Poczta Polska uruchamia punkty zastępcze i punkty mobilne na terenach dotkniętych przez żywioł
By zapewnić obywatelom dostęp do podstawowych usług urzędowych, od 17 września Poczta Polska uruchamia zastępcze punkty pocztowe dla mieszkańców terenów dotkniętych lub zagrożonych powodzią. Docelowo w najbliższych dniach Spółka planuje uruchomienie mobilnych punktów pocztowych w miejscowościach zagrożonych powodzią z ograniczonym dostępem do usług finansowych i pocztowych. O miejscach działania tych punktów Poczta Polska będzie informować na bieżąco za pośrednictwem strony www.poczta-polska.pl oraz w mediach społecznościowych.
Lokalizacje zastępczych punktów pocztowych:
- Wrocław, ul. Łagiewnicka 18 - punkt dla mieszkańców obszaru zagrożonego zalaniem (Osiedle Przedmieście Oławskie, Księże Małe i Wielkie),
- Legnica, ul. Poznańska 50 - punkt dla mieszkańców Złotoryi i Świerzawy,
- Jelenia Góra, ul. Spółdzielcza 43 - dla mieszkańców Jeleniej Góry,
- Kłodzko, Objazdowa 14 - dla mieszkańców Kłodzka.
W zastępczych i mobilnych puntach pocztowych można będzie dokonywać przede wszystkim płatności i wypłat gotówki oraz zrealizować podstawowe usługi, jak nadanie listu czy paczki pocztowej. W zależności od zapotrzebowania Klientów Spółka będzie rozszerzać katalog świadczonych usług. Punkty będą działać od godziny 9:00, a godzina zamknięcia zostanie dostosowana do potrzeb mieszkańców.
Ze względu na sytuację kryzysową, jak w przypadku innych klęsk żywiołowych, pandemii i sytuacji wyjątkowych, spółka uruchamia także dodatkowe działania wspierające rząd i samorządy oraz pracowników Spółki. W porozumieniu z Rządowym Centrum Bezpieczeństwa odpowiada na najpilniejsze potrzeby związane z dystrybucją brakujących produktów na zalanych terenach, udostępniając swoje możliwości logistyczne i magazynowe.
kontakt dla mediów
Poczta Polska S.A.
rzecznik@poczta-polska.pl
tel: 22 656 54 28
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Poczta Polska S.A.
rzecznik@poczta-polska.pl
tel: 22 656 54 28