zainteresowania/hobby kultura/sztuka/rozrywka

[News] EA SPORTS™ NHL® 25 wprowadza do gry nowy wymiar realizmu dzięki zupełnie nowemu systemowi inteligentnej rozgrywki Ice-Q; premiera już 4 października

23.08.2024 | Electronic Arts

Quinn, Jack i Luke Hughes są pierwszym rodzeństwem, które wspólnie pojawiło się na okładce gry EA SPORTS.

„Hokej jest wyjątkowy” – zobacz oficjalny zwiastun NHL 25 TUTAJ!

Gra dostępna w przedsprzedaży już teraz.

REDWOOD CITY, Kalifornia – 23 sierpnia 2024 r. – Electronic Arts Inc. (NASDAQ: EA) wprowadza nowy poziom hokejowej inteligencji dla fanów na całym świecie dzięki EA SPORTS™ NHL® 25, która zadebiutuje na PlayStation®5 i Xbox Series X|S 4 października 2024 roku. Oparta na technologii ICE-Q, NHL 25 oferuje graczom jeszcze większą kontrolę nad każdym centymetrem lodowiska, dostarczając autentycznych wrażeń odwzorowujących elitarny poziom talentów w NHL. W grze Quinn, Jack i Luke Hughes staną się pierwszym rodzeństwem, które wspólnie pojawi się na okładce EA SPORTS, a ich styl gry odzwierciedla znaczącą ewolucję inteligencji rozgrywki w NHL 25.

Oparty na zupełnie nowym systemie animacji sterowanej sztuczną inteligencją, ICE-Q reaguje na wydarzenia w grze z niespotykanym realizmem i stanowi fundament zmian w rozgrywce w trybie Chel. System Next-Gen Vision Control umożliwia graczom precyzyjne manewrowanie, ustawianie się naprzeciwko posiadacza krążka, utrzymanie celu na bramce i wiele innych zaawansowanych zagrań. Ulepszona sztuczna inteligencja (Empowered AI) wspiera graczy w wykonywaniu realistycznych zagrań, dzięki zaktualizowanemu playbookowi, który usprawnia grę w przewadze i otwiera przestrzeń na lodzie, umożliwiając lepsze pozycjonowanie i możliwości ofensywne. Dodatkowo, system Reactive Actions wprowadza nową serię animacji, które sprawiają, że zawodnicy stają się bardziej responsywni w kluczowych momentach, zwiększając ich szybkość reakcji, unikanie kolizji i ogólną niezawodność w grze.

„Nowy system rozgrywki ICE-Q stanowi fundamentalną zmianę w sposobie, w jaki gracze będą doświadczać gry, a jego zaawansowana inteligencja daje im pełną kontrolę nad lodowiskiem. Hokej jest jest wyjątkowy, a NHL 25 dostarcza jeszcze więcej realizmu, podkreśla współpracę drużynową i czerpie inspirację od supergwiazd nowej generacji, które nieustannie redefiniują tę dyscyplinę sportu”. - powiedział Mike Inglehart, Senior Game Design Director at EA Vancouver.

Zaangażowanie NHL 25 w rozwój technologii inteligentnej rozgrywki w pełni uosabiają tegoroczni zawodnicy z okładki: Quinn, Jack i Luke Hughes. Każdy z nich osiągnął imponujące sukcesy dzięki swoim unikalnym umiejętnościom, ale jako rodzina są znani przede wszystkim z wyjątkowych zdolności łyżwiarskich oraz wysokim hojekowym IQ. Ich umiejętność przewidywania wydarzeń na lodowisku doskonale odzwierciedla nowe możliwości systemu ICE-Q, który daje graczom więcej czasu i przestrzeni do kreowania precyzyjnych zagrań.

„Czujemy się niesamowicie zaszczyceni, że znaleźliśmy się na okładce NHL 25. Bycie przedstawionym obok moich braci to coś, o czym marzysz jako dziecko, ale nigdy nie spodziewasz się, że wydarzy się to w prawdziwym życiu.” - powiedział Quinn Hughes z Vancouver Canucks.

To był dla nas wszystkich bardzo dumny moment, kiedy zobaczyliśmy okładkę Deluxe. Przypomniało nam to, że choć na lodzie jesteśmy rywalami i nieustannie uczymy się od siebie nawzajem, poza nim pozostajemy braćmi, którzy po prostu kochają grać w hokeja”. - powiedział Jack Hughes z New Jersey Devils.

„Bycie na okładce z moimi braćmi to niesamowicie ekscytujące przeżycie. Nasza wspólna historia w hokeju jest wyjątkowa, a teraz mamy także wyjątkową okładkę. Nie możemy się doczekać, aż fani doświadczą NHL 25”. - powiedział Luke Hughes z New Jersey Devils.

NHL 25 zawiera zmiany w rozgrywce, jednorazowe czasy oparte na umiejętnościach, nową strukturę wydarzeń na żywo WOC, tryb HUT Wildcard oraz uproszczoną, jednościeżkową progresję PD wspólną dla całego HUT. Skill Based One-Timers dodają realizmu rozgrywce i tworzą niepowtarzalne momenty w grze. Gracze, którzy dobrze odczytają sytuację w strefie ataku i znajdą wolnego partnera, zostaną nagrodzeni potężnym strzałem, co otwiera drogę do możliwości zdobycia bramki. Dodatkowo nowy system Grudge Match śledzi historię starć między drużynami we wszystkich głównych trybach, zarówno online, jak i offline, wzbogacając rywalizację o specjalne X-Faktory, zdobywane w poprzednich meczach z rywalami. Ponadto, dzięki technologii Sapien i mocy silnika Frostbite na konsolach nowej generacji, wygląd postaci uległ znacznej poprawie.

