wydarzenia media/marketing/reklama
Ogłoszony został program festiwalu Golden Drum
Tegoroczny program obchodzącego w tym roku 30-lecie Festiwalu Golden Drum zapowiada się wyjątkowo. Uczestnicy mogą spodziewać się inspirującej mieszanki wykładów skłaniających do refleksji oraz angażujących debat prowadzonych przez imponującą grupę światowej sławy ekspertów. Od innowacji w marketingu po przełomowe strategie kreatywne – festiwal to niepowtarzalna okazja do spotkania z wizjonerami, którzy kształtują przyszłość naszej branży.
Na żywo w dniach 9 i 10 października w Portorož w Słowenii
Pełny karnet zapewnia nieograniczony wstęp na wszystkie wydarzenia festiwalu. Obejmuje on Warming up Party organizowane 9 października przez Radio Capris w News Café Bernardin, co stanowi wspaniały wstęp do tego wyjątkowego wydarzenia.
Uczestnicy festiwalu już 10 października będą mogli wziąć udział w wielu festiwalowych sesjach. Będą one prowadzone przez wybitnych prelegentów oraz przewodniczących konkursowego jury, którzy podzielą się swoją wiedzą dotyczącą kreatywności. Punkt kulminacyjny festiwalu stanowi długo wyczekiwana gala wręczenia nagród, sponsorowana przez Mastercard, a zaraz po niej odbędzie się wielki finał na The Golden Star Party w Caffe Teater w Piranie, którą poprowadzi DJ Alex Dee Groove. To idealna okazja, by docenić kreatywność i zakończyć festiwal w niezwykłej atmosferze.
Światowej klasy prelegenci przyjadą do Portorož
Kentaro Kimura z Japonii zajmuje stanowisko International Chief Creative Officer w Hakuhodo oraz jest współzałożycielem butikowej agencji Hakuhodo Kettle. Jego dokonania w trakcie imponującej kariery, zdobycie ponad 150 międzynarodowych nagród sprawiają, że jest uważany za jednego z najbardziej utytułowanych i szanowanych twórców nie tylko w Azji, ale też na całym świecie.
Do Portorož przyjedzie z Waszyngtonu (USA) Pum Lefebure, Co-founder i Chief Creative Officer w Design Army. W swojej pracy Pum doskonale łączy sztukę i komercyjny wymiar działań. Jest uważana za prawdziwą trendsetterkę, a jej talent został doceniony przez Ad Week, który umieścił ją na liście 100 najlepszych twórców na świecie, oraz przez Graphic Design USA, który uznał ją za jedną z 50 najlepszych profesjonalistek w dziedzinie designu.
Kolejną ekspertką, która pojawi się na scenie festiwalu, będzie Janet Levine, Global Head of Innovation w Mindshare z Nowego Jorku. Janet wierzy, że media mają moc napędzania wzrostu gospodarczego. Była jedną z najbardziej wpływowych strateżek medialnych w Nike, gdzie kierowała globalnymi operacjami medialnymi i strategią łączenia się ze sportowcami na całym świecie.
Malcolm Poynton, Global Chief Creative Officer w Cheil Worldwide, przewodniczył jury na wszystkich międzynarodowych festiwalach, a teraz po raz pierwszy wystąpi na scenie Golden Drum. Uznany został przez AdAge za jeden z „10 najlepszych umysłów cyfrowych na świecie”, jest również bez wątpienia jednym z najbardziej nagradzanych liderów kreatywnych w branży reklamowej w ciągu ostatnich dwóch dekad.
Na głównej scenie pojawi się również Jay Richards, CEO Imagen Insights i ekspert od pokolenia Z. Jego misją jest zniwelowanie luki komunikacyjnej między markami a wpływowym Gen Z. Jego talent i wizję docenił Forbes, umieszczając go na prestiżowej liście Forbes 30 Under 30 Entrepreneurs.
Adam Kerj, Chief Creative Officer w Accenture Song Europe, jest znany jako jeden z najbardziej nagradzanych europejskich twórców. Uważa, że ludzka pomysłowość, wspierana przez technologię, to niezwykła supermoc każdej firmy dążącej do wzrostu i znaczenia na rynku. Jednocześnie ludzka kreatywność działa jak potężny motor napędzający rozwój i wpływ usług, marek oraz doświadczeń na otaczającą rzeczywistość.
Kolejnym inspirującym prelegentem jest również Aidis Dalikas, Head of Creative Performance w Aleph Group, globalnej firmy zajmującej się reklamą cyfrową, działającej w ponad 140 krajach, oraz współzałożyciel pierwszej szkoły dla liderów kreatywnych, The C School. Aidis specjalizuje się w przewidywaniu, jak firma powinna działać dla zrównoważonego biznesu z wykorzystaniem danych, badań i dynamiki między klientem a agencją reklamową.
Swoją wiedzą i doświadczeniem podzieli się również Katie Sterling, Advisory Director w WARC, która skupi się na sile kreatywności i konsekwencji w reklamie. Riku Vassinen, Chief Executive Director w fińskiej agencji hasan & partners, zwróci uwagę na nadmierne skupienie się na celach własnej firmy i przedstawi zrównoważone podejścia do budowania odpornych marek. Guy Wieynk, globalny CEO AnalogFolk Group, ujawni, dlaczego inkluzywność i różnorodność są kluczowymi czynnikami napędzającymi innowacje i sukces w branży kreatywnej.
