nowe produkty/usługi turystyka/wypoczynek

W Rainbow wiedzą, że dobro wraca… jak Bumerang

31.07.2024 | Rainbow

Rainbow od lat docenia klientów, a oni chętnie wracają na kolejne wakacje z nami. Teraz jest ku temu dodatkowy powód – zupełnie nowy i pierwszy taki w turystyce program lojalnościowy Bumerang. Zasada działania Bumeranga jest bardzo prosta. Im więcej wyjeżdżasz, tym więcej do Ciebie wraca. A wrócić może nawet 4% wartości wakacji! Takiego programu nie ma żadne inne biuro podróży.

Bumerang – dla każdego, beztrosko.

Do programu może dołączyć każdy i w dowolnym momencie. Wystarczy się zarejestrować w koncie klienta Moje Rainbow i wyrazić chęć dołączenia do programu: on-line, w aplikacji, przez Call Center, w salonie firmowym czy u agenta. Korzyści działają od razu – już za pierwszy wyjazd wraca nawet kilkaset złotych.

Zasady są bardzo proste. Klient kupuje wakacje, a określony procent wartości tych wakacji wraca w postaci bonu na kolejny wyjazd. Do wartości wakacji wlicza się wszystko: wykupiona wycieczka fakultatywna, wybrane miejsca w samolocie czy inne usługi. Bon można wykorzystać już kolejnego dnia po powrocie z wakacji. Nic tak nie poprawia nastroju po końcu wakacji, jak rezerwacja kolejnych.

Wysokość procentu zwrotu zależy od poziomu w programie Bumerang, na którym jest klient. Awansować jest bardzo łatwo! Już samo zapisanie się i wyrażenie zgody na newsletter zapewnia  2% zwrotu na następne wakacje. Kolejny, zarezerwowany wyjazd to 3% zwrotu i tak aż do 4%. Wszystko zaprezentowane w przyjazny sposób w kanałach online, na koncie klienta oraz w systemach w sieciach sprzedaży.

Więcej niż procenty

Bumerang to jednak więcej niż procenty i bony. W planach są dodatkowe korzyści i bonusy dla uczestników programu.

- Bumerang to strategiczny projekt na lata, który będzie ewoluował wraz z nami i zmieniającymi się potrzebami Klientów. – mówi Maciej Szczechura, Prezes Zarządu Rainbow Tours – Coraz lepszy kontakt z Klientami przez dedykowane konto „Moje Rainbow” pozwala nam poznawać Klientów jeszcze lepiej i dopasowywać ofertę do indywidualnych potrzeb. Równocześnie program daje Klientom rosnące w czasie rabaty i dodatkowe korzyści. To, że przez pierwsze 2 tygodnie do Bumeranga zapisało się aż 20 tysięcy Klientów pokazuje, że trafiliśmy z pomysłem w dziesiątkę.

Przy okazji startu Bumeranga wprowadzone zostaje nowe, intuicyjne konto klienta Moje Rainbow. W Moje Rainbow klient znajdzie wszystkie swoje rezerwacje oraz bony. Korzyści aktualizują się automatycznie i na bieżąco. Posiadanie aktywnego konta jest niezbędne do przystąpienia do programu. Funkcjonujący dotychczas program „Karta Stałego Klienta” będzie działał jeszcze przez rok. Posiadacze Karty mogą oczywiście przystąpić do Bumeranga, otrzymując w nagrodę od razu najwyższy poziom w nowym programie lojalnościowym uprawniający do aż 4% zwrotu na kolejny wyjazd.

Po pełną informację na temat programu lojalnościowego „Bumerang” warto zajrzeć: R.pl/bumerang

kontakt dla mediów
Rainbow
Maciej Szczechura

maciej.szczechura@R.pl

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Rainbow
Maciej Szczechura

maciej.szczechura@R.pl

informacje o firmie