zdrowie sprawy społeczne

ABC zdrowia małych pacjentów. Fundacja K.I.D.S. przedstawia nowy projekt: podcast „Pacjenciaki” skierowany do osób zainteresowanych tematami związanymi ze zdrowiem

06.03.2024 | KIDS

Fundacja K.I.D.S., Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, po raz kolejny odpowiada na potrzeby rodziców małych pacjentów. Tym razem, wspólnie z marką Nurofen prezentuje podcast „Pacjenciaki”, stworzony dla rodziców, którzy szukają informacji i pomocy na temat zdrowia wśród najmłodszych. Gośćmi podcastu są ludzie z olbrzymim doświadczeniem i prawdziwi eksperci w swojej dziedzinie – zarówno lekarze, jak i specjaliści z fundacji i firm związanych z medycyną. Pierwszy odcinek zatytułowany „Pacjenciaki na SORze” ze specjalnym gościem – Anetą Górską-Kot, doświadczoną lekarką specjalizującą się w dziedzinie pediatrii, zadebiutował w środę 28 lutego 2024 r.

Podcast „Pacjenciaki” stworzony jest dla rodziców, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę w kwestiach związanych ze zdrowiem fizycznym, psychicznym, ale także i dobrostanem swojej pociechy. W holistyczny sposób porusza takie kwestie jak choroba dziecka, stres związany z procesem leczenia, ból czy wizyta w szpitalu. Umożliwi to przekazanie rodzicom podstawowej wiedzy dotyczącej profilaktyki i zdrowia dzieci, a także przygotuje ich na pobyt w placówce medycznej. Rozmówcy w podcaście “Pacjenciaki” zaprezentują także świat szpitalny od „kuchni” z perspektywy rodzica, lekarza, personelu medycznego oraz małych pacjentów. Dzięki temu słuchacze zdobędą większą świadomość i wrażliwość na otaczające ich sytuacje podczas pobytu w szpitalu.

Program poprowadzi charyzmatyczny i wykwalifikowany w swojej dziedzinie Mateusz Sieradzan, znany szerzej jako Pan Pielęgniarka. Jest to pielęgniarz i ratownik, który na co dzień w humorystyczny sposób, za pomocą swoich profili na mediach społecznościowych, szerzy wiedzę związaną ze zdrowiem, jak i opowiada o codziennym życiu szpitala. Gościem każdego odcinka jest osoba, która ma praktyczne doświadczenie w swojej dziedzinie. Oprócz lekarzy pediatrów i personelu medycznego z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi, swoją wiedzą podzielą się także osoby z sektora prywatnego, jak i fundacji.

Pierwszy odcinek podcastu zadebiutował w środę, 28 lutego 2024 r. Dzięki bogatemu doświadczeniu gościa programu – dr Anety Górskiej-Kot jest to prawdziwa skarbnica wiedzy o wizycie na SORze. Z odcinka rodzic może dowiedzieć m. in. jak wygląda pobyt na SORze, jak przygotować na niego dziecko i co warto ze sobą zabrać. Kolejne odcinki będą pojawiać się co dwa tygodnie. Podcast dostępny jest na platformach streamingowych Spotify oraz YouTube.

Projekt powstał przy wsparciu agencji MSL i Publicis Worldwide, które od lat aktywnie współpracują z fundacją K.I.D.S. Agencja MSL prowadzi komunikację PR, a Publicis Worldwide odpowiada za przygotowanie koncepcji podcastu, nazwy, scenariusza, nadzór kreatywny nad nagraniami i montażem.

Partnerem podcastu jest firma Nurofen.

kontakt dla mediów
Agnieszka Kowalska
Junior Account Manager, MSL
Agnieszka Kowalska

agnieszka.kowalska@publicisgroupe.com

tel: +48 882 140 105

informacje o firmie

O Fundacji K.I.D.S.

