nauka/edukacja/szkolenia

Studenci UEP poznali tajniki biznesu AGD

15.07.2024 | Amica S.A.

Przedstawiciele Grupy Amica, wiodącego europejskiego producenta sprzętu AGD przeprowadzili zajęcia dla studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu (UEP) w ramach programu Szkoły Liderek i Liderów (SLL). Program ten, trwający siedem miesięcy, ma na celu rozwijanie kompetencji zawodowych studentów i został przygotowany we współpracy z firmami należącymi do Klubu Partnera UEP. Grupa Amica jest jednym z kluczowych partnerów tego przedsięwzięcia.

Podczas zajęć, menedżer ds. PR Eliza Orepiuk-Szymura i Zdzisław Wiese z działu marketingu przybliżyli uczestnikom model biznesowy oraz sposób działania Grupy Amica. W wystąpieniu skupiono się także na międzynarodowym charakterze funkcjonowania grupy oraz strategii ESG. Dodatkowo Katarzyna Dawidek, dyrektorka ds. Zakupu Towarów poprowadziła wykład na temat współpracy biznesowej z Chinami, w tym z chińskim oddziałem Grupy Amica. Dzięki tym spotkaniom studenci mieli unikalną okazję poznać funkcjonowanie dużego przedsiębiorstwa od kuchni, co jest niezwykle cenne w kontekście ich przyszłej kariery zawodowej.

Zaangażowanie Grupy Amica w program SLL to kontynuacja dotychczasowej współpracy z Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu. Firma aktywnie wspiera edukację biznesową studentów, wierząc, że inwestycja w przyszłych menedżerów i pracowników z wykształceniem ekonomicznym przyniesie korzyści nie tylko Amice, ale i całej polskiej gospodarce. Kolejnym dowodem na zaangażowanie Grupy Amica w rozwój edukacji jest kontynuowany od kilku lat sponsoring bezpłatnego dostępu do publikacji „Puls Biznesu” dla studentów oraz wykładowców UEP.

– Jesteśmy bardzo dumni z naszej współpracy z Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu i programem Szkoły Liderek i Liderów. Udział w takich inicjatywach pozwala nam nie tylko dzielić się doświadczeniem i wiedzą, ale także inspirować młodych ludzi do dynamicznego i odpowiedzialnego działania w biznesie. Nasze zaangażowanie w rozwój kompetencji zawodowych studentów to inwestycja w przyszłość, która przyniesie korzyści zarówno uczestnikom programu, jak i całemu rynkowi pracy nie tylko w Polsce. Zajęcia pokazały, że studenci już teraz interesują się rynkiem międzynarodowym. Zadawali wiele pytań na temat marek należących do Grupy Amica, które sprzedawane są w różnych krajach na świecie. Wierzymy, że zajęcia oparte na praktycznej wiedzy ułatwią studentom początek kariery zawodowej – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, menedżer ds. PR Grupy Amica.

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu od lat plasuje się w czołówce najlepszych polskich uczelni ekonomicznych, przygotowując swoich studentów do roli menedżerów i dyrektorów firm. Współpraca z takimi partnerami jak Grupa Amica pozwala studentom na zdobywanie praktycznej wiedzy i lepsze zrozumienie realiów przyszłego zawodu.

kontakt dla mediów
Eliza Orepiuk-Szymura
Public Relations Manager, Grupa Amica
Eliza Orepiuk-Szymura

eliza.orepiuk-szymura@amica.com.pl

tel: +48 882 393 992

Biuro Prasowe
Grupa Amica
Biuro Prasowe

media@amica.pl

informacje o firmie

Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego i jedna z najcenniejszych polskich marek, z ponad 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. W portfelu grupy znajdują się marki: Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia), CDA (Wielka Brytania) oraz Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia prawie 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na blisko 70 rynkach na świecie ok. 4 milionów urządzeń rocznie.

załączniki

kontakt dla mediów
Eliza Orepiuk-Szymura
Public Relations Manager, Grupa Amica
Eliza Orepiuk-Szymura

eliza.orepiuk-szymura@amica.com.pl

tel: +48 882 393 992

Biuro Prasowe
Grupa Amica
Biuro Prasowe

media@amica.pl

informacje o firmie

Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego i jedna z najcenniejszych polskich marek, z ponad 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. W portfelu grupy znajdują się marki: Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia), CDA (Wielka Brytania) oraz Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia prawie 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na blisko 70 rynkach na świecie ok. 4 milionów urządzeń rocznie.