media/marketing/reklama

Grzegorz Nawacki rozstaje się z "Pulsem Biznesu"

03.04.2024 | Puls Biznesu

Po 18 latach, w tym ponad pięciu na stanowisku redaktora naczelnego, Grzegorz Nawacki rozstaje się z „Pulsem Biznesu”. 

– Przyszedłem na staż, a zostałem 18 lat, przechodząc przez stanowiska: dziennikarza w dziale news, wydawcy, naczelnego portalu, by na końcu z dumą zostać naczelnym „Pulsu Biznesu”. W Pulsie nauczyłem się większości tego, co umiem jako dziennikarz, zrealizowałem też świetną ścieżkę rozwoju, jestem bardzo wdzięczny za szanse i możliwości, które otrzymałem od firmy. To był ogromny zaszczyt i wielka satysfakcja kierować tak wspaniałym zespołem dziennikarzy. Razem przeszliśmy różne kryzysowe momenty w gospodarce i w naszej branży, ale zawsze z tarczą. Zrealizowaliśmy strategię cyfrowej transformacji – dziś Puls to nie tylko dziennik, ale też mocny portal odwiedzany miesięcznie przez grubo ponad 1 mln czytelników, w tym ponad 30 tys. subskrybentów. Udało się zbudować redakcję składającą się z wybitnych dziennikarek i dziennikarzy pracującą w trybie online first i wypozycjonować PB jako czołową markę w mediach ekonomicznych. Dla mnie przyszedł czas, by sprawdzić, jak wygląda życie poza Pulsem – mówi Grzegorz Nawacki.

Funkcję p.o. redaktora naczelnego przejmie Marcin Goralewski, wieloletni dziennikarz i zastępca redaktora naczelnego „Pulsu Biznesu”. Decyzja o docelowej obsadzie stanowiska redaktora naczelnego zapadnie w ciągu najbliższych tygodni.

– Bardzo dziękuję Grzegorzowi za wiele wspólnych lat w Bonnier Business Polska, za jego ogromne zaangażowanie i wkład włożony w rozwój redakcji i projektów. Był to również czas wielu ciekawych inicjatyw redakcyjnych w obszarze eventów oraz konferencji. Dziękuję przede wszystkim za zbudowanie mocnego medium biznesowego na polskim rynku opartego na modelu subskrypcyjnym, w którym Grzegorz odegrał kluczową rolę. Wierzę, że nowy redaktor naczelny będzie kontynuował obrany przez nas kierunek rozwoju „Pulsu Biznesu” – mówi Patricia Deyna, prezes Bonnier Business Polska.

 

„Puls Biznesu” to czołowe medium gospodarcze w Polsce. Dziennik ze sprzedażą ponad 13 tys. egzemplarzy dociera do ponad 71 tys. czytelników (PBC, luty 2024), a portal pb.pl jest odwiedzany przez blisko 1,3 mln czytelników miesięcznie (Mediapanel, luty 2024 r.). Jest wydawany przez szwedzką grupę Bonnier.

Grupa rozpoczęła działalność w Polsce w 1997 r. – początkowo jako wydawca „Pulsu Biznesu”. W 2015 r. dołączył do niej Bankier.pl i obecnie jest jednym z liderów wśród wydawnictw biznesowych i ekonomicznych w Polsce. Miesięcznie jego strony internetowe odwiedza średnio 4-6 mln unikalnych użytkowników. Bonnier Business Polska jest też właścicielem największej finansowej sieci afiliacyjnej w Polsce – SystemPartnerski.pl. W 2015 r. nabył też 100 proc. udziałów w spółce Prawomaniacy, która jest wydawcą serwisów ArsLege.pl i LexLege.pl, docierających do szerokiej grupy prawników i studentów prawa.

kontakt dla mediów
Karolina Kowalska
Chief Marketing Officer, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o.
Karolina Kowalska

k.kowalska@pb.pl

tel: 22 333 98 01

informacje o firmie

 

 

załączniki

kontakt dla mediów
Karolina Kowalska
Chief Marketing Officer, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o.
Karolina Kowalska

k.kowalska@pb.pl

tel: 22 333 98 01

informacje o firmie