Fundacja K.I.D.S. to Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali - powstała, by zmieniać szpitale w przyjazne szpitale przyszłości. Wprowadza do nich innowacje i nowe technologie. Wiemy, że na proces leczenia ma wpływ wiele czynników. Dlatego w swoich działaniach łączymy różne perspektywy i patrzymy na szpital oczami dzieci, rodziców i tych, którzy walczą o ich zdrowie. Naszym pierwszym projektem jest rewitalizacja Centrum Zdrowia Dziecka, jednego z największych specjalistycznych szpitali pediatrycznych w Polsce. Aby przyspieszyć powrót dzieci do domu stworzymy centrum zdalnej opieki wykorzystujący innowacyjne rozwiązania tele-medycyny. Więcej informacji znajdziesz na: www.kids.org.pl

O Nurofen

Nurofen od ponad sześćdziesięciu lat przynosi szybką ulgę w bólu i gorączce całym rodzinom. Jest produktem oryginalnym, czyli pierwszym zawierającym Ibuprofen, który dzięki potrójnemu działaniu jednocześnie łagodzi ból, gorączkę i stan zapalny.

Misją Nurofenu od lat jest wspieranie dzieci i dorosłych w tym, żeby ból i gorączka nie stawał na ich drodze w codziennym życiu oraz edukacja o skutecznym i odpowiedzialnym leczeniu. Nurofen jest marką numer jeden w kategorii leków przeciwbólowych i przeciwgorączkowych dla dzieci i najbardziej zaufaną marką wśród mam. Od lat wspieramy małych pacjentów dbając o to, żeby gabinety lekarskie były dla nich przyjaznych miejscem.

O firmie Reckitt

Reckitt istnieje po to, aby chronić, leczyć i pielęgnować. Firma nieustannie dąży do czystszego i zdrowszego świata, wierząc, że dostęp do najwyższej jakości higieny, dobrego samopoczucia oraz żywienia to prawo, a nie przywilej.

Reckitt to zróżnicowany, globalny zespół składający się z ponad 43 000 pracowników. Firma wykorzystuje wspólną energię, by działać na rzecz zdrowszej planety i bardziej sprawiedliwego społeczeństwa. Reckitt to część czegoś większego, dzięki czemu możliwa jest zmiana na lepsze.

Dowiedz się więcej na Reckitt.com

 

załączniki

kontakt dla mediów
Agnieszka Kowalska
Junior Account Manager, MSL
Agnieszka Kowalska

agnieszka.kowalska@publicisgroupe.com

tel: +48 882 140 105

informacje o firmie

O Fundacji K.I.D.S.

Fundacja K.I.D.S. to Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali - powstała, by zmieniać szpitale w przyjazne szpitale przyszłości. Wprowadza do nich innowacje i nowe technologie. Wiemy, że na proces leczenia ma wpływ wiele czynników. Dlatego w swoich działaniach łączymy różne perspektywy i patrzymy na szpital oczami dzieci, rodziców i tych, którzy walczą o ich zdrowie. Naszym pierwszym projektem jest rewitalizacja Centrum Zdrowia Dziecka, jednego z największych specjalistycznych szpitali pediatrycznych w Polsce. Aby przyspieszyć powrót dzieci do domu stworzymy centrum zdalnej opieki wykorzystujący innowacyjne rozwiązania tele-medycyny. Więcej informacji znajdziesz na: www.kids.org.pl

O Nurofen

Nurofen od ponad sześćdziesięciu lat przynosi szybką ulgę w bólu i gorączce całym rodzinom. Jest produktem oryginalnym, czyli pierwszym zawierającym Ibuprofen, który dzięki potrójnemu działaniu jednocześnie łagodzi ból, gorączkę i stan zapalny.

Misją Nurofenu od lat jest wspieranie dzieci i dorosłych w tym, żeby ból i gorączka nie stawał na ich drodze w codziennym życiu oraz edukacja o skutecznym i odpowiedzialnym leczeniu. Nurofen jest marką numer jeden w kategorii leków przeciwbólowych i przeciwgorączkowych dla dzieci i najbardziej zaufaną marką wśród mam. Od lat wspieramy małych pacjentów dbając o to, żeby gabinety lekarskie były dla nich przyjaznych miejscem.

O firmie Reckitt

Reckitt istnieje po to, aby chronić, leczyć i pielęgnować. Firma nieustannie dąży do czystszego i zdrowszego świata, wierząc, że dostęp do najwyższej jakości higieny, dobrego samopoczucia oraz żywienia to prawo, a nie przywilej.

Reckitt to zróżnicowany, globalny zespół składający się z ponad 43 000 pracowników. Firma wykorzystuje wspólną energię, by działać na rzecz zdrowszej planety i bardziej sprawiedliwego społeczeństwa. Reckitt to część czegoś większego, dzięki czemu możliwa jest zmiana na lepsze.

Dowiedz się więcej na Reckitt.com