zainteresowania/hobby kultura/sztuka/rozrywka

Zostań bohaterem własnej przygody fantasy RPG w grze Dragon Age: Straż Zasłony [news]

11.06.2024 | Electronic Arts

11 czerwca 2024 – Electronic Arts Inc. oraz BioWare prezentują pierwsze spojrzenie na rozgrywkę z początkowych fragmentów wyczekiwanego przez wielu Fantasy RPG dla jednego gracza, Dragon Age: Straż Zasłony. Ta heroiczna przygoda ma dać graczom to, z czego słynie cała seria: bogatą fabułę, rozwiniętą otoczkę fantasy, towarzyszy broni i świat, w którym coś znaczysz.

W grze Dragon Age: Straż Zasłony wyruszasz w podróż, by zmierzyć się z potężnymi elfimi bóstwami i powstrzymać je przed zniszczeniem świata. Nazywasz się Rook i walczysz na pierwszej linii u boku grupy ciekawych towarzyszy o indywidualnych historiach i motywacjach. Jak na Dragon Age przystało, towarzysze ci stanowią centralną oś opowieści. Twoja postać musi zebrać drużynę i nawiązać relacje z jej członkami, żeby stać się godnym zaufania, nieoczekiwanym przywódcą. Premiera gry Dragon Age: Straż Zasłony na PlayStation®5, Xbox Series X|S i PC nastąpi jesienią 2024 roku.

„Chcemy, aby każda chwila w epickiej, napędzanej fabułą przygodzie z Dragon Age: Straż Zasłony miała swoją wagę” – mówi Corinne Busche, reżyserka gry Dragon Age: Straż Zasłony. „Gracze poznają więcej regionów niż w jakiejkolwiek wcześniejszej odsłonie serii i będą musieli rozwijać swoje postacie oraz korzystać z rozbudowanych drzewek umiejętności, by móc mierzyć się z coraz groźniejszymi wrogami. Nasz system walki łączy płynną akcję z głęboką RPG-ową strategią, z której słynie seria Dragon Age. Jesteśmy niezwykle podekscytowani, że możemy zaprezentować graczom z całego świata pierwsze spojrzenie na doświadczenie oparte na korzeniach BioWare w zakresie fascynujących historii i starannie dopracowanych, wciągających RPG dla jednego gracza”.

W grze Dragon Age: Straż Zasłony legendarny elfi bóg-szachraj, Solas, pragnie zerwać Zasłonę, która oddziela Thedas od świata demonów, aby przywrócić swemu ludowi nieśmiertelność i chwałę... nawet za cenę śmierci niezliczonych istot. Jego rytuał jednak się nie udaje, co prowadzi do ziszczenia się jego najgorszych koszmarów: uwolnienia pary jego starożytnych, najpotężniejszych wrogów. Pragną tylko jednego - tego, do czego dążyli już przed tysiącleciami... pełnej dominacji nad naszym światem. Próba powstrzymania tych dwóch potężnych bóstw sprawi, że Rook odwiedzi całe Thedas, od tętniących życiem miast, przez gorące tropiki, zielone północne lasy i paskudne bagniska aż po najniższe głębie. Uważaj jednak na napotykane po drodze siły zła: mroczne pomioty, kultystów Venatori i demony Pustki.

Główne cechy Dragon Age: Straż Zasłony:

