na urządzeniach po bardziej wydajne architektury serwerów. Lenovo łączy swoje siły z partnerami w niestrudzonym zaangażowaniu na rzecz rygorystycznych badań naukowych, które pozwalają nam definiować przyszłość sztucznej inteligencji”.

 

Hybrydowa sztuczna inteligencja zapewniająca maksymalny zwrot z inwestycji dla firm

Yang, podczas swojej prezentacji, którą współprowadził wraz z Jensenem Huangiem, założycielem i CEO firmy NVIDIA, zaprezentował Lenovo Hybrid AI Advantage, rozwiązanie umożliwiające organizacjom szybkie przekształcanie potencjału sztucznej inteligencji w rezultaty. Będące wynikiem rozszerzonego partnerstwa ogłoszonego na zeszłorocznym wydarzeniu Tech World rozwiązanie Lenovo Hybrid AI Advantage z NVIDIA zostało osiągnięte dzięki współpracy obu firm w zakresie pełnego portfolio AI. Lenovo Hybrid AI zapewnia obliczenia oparte na sztucznej inteligencji w dowolnym miejscu z niezwykłą szybkością i łatwością.

Struktura Lenovo Hybrid AI Advantage obejmuje nową bibliotekę Lenovo AI Library, kompleksowe repozytorium gotowych do szybkiego wdrożenia szablonów AI, które umożliwiają firmom implementację rozwiązań AI przy minimalnej złożoności. Biblioteka AI obejmuje wiele branż i działów biznesowych, w tym marketing, operacje IT, rozwój produktów i obsługę klienta.

Nadchodzi kolejna era chłodzenia wodnego Lenovo Neptune, wydajnie zasilającego sztuczną inteligencję w każdej skali

Lenovo kontynuuje swoje niezachwiane zaangażowanie w bezpieczną, wydajną infrastrukturę hybrydową w każdym aspekcie, od brzegu sieci po chmurę, jak również podnosi poprzeczkę w zakresie zrównoważonych operacji wysokowydajnych obliczeń (HPC). Nowa rodzina rozwiązań ThinkSystem oferuje nawet 100-procentowe odprowadzanie ciepła, w tym w serwerach, które zwiększają wydajność, umożliwiając wprowadzanie platformy NVIDIA Blackwell i NVIDIA GB200 do przedsiębiorstw dowolnej wielkości.

Szósta generacja systemów chłodzenia cieczą Neptune jest obecnie wdrażana w ekosystemie partnerów firmy, umożliwiając organizacjom na całym świecie tworzenie i uruchamianie przyspieszonych obliczeń dla generatywnej sztucznej inteligencji przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia energii w centrum danych nawet o 40%.

Urządzenia, rozwiązania i koncepcje AI, które są bardziej spersonalizowane, produktywne i bezpieczne

Lenovo wyróżnia się niedoścignioną różnorodnością ekosystemu możliwości hybrydowej sztucznej inteligencji, obejmującego najszersze portfolio na rynku — od komputerów osobistych, smartfonów, mieszanej rzeczywistości, tabletów i akcesoriów urządzeń po serwery, pamięć masową oraz chmury publiczne i prywatne. Obecnie sztuczna inteligencja zapewnia hiperpersonalizację, ultra-produktywność i bezprecedensową ochronę przetwarzania danych zarówno w pracy, jak i podczas nauki czy użytku osobistego.

Firma Lenovo zaprezentowała dziś następną generację osobistej sztucznej inteligencji.  Wdrażając AI w całym swoim portfolio Lenovo dąży do zmiany sposobu pracy i interakcji ludzi, usprawniając procesy, wspierając płynną współpracę i koncentrując się na najwyższym poziomie bezpieczeństwa. Najważniejsze ogłoszenia na Tech World 2024 odzwierciedlają zaangażowanie Lenovo w rozwój inteligentniejszych technologii, które wywierają znaczący wpływ i podnoszą jakość doświadczeń użytkowników w skali globalnej.

Lenovo zaprezentowało Lenovo AI Now, lokalnego agenta AI, który przekształca komputery PC w spersonalizowanych asystentów. Nowy laptop ThinkPad X1 2-in-1 10. generacji Aura Edition AI integruje funkcje oparte na sztucznej inteligencji do pracy hybrydowej, a Lenovo Learning Zone to osobista platforma oprogramowania edukacyjnego oparta na sztucznej inteligencji. Ponadto Lenovo zaprezentowało nowe koncepcje, takie jak ta o nazwie kodowej Lenovo „AI Buddy”, wizualny moduł interaktywny oraz zaawansowane dema technologiczne. Wśród nich znalazły się rozwiązania AI dla stacji roboczych i rozwiązania zabezpieczające ThinkShield™ wykorzystujące sztuczną inteligencję, co odzwierciedla wiodącą pozycję w zakresie najnowocześniejszych rozwiązań AI.

Firma Motorola ogłosiła uruchomienie nowych doświadczeń moto AI, które przechodzą do fazy testów beta, z planami stopniowego rozszerzenia zaproszeń do testów beta do końca roku. Dzięki niemu firma usprawnia i upraszcza każdą interakcję ze smartfonem, oferując podsumowania osobistych komunikacji na żądanie, automatyczne identyfikowanie zadań do wykonania oraz generowane przez sztuczną inteligencję kontekstowych informacji dla przechwyconych treści, takich jak zdjęcia.

