praca media/marketing/reklama

Do redakcji „Pulsu Biznesu” dołącza Marek Chądzyński

15.10.2024 | Puls Biznesu

Do redakcji „Pulsu Biznesu”, jedynego w Polsce medium skoncentrowanego w 100 proc. na tematyce biznesowej, dołącza Marek Chądzyński. Przez ostatnie lata był redaktorem naczelnym portalu 300Gospodarka.pl. Czytelnikom „Pulsu Biznesu” przybliży tematy związane m.in. z administracją i polityką gospodarczą.

 

Marek Chądzyński to dziennikarz ekonomiczny z ponad 25-letnim doświadczeniem, od 2021 roku pełniący funkcję redaktora naczelnego portalu 300Gospodarka.pl. Jest autorem wywiadów i analiz, specjalizującym się w dziennikarstwie danych. Wcześniej m.in. dziennikarz i publicysta w "Dzienniku Gazecie Prawnej", korespondent Polskiej Agencji Prasowej, reporter "Gazety Giełdy Parkiet". W 2022 roku został dziennikarzem ekonomicznym roku i laureatem nagrody Grand Press Economy, był nominowany do tej nagrody także w 2018 roku.

- Dołączenie do "Pulsu Biznesu" to dla mnie okazja współpracy z zespołem dziennikarzy o niepodważalnej renomie. To również możliwość sprawdzenia się w nowych dla mnie obszarach i dalszego rozwijania się w zawodzie, z wykorzystaniem doświadczenia zgromadzonego przez ponad dwie dekady -  mówi Marek Chądzyński.

- Tematy związane z administracją, polityką gospodarczą i legislacją są niezwykle istotne dla każdego przedsiębiorcy. Bardzo się cieszę, że dzięki obecności Marka, bardzo doświadczonego redaktora z wieloma sukcesami na koncie, znacząco je wzmocnimy na łamach „Pulsu Biznesu”. Szykujemy też wiele projektów wykraczających poza artykuły newsowe i analizy – dodaje Marcin Goralewski, redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”.

W ostatnim czasie do redakcji „Pulsu Biznesu” dołączyli także Kamila Wajszczuk (energetyka), Magdalena Głowacka  (start-upy i fundusze venture capital),  Stanisław Borawski (Puls Inwestora),  Łukasz Rawa (przemysł spożywczy i przetwórczy, FMCG), Gabriel Chrostowski (analizy), Jacek Perzyński (międzynarodowa polityka gospodarcza Chin i krajów Azji Wschodniej) oraz Marcin Dobrowolski (podcasty).

 

***

 

O „Pulsie Biznesu”

„Puls Biznesu” to ogólnopolski dziennik gospodarczo-biznesowy, ukazujący się od 1997 r. Prezentuje najważniejsze fakty z wielu branż przydatne w codziennym funkcjonowaniu przedsiębiorcy, menedżera czy inwestora. Dziennikarze nie opierają tekstów na doniesieniach agencji, ale za wszelką cenę starają się dotrzeć do źródła informacji. Dzięki temu „Puls Biznesu” bardzo często jako pierwszy podaje newsy prosto z firm, co szczególnie w biznesie ma wielkie znaczenie – dla klientów, kontrahentów, konkurentów.

„Puls Biznesu” jest jedynym dziennikiem w Polsce, który w 100 proc. koncentruje się na tematyce biznesowej. Opisuje polską gospodarkę na poziomie poszczególnych przedsiębiorstw, a dopełnieniem tych informacji są zagadnienia makroekonomiczne. Polityką natomiast zajmuje się tylko w kontekście biznesowym, np. w zakresie wpływu zmian ustawodawstwa na warunki prowadzenia działalności gospodarczej.

Użyteczność tekstów, które pisane są według zasady: „Co czytelnik będzie z tego miał” „Jak ta informacja wpłynie na prowadzony przez niego biznes”, pomaga podejmować właściwe decyzje biznesowe.

„Puls Biznesu” – czytany zarówno przez przedstawicieli wielkiego biznesu i rekinów polskiej giełdy, jak również właścicieli małych i średnich firm i drobnych inwestorów indywidualnych – jest cennym narzędziem w ich rękach.

Wydawcą „Pulsu Biznesu” jest Bonnier Business Polska

www.pb.pl

kontakt dla mediów
Witold Mianowski
Marketing Manager | Puls Biznesu, Bonnier Business Polska sp. z o.o.
Witold Mianowski

w.mianowski@pb.pl

tel: 605820136

informacje o firmie

 

 

załączniki

kontakt dla mediów
Witold Mianowski
Marketing Manager | Puls Biznesu, Bonnier Business Polska sp. z o.o.
Witold Mianowski

w.mianowski@pb.pl

tel: 605820136

informacje o firmie