zainteresowania/hobby kultura/sztuka/rozrywka

[News] Przynieś chwałę swojemu uniwersytetowi w EA SPORTS™ College Football 25

22.07.2024 | Electronic Arts

2,2 miliona unikalnych graczy spróbowało swoich sił w EA SPORTS™ College Football 25 podczas wczesnego dostępu.

REDWOOD CITY, Kalifornia - 22 lipca 2024 r. - Electronic Arts Inc. (NASDAQ: EA) oficjalnie przywraca futbol uniwersytecki dzięki premierze gry EA SPORTS™ College Football 25. Fani futbolu z entuzjazmem przyjęli możliwość gry swoimi ulubionymi drużynami akademickimi. 2,2 miliona unikalnych graczy zagrało w College Football 25 podczas wczesnego dostępu, a dodatkowe 600 000 grało za pośrednictwem wersji próbnej EA Play. Gra zawiera wszystkie 134 uniwersytety FBS (najwyższy poziom rozgrywek futbolu amerykańskiego na poziomie uniwersyteckim w Stanach Zjednoczonych), ponad 150 stadionów oraz przełomową umowę NIL od EA SPORTS, dzięki czemu trafiło do niej tysiące aktualnych zawodników związanych z futbolem akademickim. EA SPORTS College Football 25 pozwala fanom futbolu w pełni zanurzyć się w tym sporcie na konsolach PlayStation®5 i Xbox Series X|S.

„Od momentu, w którym zdecydowaliśmy się stworzyć EA SPORTS College Football 25, pasjonaci futbolu uniwersyteckiego byli dla nas głównym wyznacznikiem. Ta gra jest dla fanów, a reakcja środowiska akademickiego, sportowców, twórców, celebrytów oraz społeczności, była po prostu spektakularna. Każda drużyna ma swoich wiernych kibiców, a College Football 25 jest świadectwem pasji i zaangażowania naszych deweloperów, którzy dążyli do stworzenia jak najbardziej autentycznego doświadczenia futbolu uniwersyteckiego. Nie moglibyśmy być bardziej podekscytowani, witając kolejne miliony graczy przy okazji piątkowej premiery” - powiedział Daryl Holt, SVP i Group GM, EA SPORTS.

Już we wczesnym dostępie gra College Football 25 otrzymała pochwały od The Athletic za „fantastyczną grafikę i absurdalnie realistyczne doświadczenie”. Bleacher Report wyróżniło z kolei rozgrywkę napędzaną przez CampusIQ™, które „daje mnóstwo frajdy i oddaje klimat college'u”. Zaznaczono także, że gra zapewnia najbardziej wciągające doświadczenie oparte na futbolu akademickim, zarówno pod względem prezentacji, jak i dostępnych trybów gry.

  • Wybuchowa akademicka rozgrywka: CampusIQ™ zapewnia otwartą, dynamiczną rozgrywkę, która odzwierciedla intensywność futbolu uniwersyteckiego. System Wear and Tear motywuje do zarządzania zdrowiem swoich graczy, gdzie każdy fizyczny kontakt ma znaczenie. Rozpoznanie przed przyłożeniem zwiększa wagę każdej decyzji, a przewaga na własnym boisku wpływa na rywali w najbardziej kluczowych momentach gry.
  • Wyjątkowa atmosfera: w College Football 25 zaprezentowano najbardziej kultowe scenerie, stadiony i tradycje futbolu uniwersyteckiego. Odpowiednią atmosferę całego widowiska tworzą takie elementy, jak oprawa audio-wizualna, drużynowe przyśpiewki, maskotki, komentatorzy, mecze o stawkę oraz inne wyjątkowe akcenty definiujące dni meczowe i rozgrywki playoff.
  • Przynieś chwałę swojej szkole: ustanów nowe standardy futbolu akademickiego, prowadząc swój zespół do mistrzostwa. Stwórz swojego trenera w ulubionym przez fanów trybie Dynastia, połącz życie sportowca-studenta i zdobądź trofeum Heismana jako gracz w trybie Road to Glory lub rywalizuj online w trybach Road to the College Football Playoff oraz College Football Ultimate Team™.

Fani, którzy chcą poczuć klimat futbolu uniwersyteckiego mogą teraz posłuchać oficjalnej ścieżki dźwiękowej EA SPORTS College Football Fight Songs w swoim ulubionym serwisie streamingowym. Ścieżka ta zawiera 167 utworów oraz oryginalną piosenkę przewodnią stworzoną przez nominowanego do nagrody GRAMMY kompozytora Krisa Bowersa.

Aby być na bieżąco ze wszystkimi informacjami o College Football 25 przez cały rok, obserwuj Instagram, Twitter, TikTok, i YouTube oraz odwiedź oficjalną stronę gry.

Materiały prasowe są dostępne pod adresem: EAPressPortal.com.

Gra EA SPORTS™ College Football 25 została wyprodukowana w Orlando na Florydzie i w Madrycie w Hiszpanii przez EA SPORTS z myślą o konsolach PlayStation®5 i Xbox Series X|S.

kontakt dla mediów
Tomasz Stachurski
Account Manager, MSL
Tomasz Stachurski

tomasz.stachurski@publicisgroupe.com

tel: 662 041 424

informacje o firmie

O Electronic Arts

Electronic Arts (NASDAQ: EA) jest światowym liderem w dziedzinie cyfrowej rozrywki interaktywnej. Firma tworzy i dystrybuuje gry, treści i usługi online na konsole z dostępem do Internetu, urządzenia mobilne i komputery. 

W roku podatkowym 2024 EA odnotowała przychody netto w wysokości około 7,6 mld USD. Siedziba firmy znajduje się w Redwood City, w Kalifornii. EA jest znana z uznanego na całym świecie portfolio wysokiej jakości marek, takich jak EA SPORTS FC™, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, EA SPORTS™ Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ i EA SPORTS F1®. Więcej informacji na temat EA można znaleźć na stronie www.ea.com/news.

EA, EA SPORTS, EA SPORTS FC, Battlefield, Need for Speed, Apex Legends, The Sims, Titanfall i Plants vs. Zombies są znakami towarowymi Electronic Arts Inc. John Madden, NFL, FIFA i F1 są własnością odpowiednich podmiotów i zostały użyte za ich zgodą.

załączniki

kontakt dla mediów
Tomasz Stachurski
Account Manager, MSL
Tomasz Stachurski

tomasz.stachurski@publicisgroupe.com

tel: 662 041 424

informacje o firmie

O Electronic Arts

Electronic Arts (NASDAQ: EA) jest światowym liderem w dziedzinie cyfrowej rozrywki interaktywnej. Firma tworzy i dystrybuuje gry, treści i usługi online na konsole z dostępem do Internetu, urządzenia mobilne i komputery. 

W roku podatkowym 2024 EA odnotowała przychody netto w wysokości około 7,6 mld USD. Siedziba firmy znajduje się w Redwood City, w Kalifornii. EA jest znana z uznanego na całym świecie portfolio wysokiej jakości marek, takich jak EA SPORTS FC™, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, EA SPORTS™ Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ i EA SPORTS F1®. Więcej informacji na temat EA można znaleźć na stronie www.ea.com/news.

EA, EA SPORTS, EA SPORTS FC, Battlefield, Need for Speed, Apex Legends, The Sims, Titanfall i Plants vs. Zombies są znakami towarowymi Electronic Arts Inc. John Madden, NFL, FIFA i F1 są własnością odpowiednich podmiotów i zostały użyte za ich zgodą.