Wisienką na torcie będzie bez wątpienia pogłębiona rozmowa z udziałem przedstawicieli agencji i klientem, moderowana przez Toma Banksa, creative editora jednego z najbardziej cenionych międzynarodowych mediów w naszej branży – The Drum.
Nazwiska kolejnych prelegentów zostaną ogłoszone wkrótce.
Konkurs Young Drummers otwarty do 16 września
Wszyscy młodzi twórcy poniżej 30. roku życia z całego świata są zaproszeni do sprawdzenia swoich umiejętności w konkursie Young Drummers 2024, corocznym wydarzeniu organizowanym we współpracy ze Słoweńską Izbą Turystyczną.
Tegoroczne hasło festiwalu brzmi „Nie możesz przeliterować Slovenia bez love, dlatego musisz ją pokochać” (You can’t spell Slovenia without love and that is why you must love it), a celem konkursu jest wyłonienie artystów mających najbardziej kreatywny pomysł na plakat.
Zwycięzca konkursu otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 1 000 euro oraz karnet na 30. edycję Festiwalu Golden Drum. Wszyscy autorzy zakwalifikowani do finału wygrają bezpłatne wejściówki na festiwal.
Termin nadsyłania zgłoszeń do konkursu Young Drummers upływa 16 września 2024 roku.
Więcej informacji na temat konkursu Young Drummers znajdziesz tutaj.
informacje o firmie
Najważniejsze informacje o festiwalu
Data i miejsce festiwalu: 9–10 października 2024 r., Grand Hotel Bernardin, Portorož, Słowenia
Termin zgłoszeń: 21 sierpnia 2024 r., 23.59 CET
Termin zgłoszeń w ramach Super Early Bird: 28 czerwca 2024 r.
Ogłoszenie listy prac zakwalifikowanych do konkursów Golden Drum: 2 października 2024 r., 8.00 CET
Gala rozdania nagród Golden Drum: 10 października 2024 r.
System zgłoszeń: https://engine.goldendrum.com/
Opłaty konkursowe: https://goldendrum.com/competition/competition-fees-payment/one-channel-drum-prices
Opłaty za wstęp: https://goldendrum.com/attend/delegate-fees
Materiały dla mediów
Obrazy do pobrania: https://goldendrum.com/press/media-materials
Dodatkowe informacje:
e-mail: press@goldendrum.com
Numer telefonu: +386 1 439 60 50
Media społecznościowe:
Instagram: https://www.instagram.com/goldendrum/
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/golden-drum-international-festival-of-creativity/
Facebook: https://www.facebook.com/GoldenDrumFestival/
Twitter: https://twitter.com/golden_drummer
YouTube: https://www.youtube.com/user/GoldenDrumFestival
__________________________________________________________________________________
Informacje o GOLDEN DRUM
Od samego początku festiwalowi Golden Drum przyświecała misja tworzenia wydarzenia dla przedstawicieli branży kreatywnej z miejsc, które w tamtym czasie określano jako kraje nowej Europy. Trzydzieści lat temu nauczyliśmy się postępować według zasad, tańcząc jednocześnie w rytm uderzeń własnego bębna. W świecie reklamy zasady nie stanowią wytycznych; są płótnem dla naszego artystycznego buntu. Szanujemy je, rozumiemy, a następnie przekształcamy w niezapomniane dzieło. Festiwal Golden Drum jest jednym z siedmiu regionalnych konkursów, które są uwzględniane w ramach rankingów WARC Rankings i znajduje się w rankingu The Drum World Creative Rankings.
informacje o firmie
Najważniejsze informacje o festiwalu
Data i miejsce festiwalu: 9–10 października 2024 r., Grand Hotel Bernardin, Portorož, Słowenia
Termin zgłoszeń: 21 sierpnia 2024 r., 23.59 CET
Termin zgłoszeń w ramach Super Early Bird: 28 czerwca 2024 r.
Ogłoszenie listy prac zakwalifikowanych do konkursów Golden Drum: 2 października 2024 r., 8.00 CET
Gala rozdania nagród Golden Drum: 10 października 2024 r.
System zgłoszeń: https://engine.goldendrum.com/
Opłaty konkursowe: https://goldendrum.com/competition/competition-fees-payment/one-channel-drum-prices
Opłaty za wstęp: https://goldendrum.com/attend/delegate-fees
Materiały dla mediów
Obrazy do pobrania: https://goldendrum.com/press/media-materials
Dodatkowe informacje:
e-mail: press@goldendrum.com
Numer telefonu: +386 1 439 60 50
Media społecznościowe:
Instagram: https://www.instagram.com/goldendrum/
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/golden-drum-international-festival-of-creativity/
Facebook: https://www.facebook.com/GoldenDrumFestival/
Twitter: https://twitter.com/golden_drummer
YouTube: https://www.youtube.com/user/GoldenDrumFestival
__________________________________________________________________________________
Informacje o GOLDEN DRUM
Od samego początku festiwalowi Golden Drum przyświecała misja tworzenia wydarzenia dla przedstawicieli branży kreatywnej z miejsc, które w tamtym czasie określano jako kraje nowej Europy. Trzydzieści lat temu nauczyliśmy się postępować według zasad, tańcząc jednocześnie w rytm uderzeń własnego bębna. W świecie reklamy zasady nie stanowią wytycznych; są płótnem dla naszego artystycznego buntu. Szanujemy je, rozumiemy, a następnie przekształcamy w niezapomniane dzieło. Festiwal Golden Drum jest jednym z siedmiu regionalnych konkursów, które są uwzględniane w ramach rankingów WARC Rankings i znajduje się w rankingu The Drum World Creative Rankings.