nowe produkty/usługi transport

Napisz, gdzie jesteś - nowa funkcjonalność dla właścicieli samochodów aut Mitsubishi

18.06.2024 | Mitsubishi Motors

Polski oddział Mitsubishi Motors, będący częścią globalnej grupy Astara, wprowadził dla właścicieli samochodów Mitsubishi nową, przydatną funkcję na stronie www.mitsubishi.pl Ułatwi ona i przyspieszy udzielenie pomocy posiadaczom samochodów spod znaku Trzech Diamentów, które są nadal objęte 5-letnią gwarancją Assistance. 

Nowa funkcja o nazwie „Napisz, gdzie jesteś” pomoże właścicielom nowych samochodów Mitsubishi, które zostały zarejestrowane w ciągu ostatnich 5 lat i z tej racji obejmuje je unikatowy na rynku pakiet o nazwie Zobowiązanie serwisowe Mitsubishi. W skład tego pakietu wchodzą 5-letnia gwarancja producenta do przebiegu 100 000 km (w zależności co nastąpi wcześniej), 5-letnia gwarancja na wybrane oryginalne akcesoria do przebiegu 100 000 km (w zależności co nastąpi wcześniej)  - wciąż rzadkość i pierwszy taki program w branży i nieodpłatna usługa kontroli stanu pojazdu** - niespotykana w branży propozycja, w ramach której posiadacze aut Mitsubishi – w tym także pojazdów po gwarancji, mogą skorzystać z bezpłatnej kontroli 25 punktów samochodu.

Kolejną częścią Zobowiązania Serwisowego Mitsubishi jest 5-letnia gwarancja Mitsubishi Assistance Program bez limitu przebiegu  - cenna usługa assistance, która oznacza bezpłatną pomoc w przypadku awarii mechanicznej lub elektrycznej, wypadku drogowego, problemu z paliwem (na przykład, gdy zapomnimy zatankować i zabraknie go w zbiorniku paliwa lub zatankujemy zanieczyszczone lub niewłaściwe paliwo), zagubienia, złamania lub zatrzaśnięcia w aucie kluczyków, przebicia lub uszkodzenia opony, kradzieży lub jej prób i wandalizmu. MAP zapewnia pomoc przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę w całej Europie przez 5 lat od zakupu nowego samochodu Mitsubishi, niezależnie od przebiegu auta.

Teraz – dzięki stronie https://napiszgdziejestes.pl/ użytkownicy aut Mitsubishi, którzy potrzebują pomocy na drodze z powodu opisanych powyżej problemów, będą mogli wezwać pomoc także przy pomocy tej witryny – udostępniając na niej swoje dokładne położenie. Ta funkcja pozwala na precyzyjne udostępnienie swojej pozycji na mapie i jest szczególnie przydatna w sytuacji braku zasięgu sieci telefonicznej.

Nowy link będzie także pomocny i wysłany przez konsultanta w sytuacji, gdy klienci nie mogą określić swojej lokalizacji i dzwonią po pomoc. Nie ma tu potrzeby szukania formularza przez stronę www, bo po krótkiej rozmowie telefonicznej link zostanie przesłany przez konsultanta Mitsubishi Assistance Program. Kolejne udogodnienie to fakt, że w przypadku, gdy klient nie umie określić swojej lokalizacji, jest on automatycznie lokalizowany przez system.

Więcej o nowej funkcjonalności i Mitsubishi Assistance Program można znaleźć na stronie Mitsubishi Assistance Package . Informacje na temat Zobowiązania Serwisowego Mitsubishi znajdują się na stronie Zobowiązanie Serwisowe Mitsubishi

 **Nieodpłatna usługa kontroli stanu pojazdu jest usługą czasową, dostępną u wybranych dealerów Mitsubishi i nie obejmuje napraw, ani wymiany części. Nie może być łączona z usługą przeglądu pojazdu i nie może się odbywać częściej, niż raz na 3 miesiące w stosunku do konkretnego pojazdu.

O Mitsubishi Motors:

Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagą na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Firma w roku 2009 wprowadziła na rynek pierwszy masowo produkowany pojazd elektryczny – i-MiEV, a następnie w roku 2013 model OUTLANDER PHEV - lidera rynków w Japonii i Europie w segmencie hybryd ładowanych z gniazdka. Mitsubishi Motors jest podmiotem globalnym, dzięki zakładom produkcyjnym w Japonii, Tajlandii, Chinach, Indonezji, Filipinach , w których zatrudnia łącznie 30 000 pracowników. Modele takie jak PAJERO SPORT / MONTERO SPORT, TRITON / L200 i OUTLANDER mają ważny udział w budowaniu pozycji firmy. Spółka MMC jest notowana na giełdzie w Tokio.

 

kontakt dla mediów
Kinga Ossowska
PR/Communications Manager&Storyteller, ASTARA Poland Sp. z o.o.
Kinga Ossowska

kinga.ossowska@astara.com

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Kinga Ossowska
PR/Communications Manager&Storyteller, ASTARA Poland Sp. z o.o.
Kinga Ossowska

kinga.ossowska@astara.com

informacje o firmie