Rozwój skoncentrowany na człowieku i przełomowa sztuczna inteligencja na rzecz dobra

Firma Lenovo zaprezentowała nowe technologie i sprawdzone koncepcje mające na celu zwiększenie potencjału ludzi, ochronę dziedzictwa kulturowego i poprawę jakości życia.

„Wprowadzamy innowacje bez uszczerbku dla naszych wartości i zaangażowania w działania na rzecz zróżnicowanych społeczności” – powiedział Doug Fisher, Chief Security i AI Officer w Lenovo. „Łączymy bezpieczeństwo i sztuczną inteligencję w każdym momencie i oceniamy wszystkie inicjatywy Lenovo w zakresie sztucznej inteligencji, aby upewnić się, że zmierzamy w kierunku przyszłości, w której priorytetem jest prywatność, przejrzystość i odpowiedzialność”.

Lenovo wprowadziło na rynek Alzheimer's Intelligence, pierwszego awatara towarzyszącego osobom cierpiącym na chorobę Alzheimera i demencję, wykorzystującego wyselekcjonowany zestaw danych rzeczywistych doświadczeń, aby zapewnić znaczące wsparcie osobom stojącym w obliczu trudnej diagnozy. Alzheimer's Intelligence opiera się na inicjatywie Lenovo Work For Humankind , która pokazuje w jaki sposób inteligentniejsza technologia, w tym odpowiedzialna sztuczna inteligencja, może łączyć ludzi dla dobra społecznego.

Prezes i dyrektor generalny Yuanqing Yang został powitany na scenie z nowym kompleksowym, opartym na sztucznej inteligencji rozwiązaniem komunikacyjnym dla osób z ALS, łączącym awatary AI, technologię śledzenia wzroku i predykcyjne modele LLM.

Lenovo i InCor, największy szpital kardiologiczny w Ameryce Łacińskiej, ogłosiły platformę do wykrywania arytmii klasy klinicznej, która wprowadza sztuczną inteligencję do małego, nadającego się do noszenia urządzenia IoT do monitorowania w czasie rzeczywistym.

Więcej informacji można uzyskać na stronie wydarzenia Tech World '24 Lenovo i w zestawie prasowym

kontakt dla mediów
Agnieszka Kowalska
Account Manager, Publicis Media
Agnieszka Kowalska

agnieszka.kowalska@publicisgroupe.com

Bartosz Dul
Junior Account Manager, Publicis Media
Bartosz Dul

bartosz.dul@publicismedia.com

informacje o firmie

Lenovo to globalny lider technologiczny o przychodach w wysokości 57 mld USD, zajmujący 248. miejsce w rankingu Fortune Global 500 i obsługujący miliony klientów w 180 krajach każdego dnia. Firma Lenovo, największy na świecie producent komputerów z pełnym portfolio urządzeń obsługujących sztuczną inteligencję, przystosowanych do wdrażania rozwiązań na niej opartych i zoptymalizowanych pod tym kątem (w tym komputerów PC, stacji roboczych, smartfonów i tabletów), infrastruktury (serwery, pamięć masowa, urządzenia brzegowe, urządzenia do obliczeń o wysokiej wydajności i infrastruktura definiowana programowo), oprogramowania, rozwiązań i usług, osiągnęła swój sukces koncentrując się na śmiałej wizji dostarczania inteligentniejszych technologii dla wszystkich. Ciągłe inwestycje Lenovo w rewolucyjne innowacje pozwalają budować bardziej inkluzywną, inteligentniejszą przyszłość opartą na zaufaniu dla

załączniki

kontakt dla mediów
Agnieszka Kowalska
Account Manager, Publicis Media
Agnieszka Kowalska

agnieszka.kowalska@publicisgroupe.com

Bartosz Dul
Junior Account Manager, Publicis Media
Bartosz Dul

bartosz.dul@publicismedia.com

informacje o firmie

Lenovo to globalny lider technologiczny o przychodach w wysokości 57 mld USD, zajmujący 248. miejsce w rankingu Fortune Global 500 i obsługujący miliony klientów w 180 krajach każdego dnia. Firma Lenovo, największy na świecie producent komputerów z pełnym portfolio urządzeń obsługujących sztuczną inteligencję, przystosowanych do wdrażania rozwiązań na niej opartych i zoptymalizowanych pod tym kątem (w tym komputerów PC, stacji roboczych, smartfonów i tabletów), infrastruktury (serwery, pamięć masowa, urządzenia brzegowe, urządzenia do obliczeń o wysokiej wydajności i infrastruktura definiowana programowo), oprogramowania, rozwiązań i usług, osiągnęła swój sukces koncentrując się na śmiałej wizji dostarczania inteligentniejszych technologii dla wszystkich. Ciągłe inwestycje Lenovo w rewolucyjne innowacje pozwalają budować bardziej inkluzywną, inteligentniejszą przyszłość opartą na zaufaniu dla