media/marketing/reklama transport nauka/edukacja/szkolenia
Dr Maciej Kawecki ambasadorem nowego Mitsubishi ASX
Firma Astara – oficjalny importer samochodów Mitsubishi w Polsce - ogłosiła, że Maciej Kawecki - wykładowca, dziennikarz technologiczny, popularyzator nowych technologii, ceniony ekspert w dziedzinie ochrony danych, jest ambasadorem nowego modelu Mitsubishi ASX.
Dr Maciej Kawecki, popularyzator nauki, dziennikarz technologiczny, wykładowca akademicki odebrał właśnie kluczyki najnowszego modelu Mitsubishi ASX 1.3 Mild Hybrid w wersji Instyle. Samochód, łączący nowoczesny design z zaawansowanymi systemami wspierającymi kierowcę i wyrafinowanym hybrydowym układem napędowym, wpisuje się w technologiczne zainteresowania Macieja Kaweckiego. Model doskonale odpowiedział również na potrzeby europejskich kierowców, zdobywając coraz większe grono klientów.
Kawecki, który w swojej karierze łączy pasję do najnowszych technologii z szeroką działalnością edukacyjną, od kilku lat jest ambasadorem marki Mitsubishi. W swojej pracy naukowej i publicystycznej Kawecki podejmował tematy związane z bezpieczeństwem danych. Po etapie pracy w ministerstwie cyfryzacji, gdzie wniósł ważny wkład w rozwój prawa ochrony danych osobowych oraz cyfryzację Polski, zwłaszcza w kontekście unijnej reformy RODO, objął funkcję dziekana a potem prorektora ds. innowacji w Wyższej Szkole Bankowej w Warszawie.
Maciej Kawecki prowadzi też wyjątkowo szeroką i skuteczną działalność popularyzatorską. Zyskał szerokie uznanie wśród młodzieży zainteresowanej nauką, dzięki udziałowi w programach upowszechniających wiedzę o nowych technologiach, promując młodych polskich naukowców podbijających świat, w stałych cyklach telewizyjnych i na łamach wysokozasięgowych portali internetowych oraz w mediach społecznościowych. Jego kanał na YouTube – „This Is IT – Maciej Kawecki” https://www.youtube.com/@MK_ThisIsIT– cieszy się ogromnym zainteresowaniem, gromadząc 174 tys. subskrybentów, profil na LinkedIn https://www.linkedin.com/in/maciejkawecki/ śledzi ponad 144 tys. użytkowników, a jego publikacje i wywiady z wybitnymi osobistościami w dziedzinie nauki i technologii zdobywają ostatnio ważne nagrody. Kawecki był w roku 2022 laureatem prestiżowego konkursu Fintech Awards a w tym roku otrzymał trzy nominacje do Grand Video Awards Magazynu Press, głównej nagrody branży video w Polsce.
„Nowe Mitsubishi ASX bardzo ułatwia mi pracę, której ogromna część jest związana z długimi podróżami. Komfortowe, ciche wnętrze pozwala na skupienie i brak poczucia zmęczenia a system Google to naprawdę sprawny pomocnik. Pomimo, że najnowszy model po faceliftingu wygląda masywniej i ma dynamiczny silnik, to nie drenuje kieszeni.”
Nowe Mitsubishi ASX, odebrane właśnie przez Macieja Kaweckiego jest modelem wybiegającym w technologiczną przyszłość motoryzacji. Hybrydowy zespół napędowy o mocy 158 KM łączy turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności 1,3-litra, wsparty instalacją elektryczną Mild Hybrid oraz automatyczną przekładnię dwusprzęgłową. Wersja Instyle wyróżnia się atrakcyjnym wyposażeniem oraz komfortowymi rozwiązaniami, takimi jak podgrzewane fotele i skórzana, podgrzewana kierownica, przyciemniane tylne szyby i szklane okno dachowe. Tempomat adaptacyjny z funkcją STOP & GO, dziewięciogłośnikowy system nagłośnienia premium Harman Kardon oraz stacja multimedialna, działająca w oparciu o system operacyjny Google Automotive Services (GAS), pomagają czuć się w podróży komfortowo i bezpiecznie, jak w domu.
Więcej informacji o nowym modelu Mitsubishi ASX można znaleźć na stronie marki www.mitsubishi.pl
O Mitsubishi Motors:
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, marka wykazała się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające standardy nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, firma Mitsubishi Motors wprowadziła w 2017 roku nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive Your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania z chęcią odkrywania i rozwoju oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors intensywnie inwestuje w innowacyjne technologie, atrakcyjny design i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru
O firmie Astara: the Open Mobility Company
Jesteśmy jednym z wiodących globalnych przedsiębiorstw w dziedzinie mobilności (Open Mobility Company), mamy spersonalizowane podejście i jesteśmy zaangażowani w zrównoważony rozwój. Astara, której obroty przekroczyły w 2022 roku 5 miliardów euro, oferuje rozwiązania w zakresie mobilności osobistej, z opcjami dostosowanymi do różnych potrzeb każdej osoby i do dojrzałości danego rynku. Rozwiązania te obejmują: posiadanie, subskrypcje i współdzielenie samochodów. To ekosystem mobilności poparty analizą danych i obsługiwany przy pomocy platformy firmy Astara. A to wszystko dzięki zróżnicowanemu zespołowi pracowników ponad 40 narodowości, w 19 krajach i na 3 kontynentach: w Europie, Ameryce Łacińskiej i Azji Południowo-Wschodniej. Więcej informacji na temat firmy Astara można znaleźć na stronie: www.astara.com
kontakt dla mediów
Kinga Ossowska
kinga.ossowska@astara.com
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Kinga Ossowska
kinga.ossowska@astara.com