zainteresowania/hobby kultura/sztuka/rozrywka
[Media alert] EA SPORTS rozgrzewa lodowisko mocną ścieżką dźwiękową NHL 25 przed premierą 4 października
Premiera EA SPORTS NHL 25 zbliża się wielkimi krokami — już za niecałe dwa tygodnie (lub za pięć dni, jeśli weźmiemy pod uwagę wczesny dostęp). Gra podkręca emocje dzięki mocnej ścieżce dźwiękowej, w której usłyszymy największe gwiazdy alt-rocka, takie jak Alkaline Trio, Dead Poet Society, Yard Act i Green Day.
Ścieżka dźwiękowa zawiera 42 utwory, które łączą uznanych artystów z nowymi talentami. Dominujące gitarowe brzmienia będą doskonałym tłem, motywującym graczy do walki na lodzie i poprowadzenia swojej drużyny do zwycięstwa.
Już teraz można posłuchać energicznej playlisty NHL 25 na Spotify lub w innych popularnych serwisach muzycznych.
Dziś również przyjrzymy się bliżej systemowi Grudge Match, który pozwala graczom uczestniczyć w legendarnych rywalizacjach ze świata rzeczywistego lub tworzyć własne w trakcie sezonu — zarówno w trybie online, jak i offline.
Grudge Match w ramach Franchise Mode, Sezonie i Be a Pro
Każda drużyna NHL będzie miała co najmniej jednego historycznego rywala, a ich rywalizacje będą napędzać system Grudge Match przez cały sezon. Te rywalizacje są oparte na rzeczywistych relacjach między drużynami we współczesnym hokeju. Starsze franczyzy, z dłuższą historią w lidze, będą miały więcej rywali. Co ciekawe, nowo powstałe rywalizacje mogą wygasnąć w zależności od wyników meczów, co dodaje dodatkowej dynamiki.
Grudge Match w EASHL i HUT Rivals
W trybach online, takich jak EASHL i HUT Rivals, gracze będą budować rywalizacje przez cały cykl NHL 25. Grudge Matches prezentują głębsze i trwalsze napięcia między rywalami, a zacięte mecze wpływają na relacje między drużynami.
Kluczowi zawodnicy w Grudge Match
W każdym spotkaniu Grudge Match kluczową rolę odegra tzw. Impact Player, czyli najważniejszy zawodnik drużyny. Tacy gracze są wybierani na podstawie swoich statystyk i otrzymują X-Factors Impact w zależności od ich występu w poprzednim meczu, co czyni ich kluczowymi postaciami w rywalizacji.
Otoczka Grudge Match
Rywalizacja budzi ogromne emocje, a Grudge Match oddaje intensywność tych starć. Obejmuje to reakcje tłumu, okrzyki kibiców, gesty trenera oraz szczegółowe analizy graczy w trakcie meczu, które podkreślają kluczowe statystyki i historie związane z rywalizacją między drużynami.
Szczegółowe informacje na temat systemu Grudge Match można znaleźć na oficjalnym blogu. Gra EA SPORTS NHL 25 będzie dostępna na całym świecie od 4 października na PlayStation®5 i Xbox Series X|S.
Ponadto, gorąco zachęcamy do obejrzenia najnowszego wideo z serii Deep Dive, który rozkłada Franchise Mode na czynniki pierwsze.
Wczesny dostęp, trwający siedem dni, można uzyskać od 27 września, zamawiając w przedsprzedaży Edycję Deluxe.
kontakt dla mediów
Tomasz Stachurski
tomasz.stachurski@publicisgroupe.com
tel: 662 041 424
informacje o firmie
O Electronic Arts
Electronic Arts (NASDAQ: EA) jest światowym liderem w dziedzinie cyfrowej rozrywki interaktywnej. Firma tworzy i dystrybuuje gry, treści i usługi online na konsole z dostępem do Internetu, urządzenia mobilne i komputery.
W roku podatkowym 2024 EA odnotowała przychody netto w wysokości około 7,6 mld USD. Siedziba firmy znajduje się w Redwood City, w Kalifornii. EA jest znana z uznanego na całym świecie portfolio wysokiej jakości marek, takich jak EA SPORTS FC™, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, EA SPORTS™ Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ i EA SPORTS F1®. Więcej informacji na temat EA można znaleźć na stronie www.ea.com/news.
EA, EA SPORTS, EA SPORTS FC, Battlefield, Need for Speed, Apex Legends, The Sims, Titanfall i Plants vs. Zombies są znakami towarowymi Electronic Arts Inc. John Madden, NFL, FIFA i F1 są własnością odpowiednich podmiotów i zostały użyte za ich zgodą.
kontakt dla mediów
Tomasz Stachurski
tomasz.stachurski@publicisgroupe.com
tel: 662 041 424
informacje o firmie
O Electronic Arts
Electronic Arts (NASDAQ: EA) jest światowym liderem w dziedzinie cyfrowej rozrywki interaktywnej. Firma tworzy i dystrybuuje gry, treści i usługi online na konsole z dostępem do Internetu, urządzenia mobilne i komputery.
W roku podatkowym 2024 EA odnotowała przychody netto w wysokości około 7,6 mld USD. Siedziba firmy znajduje się w Redwood City, w Kalifornii. EA jest znana z uznanego na całym świecie portfolio wysokiej jakości marek, takich jak EA SPORTS FC™, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, EA SPORTS™ Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ i EA SPORTS F1®. Więcej informacji na temat EA można znaleźć na stronie www.ea.com/news.
EA, EA SPORTS, EA SPORTS FC, Battlefield, Need for Speed, Apex Legends, The Sims, Titanfall i Plants vs. Zombies są znakami towarowymi Electronic Arts Inc. John Madden, NFL, FIFA i F1 są własnością odpowiednich podmiotów i zostały użyte za ich zgodą.