wydarzenia media/marketing/reklama

30. edycja festiwalu Golden Drum

05.03.2024 | Golden Drum

W 2024 roku Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Golden Drum będzie świętował swoje 30 urodziny!

Od ponad trzech dekad festiwal zaprasza firmy z branży komunikacji kreatywnej, reklamy i pokrewnych dziedzin do udziału w konkursie, w którym prezentowane i nagradzane są wybitne osiągnięcia. Podczas tegorocznej edycji wydarzenia zaplanowanego na 9-10 października, w Grand Hotel Bernardin w Portorož na Słowenii przedstawiciele branży kreatywnej ponownie spotkają się, aby wyłonić najlepsze projekty, wysłuchać wystąpień, czerpać wiedzę od czołowych ekspertów i nawiązywać cenne kontakty.

Trwa przyjmowanie zgłoszeń na konkurs Golden Drum

Golden Drum zaprasza do zgłaszania do konkursu wszystkich prac, które zostały po raz pierwszy wyemitowane, opublikowane lub wdrożone między 22 sierpnia 2023 a 21 sierpnia 2024 roku.

Agencje, reklamodawcy, klienci, firmy koncepcyjne/produkcyjne oraz medialne, a także inni twórcy z 42 krajów mogą zgłaszać swoje projekty do 21 sierpnia 2024 roku w sześciu sekcjach: One-Channel Drum, Omni-Channel Drum, Craft Drum, Creative Media Excellence Drum, Creative Business Excellence Drum i sekcji dla projektów specjalnych All Juries. Gala wręczenia nagród Golden Drum Awards Show odbędzie się 10 października 2024 r. w mieście Portorož w Słowenii.

Konkursowe nowośc

Festiwal Golden Drum wzbogaca ofertę konkursową, wprowadzając nową grupę B2B w sekcji Creative Business Excellence. Dzięki temu przedsiębiorstwa zyskają nowe możliwości zaprezentowania swoich osiągnięć w tej dynamicznie zmieniającej się branży. Kategorie sekcji B2B obejmują szereg inicjatyw: B2B jak: B2B Brand, Re:Fresh, B2B Storytelling, itp. Lista wszystkich konkursowych nowości znajduje się tutaj.

Kontynuujemy współpracę z Little Black Book i AdForum - festiwal będzie ponownie uwzględniany w rankingach WARC Creative.

Podczas tegorocznej edycji festiwal Golden Drum kontynuuje bliską współpracę z Little Black Book – wszystkie projekty, które otrzymają nagrodę Grand Prix zostaną bezpośrednio i bez dodatkowych opłat zakwalifikowane do konkursu The Immortal Awards. Firma, której praca zostanie uznana za najlepszą, otrzyma także członkostwo w Little Black Book, które otwiera drzwi do udziału w konkursie Immortal Awards oraz daje możliwość skorzystania z pełnej oferty członkowskiej.

Festiwal Golden Drum zostanie także ujęty w AdForum Business Creative Report, czyli wyjątkowym rankingu najczęściej nagradzanych światowych kampanii z podziałem na branże.

Festiwal Golden Drum jest niezmiennie uwzględniany w rankingach WARC Creative. Więcej informacji o konkursie Golden Drum znajdziesz tutaj.

Przewodniczący jury

Festiwal Golden Drum ogłosił również nazwiska przewodniczących jury Golden Drum: 

GUY WIEYNK, Dyrektor Generalny, AnalogFolk Group (AFG), Wielka Brytania

Przewodniczący jury One-Channel Drum

Guy ma wyjątkowe doświadczenie w rozwijaniu agencji i pomaganiu markom w wykorzystywaniu kanałów cyfrowych i technologii do osiągania wymiernych rezultatów. Podczas 17 lat pracy w AKQA zajmował szereg stanowisk, w tym m.in. jako CEO szefował Publicis Worldwide UK and Western Europe.

Jako przewodniczący tegorocznego składu jury w tej sekcji, mam wielką przyjemność znajdować i nagradzać projekty, które stanowią przykład siły, jaką daje pojedynczy kanał komunikacji, aby wyróżnić się wśród natłoku informacji i rzeczywiście trafić do odbiorców”.

KENTARO KIMURA, Międzynarodowy dyrektor kreatywny i dyrektor korporacyjny w firmie Hakuhodo, założyciel Hakuhodo Kettle, Japonia

Przewodniczący jury Omni-Channel Drum

Kentaro jest założycielem Hakuhodo Kettle - wielokrotnie nagradzanej butikowej agencji kreatywnej, która oferuje innowacyjne, zintegrowane rozwiązania dla klientów takich jak Toyota, Sony, Google, Suntory itp. Zdobył ponad 150 nagród, w tym 10 Grand Prix w kilku międzynarodowych konkursach.

