wydarzenia media/marketing/reklama
Eksperci PSPR o czarno-białym świecie PR i wyzwaniach współczesności na rzeszowskiej scenie
Już za tydzień,19–20 września 2024 roku, członkowie i członkinie PSPR licznie wystąpią na scenie XXIV Kongresu Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie. Prelekcje i panele dyskusyjne będą dotyczyć wyzwań związanych z nowoczesnymi technologiami, sztuczną inteligencją oraz kryzysami wizerunkowymi.
Członkowie i Członkinie PSPR na scenie Kongresu PR
Pośród wielu znakomitych ekspertów i ekspertek na scenie Kongresu PR wystąpi aż 12 osób z PSPR. Pierwszego dnia wystąpi Barbara Krysztofczyk z prelekcją „Jak widmo AI straszy marki osobiste?”, a Damian Ziąber z Karoliną Łuczak przedstawią analizę stanu polskiego PR w prelekcji „Czarno-biały świat polskiego PR”. Zaraz po ich wystąpieniu zapraszamy na symboliczne świętowanie 30-lecia Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, które jest patronem Kongresów PR od 2005 roku.
W piątek, w panelu dyskusyjnym „Od billboardów do influencerów: jak docierać dziś do konsumenta”, Luiza Jurgiel-Żyła będzie omawiać współczesny wachlarz narzędzi komunikacyjnych i rolę PR w organizacjach. Natomiast Michał Wrzosek w swoim wystąpieniu „Od słów do czynów – 5 sposobów na kryzysy PR-owe” zaprezentuje sprawdzone metody skutecznego zarządzania sytuacjami kryzysowymi.
PSPR zorganizowało panel dyskusyjny „Kobiety w PR: sukces, determinacja, wyzwanie?” z udziałem członkiń Stowarzyszenia: Katarzyny Dworzyńskiej, płk. Joanny Klejszmit, Agaty Biernackiej oraz Iwony Zaczek. Dyskusje poprowadzi Żaneta Przybylska, Wiceprezeska PSPR.
Z czym mierzy się współczesny świat PR?
„Gwałtowny rozwój AI, w tym zwłaszcza dużych modeli językowych, ma ogromny wpływ na kształt oraz przyszłość branży PR. Stanowi ona zarówno zagrożenie, jak i szansę dla każdego kto zajmuje się budowaniem relacji i komunikowaniem. Właśnie dlatego postanowiliśmy skupić się między innymi na tych tematach podczas tegorocznej edycji Kongresu PR” – mówi prof. dr hab. Dariusz Tworzydło, członek honorowy PSPR i organizator Kongresu Profesjonalistów PR – Cieszę się, że tak wielu członków i członkiń PSPR przyjęło zaproszenie do podzielenia się swoją wiedzą na Kongresie PR. Zapraszam także na koniec pierwszego dnia kongresowego na wspólne świętowanie 30-lecia Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, które miałem rozwijać przez lata – dodaje.
kontakt dla mediów
Renata Poreda
r.poreda@polskipr.pl
tel: 691 700 019
Mykhailo Krasiuk
m.krasiuk@polskipr.pl
tel: 881342291
Maria Buszman
m.buszman@polskipr.pl
Cyprian Maciejewski
c.maciejewski@polskipr.pl
tel: 691 939 308
Roksana Obuchowska
r.obuchowska@polskipr.pl
tel: 603127967
Żaneta Czyżniewska
z.czyzniewska@polskipr.pl
tel: 660581782
informacje o firmie
Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) jest pierwszą i najstarszą samorządową organizacją zawodową tej branży w Polsce istniejącą od 1994 roku. Zrzesza ona pracowników działów PR w firmach, samorządach i administracji publicznej, wykładowców wyższych uczelni oraz pracowników agencji PR. PSPR prowadzi szeroką i różnorodną działalność popularyzatorską i edukacyjną dotyczącą PR poprzez inicjowanie i współorganizację konferencji i seminariów, prowadzenie szkoleń specjalistycznych, wspieranie przedsięwzięć sprzyjających wymianie informacji i doświadczeń z zakresu PR oraz wyznaczanie standardów zawodowych.
kontakt dla mediów
Renata Poreda
r.poreda@polskipr.pl
tel: 691 700 019
Mykhailo Krasiuk
m.krasiuk@polskipr.pl
tel: 881342291
Maria Buszman
m.buszman@polskipr.pl
Cyprian Maciejewski
c.maciejewski@polskipr.pl
tel: 691 939 308
Roksana Obuchowska
r.obuchowska@polskipr.pl
tel: 603127967
Żaneta Czyżniewska
z.czyzniewska@polskipr.pl
tel: 660581782
informacje o firmie
Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) jest pierwszą i najstarszą samorządową organizacją zawodową tej branży w Polsce istniejącą od 1994 roku. Zrzesza ona pracowników działów PR w firmach, samorządach i administracji publicznej, wykładowców wyższych uczelni oraz pracowników agencji PR. PSPR prowadzi szeroką i różnorodną działalność popularyzatorską i edukacyjną dotyczącą PR poprzez inicjowanie i współorganizację konferencji i seminariów, prowadzenie szkoleń specjalistycznych, wspieranie przedsięwzięć sprzyjających wymianie informacji i doświadczeń z zakresu PR oraz wyznaczanie standardów zawodowych.