kultura/sztuka/rozrywka nauka/edukacja/szkolenia

Warsztaty zmysłów – moda, wyjątkowy design i świat zapachów w odcieniu RED podczas wydarzenia THE RED EXPERIENCE

16.09.2024 | JTI

W sobotę 28 września zapraszamy wszystkie osoby 18+ kochające modę i nowoczesny design do strefy Food Town w warszawskiej Fabryce Norblina do udziału w wyjątkowym doświadczeniu – warsztatach THE RED EXPERIENCE sponsorowanych przez markę Ploom.

Jesień niesie ze sobą eksplozję kolorów i smaków, dlatego tego dnia zapraszamy Cię do świata mody i designu oraz zachęcamy do wspólnego tworzenia biżuterii industrialnej, zapoznania się z techniką patchwork w modzie oraz na warsztat smell the red – polegający na tworzeniu kompozycji zapachowych (perfum). Wspólnie otulimy zmysły wyjątkowym kolorem RED, który jak żaden inny, intensywnie wpływa na nasze emocje. 

Wszystko to będzie się działo pod okiem modowych ekspertów, czyli osób, które wiedzą wszystko na temat najnowszych trendów.

Prace, które stworzysz podczas warsztatów THE RED EXPERIENCE staną się twoją własnością - zabierzesz je ze sobą, aby móc cieszyć się efektem swojej twórczości na co dzień.

Po warsztatach muzyka na żywo w wykonaniu MARKOVSKY, a następnie DJ ENVEE Set Live.

Udział w warsztatach THE RED EXPERIENCE jest bezpłatny, a liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń u Ambasadorów w punkcie sprzedaży marki Ploom w strefie Food Town.

Czerwień to symbol witalności i energii, dodaje śmiałości, pomaga podkreślić wyjątkowość i pasję oraz wywołuje doznania, które pozostają z nami na długo, dlatego dołącz do nas i daj się ponieść magii emocji w odcieniu RED.

Zapraszamy w sobotę 28 września do strefy Food Town od godziny 12:00.

12:00 Tworzenie biżuterii industrialnej

15:00 Personalizowanie ubrań metodą patchwork

18:00 Komponowanie perfum

kontakt dla mediów
Senior Account Manager, MSL Group
Agnieszka Kozak-Sanecka

agnieszka.kozak-sanecka@publicisgroupe.com

tel: +48 882 166 897

informacje o firmie
JTI

O JTI Polska

W 2007 r. JTI przejęło brytyjską Grupę Gallaher, do której należały zakłady wyrobów tytoniowych w Starym Gostkowie k. Łodzi. Od 2008 r. firma działa pod nazwą JTI Polska i jest dziś drugim największym graczem w branży tytoniowej w kraju w kategorii papierosów (z udziałem w rynku 28,1 proc.**) oraz liderem w kategorii tytoni do palenia (ponad 36 proc. udziałów***).  W ofercie firmy znajdują się wyroby tytoniowe marek Winston, Camel i LD, papieros elektroniczny Logic Compact, podgrzewacz wkładów tytoniowych Ploom X oraz nowatorskie wyroby tytoniowe marki Camel.

Wartość inwestycji JTI w Polsce to blisko 1,3 miliarda dolarów. W Starym Gostkowie (woj. łódzkie) znajduje się największe na świecie centrum produkcyjne JTI, skąd 80 proc. produkcji trafia na eksport do ponad 70 krajów. W 2019 r. firma utworzyła w Warszawie Globalne Centrum Usług Biznesowych, które obsługuje JTI na całym świecie w obszarze finansów, kwestii prawnych, zarządzania zasobami ludzkimi, marketingu czy globalnego łańcucha dostaw. Łącznie JTI zatrudnia w Polsce ponad 3,4 tys. osób.

O JTI

JTI (Japan Tobacco International) to międzynarodowa firma tytoniowa działająca w ponad 130 krajach. Jest globalnym właścicielem marek Winston (drugiej na świecie pod względem sprzedaży) oraz Camel poza Stanami Zjednoczonymi. Inne globalne marki to m.in. Mevius i LD. Grupa JTI jest również ważnym graczem na rynku alternatywnych wyrobów tytoniowych. W jej portfolio znajduje się marka PLOOM z podgrzewanym tytoniem oraz e-papieros LOGIC. Siedzibą JTI jest Genewa (Szwajcaria). JTI zatrudnia na całym świecie ponad 46 tys. osób i przez dziewięć ostatnich lat była wyróżniana nagrodą Global Top Employer przyznawaną najlepszym międzynarodowym pracodawcom. JTI należy do Grupy Japan Tobacco Inc., której siedziba znajduje się w Tokio. Więcej na: www.jti.com

