technologie media/marketing/reklama
Największa organizacja branżowa - IAB Polska, zrzeszająca firmy na rynku digitalowym, wybrała agencję Lightscape
Z początkiem lutego 2024 roku agencja Lightscape rozpoczęła współpracę z IAB Polska. To największa organizacja z branży marketingu cyfrowego w kraju, zrzeszająca niemal 250 firm. Wśród członków znajdują się, m.in.: portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, marki technologiczne i reklamodawcy, w tym takie firmy jak: Google, Allegro, Samsung, Orange, ING czy Danone. Agencja Lightscape odpowiada za prowadzenie kompleksowych działań z zakresu Digital PR i media relations.
Współpraca ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska obejmuje realizację kampanii z obszaru Digital PR, budowanie relacji z mediami, szczególnie z obszaru marketingu i biznesu, a także promocje kluczowych obszarów aktywności organizacji, m.in. konferencji IAB HowTo, Forum IAB czy IAB MIXX Awards. Ponadto, IAB Polska w 2024 roku obchodzi 25-lecie swojej działalność, a Lightscape wspiera również komunikację tego wydarzania. Do zadań zespołu będzie należało również wsparcie obszaru edukacyjnego, czyli międzynarodowego standardu kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ.
- Obecny rok jest wyjątkowy dla naszej organizacji. Z okazji jubileuszu 25-lecia intensyfikujemy działania i inicjujemy wiele nowych projektów adresowanych do branży digital marketingu i nie tylko. Za cel obraliśmy sobie pokazanie roli jaką od lat Związek pełni na rzecz rozwoju rynku interaktywnego w Polsce w przeróżnych aspektach. Stąd też narodziła się potrzeba podjęcia współpracy z agencją PR, której nieobcy jest obszar działania IAB Polska, a także cały ekosystem cyfrowy. Agencja Lightscape, niejednokrotnie udowodniła swój profesjonalizm, a także zaangażowanie w promocję m.in. Digital PR w marketingu cyfrowym, dlatego też była dla nas naturalnym wyborem – komentuje Robert Wielgo, CMO IAB Polska.
Za obsługę IAB Polska odpowiada zespół specjalizujący się w prowadzeniu Klientów z branży marketingowej, którym kieruje Pamela Tomicka, Marketing & PR Managerka agencji Lightscape.
- Działaniom organizacji IAB Polska jako agencja przyglądamy się od wielu lat. Od ponad trzech należymy do grona niemal 250 firm członkowskich, aktywnie reprezentując w jej strukturach branżę Digital PR i marketingu internetowego. Dzięki temu mieliśmy okazję poznać działalność organizacji oraz jej potrzeby i od lutego podjęliśmy się zadania pełnego wsparcia w obszarze komunikacji i promocji organizacji, która z powodzeniem działa na rynku od 25 lat – komentuje Paulina Kunicka, Project Management Director, Lightscape.
IAB Polska jej częścią globalnej struktury działającej obecnie w 45 krajach, na 5 kontynentach i zrzeszającej blisko 4 000 firm. Ponadto polska organizacja jest trzecim pod względem wielkości IAB w Europie. Jest samodzielną, niezależną organizacją, ale utrzymującą bliskie kontakty z członkami IAB w Europie, USA oraz w innych częściach świata.
kontakt dla mediów
Pamela Tomicka
p.tomicka@lightscape.pl
tel: +48 601 918 306
tel: +48 601 918 306
informacje o firmie
O Agencji Lightscape
Łączymy 15 letnie doświadczenie agencji PR z technologią startupu. Zwiększamy widoczność marek w wyszukiwarkach. Plasujemy organiczne treści w największych serwisach internetowych i dbamy o wysoką pozycję tych publikacji w Google, nie rezygnując z dobrej jakości PRu. Bazujemy na wieloletnich relacjach z dziennikarzami piszącymi dla największych brandów medialnych. Dzięki naszej platformie Visibly® realizujemy skuteczne kampanie i dostarczamy konkretne wskaźniki naszych działań w obszarze public relations. Tworzymy i wdrażamy strategie dla firm i instytucji. Specjalizujemy się w realizacji zintegrowanych kampanii łączących elementy PR i marketingu, budowaniu wizerunku marki i jej relacji z otoczeniem oraz prowadzeniu efektywnych media relations, komunikacji wewnętrznej i kryzysowej.
kontakt dla mediów
Pamela Tomicka
p.tomicka@lightscape.pl
tel: +48 601 918 306
tel: +48 601 918 306
informacje o firmie
O Agencji Lightscape
Łączymy 15 letnie doświadczenie agencji PR z technologią startupu. Zwiększamy widoczność marek w wyszukiwarkach. Plasujemy organiczne treści w największych serwisach internetowych i dbamy o wysoką pozycję tych publikacji w Google, nie rezygnując z dobrej jakości PRu. Bazujemy na wieloletnich relacjach z dziennikarzami piszącymi dla największych brandów medialnych. Dzięki naszej platformie Visibly® realizujemy skuteczne kampanie i dostarczamy konkretne wskaźniki naszych działań w obszarze public relations. Tworzymy i wdrażamy strategie dla firm i instytucji. Specjalizujemy się w realizacji zintegrowanych kampanii łączących elementy PR i marketingu, budowaniu wizerunku marki i jej relacji z otoczeniem oraz prowadzeniu efektywnych media relations, komunikacji wewnętrznej i kryzysowej.