Ulubiony przez fanów tryb franczyzowy został odświeżony, zaczynając od nowego centrum z ulepszoną nawigacją, która umożliwia graczom łatwy dostęp do istotnych i przystępnie podanych informacji. To usprawnienie to dopiero początek wielu planowanych zmian w tej formie rozgrywki. Kolejne nowości zostaną ujawnione wkrótce. Szczegółowe informacje o każdej z nowych funkcji zostaną zaprezentowane w specjalnych materiałach wideo przed premierą.

Edycja Deluxe gry EA SPORTS NHL 25 oferuje siedem dni wcześniejszego dostępu, 4600 punktów NHL, pakiet gracza HUT NHL, dwa pakiety wyboru celów HUT „Hockey is Family” (82 OVR), pakiet wyboru sportowca HUT (84 OVR, 1 z 8), pakiet startowy HUT Wildcard (84 OVR, 1 z 6), podwójne zwiększenie PD w WOC Battle Pass, ekskluzywny zestaw gracza WOC oraz natychmiastową nagrodę w NHL 24 w postaci Jacka, Quinna lub Luke'a Hughesa (99 OVR). Gracze, którzy zamówią w przedsprzedaży* NHL 25 Deluxe Edition do 13 września, otrzymają dodatkowy pakiet wyboru braci Hughes (84 OVR) w trybie HUT. Fani mogą także skorzystać z oferty lojalnościowej, która zapewnia 10% zniżki na przedsprzedaż edycji Deluxe. Wszystkie szczegóły dotyczące edycji i zamówień przedpremierowych są dostępne tutaj.

Członkowie EA Play** otrzymują 10-godzinną wersję próbną, dostępną na siedem dni przed premierą, a także nagrody i zniżki w grze NHL 25 przez cały sezon. Więcej informacji można znaleźć na stronie EA Play.

Gra EA SPORTS NHL 25, opracowana przez EA Vancouver, będzie dostępna 4 października 2024 roku na PlayStation®5 i Xbox Series X|S. Szczegółowe informacje na temat EA SPORTS NHL 25 można znaleźć na stronie: https://www.ea.com/games/nhl/nhl-25.

Zachęcamy do subskrybowania oficjalnego kanału gry na YouTube oraz do dołączenia do społeczności EA SPORTS NHL na TikToku i Instagramie. Polecamy również śledzić oficjalny profil @easportsnhl w serwisie X, aby być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami.

*Obowiązują warunki i ograniczenia. Szczegóły znajdują się na stronie http://www.ea.com/games/nhl/nhl-25/disclaimers.
**Obowiązują warunki, ograniczenia i wyłączenia. Szczegóły znajdują się na stroniehttps://www.ea.com/legal/ea-play-terms.

MATERIAŁY PRASOWE SĄ DOSTĘPNE NA STRONIE EAPressPortal.com

kontakt dla mediów
Tomasz Stachurski
Account Manager, MSL
Tomasz Stachurski

tomasz.stachurski@publicisgroupe.com

tel: 662 041 424

informacje o firmie

O Electronic Arts

Electronic Arts (NASDAQ: EA) jest światowym liderem w dziedzinie cyfrowej rozrywki interaktywnej. Firma tworzy i dystrybuuje gry, treści i usługi online na konsole z dostępem do Internetu, urządzenia mobilne i komputery. 

W roku podatkowym 2024 EA odnotowała przychody netto w wysokości około 7,6 mld USD. Siedziba firmy znajduje się w Redwood City, w Kalifornii. EA jest znana z uznanego na całym świecie portfolio wysokiej jakości marek, takich jak EA SPORTS FC™, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, EA SPORTS™ Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ i EA SPORTS F1®. Więcej informacji na temat EA można znaleźć na stronie www.ea.com/news.

EA, EA SPORTS, EA SPORTS FC, Battlefield, Need for Speed, Apex Legends, The Sims, Titanfall i Plants vs. Zombies są znakami towarowymi Electronic Arts Inc. John Madden, NFL, FIFA i F1 są własnością odpowiednich podmiotów i zostały użyte za ich zgodą.

załączniki

kontakt dla mediów
Tomasz Stachurski
Account Manager, MSL
Tomasz Stachurski

tomasz.stachurski@publicisgroupe.com

tel: 662 041 424

informacje o firmie

O Electronic Arts

Electronic Arts (NASDAQ: EA) jest światowym liderem w dziedzinie cyfrowej rozrywki interaktywnej. Firma tworzy i dystrybuuje gry, treści i usługi online na konsole z dostępem do Internetu, urządzenia mobilne i komputery. 

W roku podatkowym 2024 EA odnotowała przychody netto w wysokości około 7,6 mld USD. Siedziba firmy znajduje się w Redwood City, w Kalifornii. EA jest znana z uznanego na całym świecie portfolio wysokiej jakości marek, takich jak EA SPORTS FC™, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, EA SPORTS™ Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ i EA SPORTS F1®. Więcej informacji na temat EA można znaleźć na stronie www.ea.com/news.

EA, EA SPORTS, EA SPORTS FC, Battlefield, Need for Speed, Apex Legends, The Sims, Titanfall i Plants vs. Zombies są znakami towarowymi Electronic Arts Inc. John Madden, NFL, FIFA i F1 są własnością odpowiednich podmiotów i zostały użyte za ich zgodą.