Poczta Polska uruchamia kolejne punkty mobilne na terenach dotkniętych przez powódź
By zapewnić obywatelom dostęp do podstawowych usług urzędowych, od 17 września Poczta Polska sukcesywnie uruchamia zastępcze punkty pocztowe dla mieszkańców terenów dotkniętych lub zagrożonych powodzią. O miejscach działania tych punktów informujemy na bieżąco za pośrednictwem strony www.poczta-polska.pl oraz w mediach społecznościowych.
Kolejne lokalizacje mobilnych punktów pocztowych:
- Siechnice ul. Jana Pawła II 20 - miejsce postojowe w okolicy wyłączonej z obsługi FUP Święta Katarzyna w Siechnicach,
- Siedlęcin - parking przy sklepie sieci Lewiatan w Siedlęcinie ul. Lwówecka 6,
- Lądek-Zdrój przy ul. Śnieżnej 45 (Rataja) - przy sklepie sieci Biedronka - na tym parkingu znajduje się również automat paczkowy Poczty Polskiej.
Stacjonarna Obsługa Klientów będzie odbywać się w godz. 9:00 – 15:00. Poczta Mobilna będzie czynna dłużej w zależności od bieżącego zapotrzebowania mieszkańców.
W mobilnych puntach pocztowych można będzie dokonywać przede wszystkim płatności i wypłat gotówki oraz zrealizować podstawowe usługi jak nadanie listu czy paczki pocztowej. W zależności od zapotrzebowania Klientów rozszerzany będzie katalog świadczonych usług. Dodatkowo w tych punktach będą wypłacane także świadczenia emerytalno-rentowe.
Ze względu na sytuację kryzysową, jak w przypadku innych klęsk żywiołowych, pandemii i sytuacji wyjątkowych, uruchamiamy także dodatkowe działania wspierające rząd i samorządy oraz pracowników Spółki. W porozumieniu z Rządowym Centrum Bezpieczeństwa odpowiadamy na najpilniejsze potrzeby związane z dystrybucją brakujących produktów na zalanych terenach, udostępniając swoje możliwości logistyczne i magazynowe.
kontakt dla mediów
Poczta Polska S.A.
rzecznik@poczta-polska.pl
tel: 22 656 54 28
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Poczta Polska S.A.
rzecznik@poczta-polska.pl
tel: 22 656 54 28