zainteresowania/hobby kultura/sztuka/rozrywka
Reakcje kierowców WRC na rozszerzenie do sezonu EA SPORTS WRC™ 24
Na początku tego roku, podczas Goodwood Festival of Speed, EA umożliwiło gwiazdom WRC możliwość przetestowania rozszerzenia EA SPORTS™ WRC 24, w którym znajdują się samochody z aktualnego sezonu oraz dwa nowe rajdy: ORLEN 80. Rajd Polski oraz Tet Rally Latvia. Klikając tutaj, można zapoznać się z materiałem z wczesnej rozgrywki, aby dowiedzieć się, jakie były wrażenia zawodników.
Dani Sordo z zespołu Hyundai, jeden z najbardziej doświadczonych zawodników w historii WRC, mający na koncie prawie 200 startów, zwrócił uwagę na autentyczność tras, jadąc przez Polskę w samochodzie i20 N Rally1 HYBRID '24.
„Fajnie jest poćwiczyć na tej trasie, ponieważ możesz przypomnieć sobie jej rzeczywiste odcinki. To dla mnie nowe doświadczenie, jeszcze nie jestem zbyt wprawiony w grze! Trzeba być naprawdę skoncentrowanym, żeby osiągnąć sukces. To naprawdę doświadczenie bliskie rzeczywistości, choć w prawdziwym życiu jestem szybszy” – powiedział Sordo.
Adrien Fourmaux z M-Sport, który w sezonie 2024 wyrósł na jedną z największych gwiazd, prowadząc Forda Puma Rally1 HYBRID '24, i zdobył kilka podiów, szczególnie docenił odcinki łotewskie.
„Wygląda to bardzo podobnie do rzeczywistego rajdu na Łotwie. Na przykład ta szykana, do której się zbliżam, jest ich mnóstwo na prawdziwych trasach” – objaśnił Fourmaux.
Elfyn Evans z Toyoty, świeżo po zajęciu drugiego miejsca w ORLEN 80. Rajdzie Polski, doskonale odnalazł się w wirtualnej wersji tego rajdu, mając u boku pilota Scotta Martina. „Po jakimś czasie z grą muszę przyznać, że charakter odcinków jest dość realistyczny. Od razu rozpoznałem kilka miejsc z zeszłotygodniowego rajdu w Polsce. To świetne, a reakcje samochodu są podobne do rzeczywistości. Jestem pod wrażeniem” – przyznał Evans.
Szef zespołu Elfyna, Jari-Matti Latvala, również wypróbował stanowisko z grą z kierownicą Fanatec, która jest wyjątkowa ze względu na jej precyzję oraz realistyczne odwzorowanie sił działających na samochód podczas jazdy.
Latvala podkreślił znaczenie symulatorów dla młodych kierowców. „Grafika wygląda niesamowicie, daje autentyczne wrażenie jazdy po tych drogach. Myślę, że dla młodego pokolenia, takiego jak uczestnicy japońskiego programu Challenge, który prowadzimy w Toyocie, to świetna okazja, aby zdobyć takie doświadczenie” – powiedział Latvala.
Grégoire Munster, debiutant z zespołu M-Sport, zwrócił uwagę na szczegóły nowych odcinków EA SPORTS™ WRC.
„Od razu, patrząc na otoczenie, wiesz, że jesteś w Polsce. Widać to po powierzchni żwiru, jest ona bardziej piaszczysta i jaśniejsza niż na innych rajdach”.
Na koniec, Hayden Paddon, kierowca zespołu Hyundai Customer Racing i mistrz Europy 2023, był zachwycony swoim doświadczeniem w symulatorze.
„Fajnie jest to przeżyć na własnej skórze, a te zupełnie nowe odcinki na Łotwie sprawiają, że czujesz się, jakbyś tam był. Prowadzenie samochodu jest rewelacyjne. To zdecydowanie najlepsza gra rajdowa, w jaką grałem, i nie mogę się doczekać oficjalnej premiery rozszerzenia” – zauważył Paddon.
EA SPORTS WRC 24 Season Expansion - Zwiastun premierowy
Rozszerzenie sezonu EA SPORTS™ WRC 24 będzie dostępne od 8 października.
Dowiedz się więcej tutaj i śledź nas w sieci, aby być na bieżąco z najnowszymi informacjami.
kontakt dla mediów
Tomasz Stachurski
tomasz.stachurski@publicisgroupe.com
tel: 662 041 424
informacje o firmie
O Electronic Arts
Electronic Arts (NASDAQ: EA) jest światowym liderem w dziedzinie cyfrowej rozrywki interaktywnej. Firma tworzy i dystrybuuje gry, treści i usługi online na konsole z dostępem do Internetu, urządzenia mobilne i komputery.
W roku podatkowym 2024 EA odnotowała przychody netto w wysokości około 7,6 mld USD. Siedziba firmy znajduje się w Redwood City, w Kalifornii. EA jest znana z uznanego na całym świecie portfolio wysokiej jakości marek, takich jak EA SPORTS FC™, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, EA SPORTS™ Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ i EA SPORTS F1®. Więcej informacji na temat EA można znaleźć na stronie www.ea.com/news.
EA, EA SPORTS, EA SPORTS FC, Battlefield, Need for Speed, Apex Legends, The Sims, Titanfall i Plants vs. Zombies są znakami towarowymi Electronic Arts Inc. John Madden, NFL, FIFA i F1 są własnością odpowiednich podmiotów i zostały użyte za ich zgodą.
kontakt dla mediów
Tomasz Stachurski
tomasz.stachurski@publicisgroupe.com
tel: 662 041 424
informacje o firmie
O Electronic Arts
Electronic Arts (NASDAQ: EA) jest światowym liderem w dziedzinie cyfrowej rozrywki interaktywnej. Firma tworzy i dystrybuuje gry, treści i usługi online na konsole z dostępem do Internetu, urządzenia mobilne i komputery.
W roku podatkowym 2024 EA odnotowała przychody netto w wysokości około 7,6 mld USD. Siedziba firmy znajduje się w Redwood City, w Kalifornii. EA jest znana z uznanego na całym świecie portfolio wysokiej jakości marek, takich jak EA SPORTS FC™, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, EA SPORTS™ Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ i EA SPORTS F1®. Więcej informacji na temat EA można znaleźć na stronie www.ea.com/news.
EA, EA SPORTS, EA SPORTS FC, Battlefield, Need for Speed, Apex Legends, The Sims, Titanfall i Plants vs. Zombies są znakami towarowymi Electronic Arts Inc. John Madden, NFL, FIFA i F1 są własnością odpowiednich podmiotów i zostały użyte za ich zgodą.