O Ploom

Ploom to marka JTI w kategorii urządzeń do podgrzewania tytoniu. Urządzenie bazuje na innowacyjnej, japońskiej technologii HeatFlow™, dzięki której tytoń podgrzewany jest w optymalnej temperaturze, zapewniając autentyczny smak tytoniu, ale bez zapachu dymu i bez popiołu. Innowacyjność metody HeatFlow polega też na tym, że wkłady tytoniowe nie mają bezpośredniego kontaktu z grzałką za to korzystają z mocy przepływu powietrza. Technologii HeatFlow towarzyszy unikalna mieszanka ActivBlend, zawierająca najwyższej jakości tytoń.

Urządzenie Ploom X jest dostępne w czterech wersjach kolorystycznych, a produkowane w Polsce wkłady tytoniowe Camel for Ploom mają dziesięć wariantów smakowych. Więcej o produkcie na stronie ploom.pl.

załączniki

kontakt dla mediów
Senior Account Manager, MSL Group
Agnieszka Kozak-Sanecka

agnieszka.kozak-sanecka@publicisgroupe.com

tel: +48 882 166 897

informacje o firmie
JTI

O JTI Polska

W 2007 r. JTI przejęło brytyjską Grupę Gallaher, do której należały zakłady wyrobów tytoniowych w Starym Gostkowie k. Łodzi. Od 2008 r. firma działa pod nazwą JTI Polska i jest dziś drugim największym graczem w branży tytoniowej w kraju w kategorii papierosów (z udziałem w rynku 28,1 proc.**) oraz liderem w kategorii tytoni do palenia (ponad 36 proc. udziałów***).  W ofercie firmy znajdują się wyroby tytoniowe marek Winston, Camel i LD, papieros elektroniczny Logic Compact, podgrzewacz wkładów tytoniowych Ploom X oraz nowatorskie wyroby tytoniowe marki Camel.

Wartość inwestycji JTI w Polsce to blisko 1,3 miliarda dolarów. W Starym Gostkowie (woj. łódzkie) znajduje się największe na świecie centrum produkcyjne JTI, skąd 80 proc. produkcji trafia na eksport do ponad 70 krajów. W 2019 r. firma utworzyła w Warszawie Globalne Centrum Usług Biznesowych, które obsługuje JTI na całym świecie w obszarze finansów, kwestii prawnych, zarządzania zasobami ludzkimi, marketingu czy globalnego łańcucha dostaw. Łącznie JTI zatrudnia w Polsce ponad 3,4 tys. osób.

O JTI

JTI (Japan Tobacco International) to międzynarodowa firma tytoniowa działająca w ponad 130 krajach. Jest globalnym właścicielem marek Winston (drugiej na świecie pod względem sprzedaży) oraz Camel poza Stanami Zjednoczonymi. Inne globalne marki to m.in. Mevius i LD. Grupa JTI jest również ważnym graczem na rynku alternatywnych wyrobów tytoniowych. W jej portfolio znajduje się marka PLOOM z podgrzewanym tytoniem oraz e-papieros LOGIC. Siedzibą JTI jest Genewa (Szwajcaria). JTI zatrudnia na całym świecie ponad 46 tys. osób i przez dziewięć ostatnich lat była wyróżniana nagrodą Global Top Employer przyznawaną najlepszym międzynarodowym pracodawcom. JTI należy do Grupy Japan Tobacco Inc., której siedziba znajduje się w Tokio. Więcej na: www.jti.com

O Ploom

Ploom to marka JTI w kategorii urządzeń do podgrzewania tytoniu. Urządzenie bazuje na innowacyjnej, japońskiej technologii HeatFlow™, dzięki której tytoń podgrzewany jest w optymalnej temperaturze, zapewniając autentyczny smak tytoniu, ale bez zapachu dymu i bez popiołu. Innowacyjność metody HeatFlow polega też na tym, że wkłady tytoniowe nie mają bezpośredniego kontaktu z grzałką za to korzystają z mocy przepływu powietrza. Technologii HeatFlow towarzyszy unikalna mieszanka ActivBlend, zawierająca najwyższej jakości tytoń.

Urządzenie Ploom X jest dostępne w czterech wersjach kolorystycznych, a produkowane w Polsce wkłady tytoniowe Camel for Ploom mają dziesięć wariantów smakowych. Więcej o produkcie na stronie ploom.pl.