  • Drużynowość: W grze Dragon Age: Straż Zasłony zupełnie nowi towarzysze ożywają dzięki jednym z najbardziej przekonujących indywidualnych historii w całej serii Dragon Age. Te rozbudowane i dynamiczne tła postaci dotykają kwestii takich jak romanse, tragiczne wydarzenia i niełatwe wybory, które będą wpływać na ich relacje z postacią gracza i los każdego członka Straży Zasłony. Nowi towarzysze – Skacząca za Zasłonę Bellara, nekromanta Emmrich czy prywatna detektyw Neve – wywodzą się z klasycznych frakcji uniwersum Dragon Age. Posiadają indywidualne drzewka umiejętności oraz wyspecjalizowane wyposażenie, które pozwala na zaawansowane rozwijanie twojej drużyny. Zobaczysz też znajome twarze, takie jak łuczniczka Lace Harding, która powraca do serii jako pełnoprawna towarzyszka.
  • Wybory i ich konsekwencje: Dragon Age: Straż Zasłony rozwija głębię RPG, która jest podstawą całej serii, zapewniając wyjątkową fabułę i świat, rozbudowane osobowości każdego towarzysza, a także istotne fabularnie wybory i znaczące momenty filmowe. Wasze więzi i relacje będą się kształtować pod wpływem wyborów podejmowanych przez ciebie w trakcie waszych podróży.
  • Dopracowane doświadczenie: jako napędzany postaciami RPG, Dragon Age: Straż Zasłony dostarcza graczom starannie dopracowane doświadczenie, będące hołdem dla historycznego stylu opowiadania historii przez BioWare. Latarnia jest centralnym punktem, w którym możesz odpoczywać i poznawać lepiej świat poprzez rozmowy; Rozdroża natomiast pozwalają tobie oraz twym towarzyszom przemieszczać się w różne rejony świata. Poznasz Thedas lepiej niż kiedykolwiek wcześniej: nasza historia toczy się w starannie stworzonych biomach i pięknych regionach takich jak Rivan, Weisshaupt, Arlathan, Minratus, Głębokie Ścieżki i innych. Każdy z tych regionów zachęca do lepszego poznania historii i odkrycia tajemnic danej krainy.
  • Płynna, konfigurowalna walka: zapewniający immersję system walki łączy płynną akcję z szerokimi możliwościami podejmowania taktycznych decyzji. Gracze mogą w pełni skonfigurować to doświadczenie, aby całkowicie odpowiadało ich stylowi gry – służą do tego różne drzewka umiejętności trzech dostępnych klas (wojownika, maga i łotrzyka), każde z wyjątkowymi zdolnościami i specjalizacjami. Wybierz dwójkę towarzyszy, którzy będą wypełniać misje razem z tobą, i korzystaj z potężnych kombinacji drużynowych mogących odwrócić losy każdego starcia. Podejmuj strategiczne decyzje za pomocą nowego koła zdolności i kieruj sojusznikami, nakazując im walkę, leczenie lub unikanie starć.
  • Bądź takim przywódcą, jakim chcesz być: Dragon Age: Straż Zasłony oferuje rozbudowany kreator pozwalający ci dostosować swoją postać do swoich oczekiwań dzięki szerokiemu wachlarzowi opcji. BioWare stworzyło najbardziej rozbudowany kreator postaci w historii serii Dragon Age, aby opowiadana tu historia należała do ciebie.

Fani mogą dodać grę Dragon Age: Straż Zasłony do swojej listy życzeń na platformach PlayStation, Xbox i PC (za pośrednictwem sklepów Steam i Epic Games Store). Aby być na bieżąco ze wszystkimi doniesieniami na temat gry Dragon Age: Straż Zasłony, odwiedź oficjalną witrynę gry, polub profil Dragon Age na Facebooku, śledź serię na Discordzie, TikToku, Tumblrze, Instagramie i X (dawniej Twitterze), a także subskrybuj kanał YouTube.

MATERIAŁY PRASOWE SĄ DOSTĘPNE NA STRONIE EAPressPortal.com

kontakt dla mediów
Tomasz Stachurski
Account Manager, MSL
Tomasz Stachurski

tomasz.stachurski@publicisgroupe.com

tel: 662 041 424

informacje o firmie

O Electronic Arts

Electronic Arts (NASDAQ: EA) jest światowym liderem w dziedzinie cyfrowej rozrywki interaktywnej. Firma tworzy i dystrybuuje gry, treści i usługi online na konsole z dostępem do Internetu, urządzenia mobilne i komputery. 

W roku podatkowym 2024 EA odnotowała przychody netto w wysokości około 7,6 mld USD. Siedziba firmy znajduje się w Redwood City, w Kalifornii. EA jest znana z uznanego na całym świecie portfolio wysokiej jakości marek, takich jak EA SPORTS FC™, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, EA SPORTS™ Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ i EA SPORTS F1®. Więcej informacji na temat EA można znaleźć na stronie www.ea.com/news.

EA, EA SPORTS, EA SPORTS FC, Battlefield, Need for Speed, Apex Legends, The Sims, Titanfall i Plants vs. Zombies są znakami towarowymi Electronic Arts Inc. John Madden, NFL, FIFA i F1 są własnością odpowiednich podmiotów i zostały użyte za ich zgodą.

załączniki

kontakt dla mediów
Tomasz Stachurski
Account Manager, MSL
Tomasz Stachurski

tomasz.stachurski@publicisgroupe.com

tel: 662 041 424

informacje o firmie

O Electronic Arts

Electronic Arts (NASDAQ: EA) jest światowym liderem w dziedzinie cyfrowej rozrywki interaktywnej. Firma tworzy i dystrybuuje gry, treści i usługi online na konsole z dostępem do Internetu, urządzenia mobilne i komputery. 

W roku podatkowym 2024 EA odnotowała przychody netto w wysokości około 7,6 mld USD. Siedziba firmy znajduje się w Redwood City, w Kalifornii. EA jest znana z uznanego na całym świecie portfolio wysokiej jakości marek, takich jak EA SPORTS FC™, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, EA SPORTS™ Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ i EA SPORTS F1®. Więcej informacji na temat EA można znaleźć na stronie www.ea.com/news.

EA, EA SPORTS, EA SPORTS FC, Battlefield, Need for Speed, Apex Legends, The Sims, Titanfall i Plants vs. Zombies są znakami towarowymi Electronic Arts Inc. John Madden, NFL, FIFA i F1 są własnością odpowiednich podmiotów i zostały użyte za ich zgodą.