Świat stał się bardziej złożony, problemy społeczne trudniejsze do rozwiązania do tego stopnia, że nie ma już poprawnych odpowiedzi. Teraz musimy stworzyć inne rozwiązania, które wykorzystają nasze możliwości, wykroczą poza naszą wyobraźnię”.

 PUM LEFEBURE, współzałożycielka i dyrektorka kreatywna, Design Army, USA.

Przewodnicząca jury Craft Drum

Wielokrotnie nagradzana dyrektor kreatywna i doświadczony lider biznesowy, Pum opracowała wiele międzynarodowych kampanii dla znanych klientów, takich jak Adobe, MORPHE, Netflix, Neenah Paper itp. Urodziła się w Tajlandii i do amerykańskiego designu wprowadza wrażliwość na świat.

 „Czym jest rzemiosło? Dla każdej osoby z branży kreatywnej to słowo znaczy coś innego, jednak jeden element pozostaje wspólny - pasja. To namacalne uczucie, które ogrania cię, kiedy po raz pierwszy obcujesz z wyjątkowym dziełem sztuki lub utworem muzycznym”.

JANET LEVINE, Szefowa działu wynalazków, Mindshare, USA

Przewodnicząca jury Creative Media Excellence Drum

Janet ma ponad 17-letnie doświadczenie w mediach i kierowała globalną działalnością Nike, tworząc niepowtarzalne strategie. Janet cytowano w AdWeek, Digiday, AdAge, NBC News i nie tylko, a także była jurorką nagród branżowych, takich jak The Smarties, AdWeek Media Plan of the Year i Festival of Media.

Nigdy wcześniej nasza branża nie miała tak wielkiego pola do popisu jeśli chodzi o kreatywność i możliwości twórczego myślenia. Rosnąca popularność technologii i AI otwiera przed nami całkiem nowe szanse. A w ostatnim czasie świat wokół nas wypełnił się mnóstwem cyfrowych i fizycznych doświadczeń, które pozwalają tworzyć wspaniałe relacje”.

ADAM KERJ, Dyrektor Kreatywny, Accenture Song Europe, Dania

Przewodniczący jury Creative Business Excellence Drum

Adam posiada przeszło 25-letnie doświadczenie zawodowe. W tym czasie zdobył ponad 100 najważniejszych światowych nagród w branży reklamowej, w tym Cannes Lions Grand Prix, D&AD, One Show, Webby´s, Clios, Effie’s, Eurobest, pracując dla takich legendarnych marek jak Ikea, Oreo, Pampers, Puma, Coca Cola, Tide, Toyota czy Ben & Jerrys.

Kreatywność i ludzka pomysłowość mają kluczowe znaczenie dla rozwoju marek i firm w dynamicznie zmieniającej się kulturze, zdominowanej przez postęp technologiczny. Jako przewodniczący jury Creative Business Excellence Drum mam niezwykłą przyjemność i zaszczyt spotykać niesamowite osoby z różnych środowisk, a także poznawać i nagradzać prace, które odzwierciedlają zmieniający się charakter marek”.

ÖZGE GÜVEN, Design Director, TBWA\Stambuł, Turcja

Przewodnicząca jury konkursu Young Drummers

Pochodząca ze Stambułu projektantka graficzna i dyrektor artystyczna z ponad 10-letnim doświadczeniem jest również członkinią Alliance Graphics Internationale (AGI) na rok 2022 i zdobyła wiele nagród, takich jak D&AD, Golden Drum, Cannes Lions, itp. Jej nazwisko znalazło się na liście Women to Watch w 2019 r.

Young Drummers to bardzo istotny etap w tym sensie, że nowe pokolenie, które będzie dziś karmić, rozwijać, inspirować i utrzymywać przy życiu branżę przyszłości, będzie miało okazję przedstawić się twórcom, którzy będą ich zarówno edukować, jak i z nimi współpracować”.

Konkurs Golden Drum będzie oceniany przez 56 członków jury z regionu i spoza niego.

Opłaty za wstęp i uczestnictwo

Specjalne zniżki

Wszyscy uczestnicy festiwalu Golden Drum mogą wybierać spośród następujących opcji opłat za udział w konkursie: Super Early Bird, Early Bird, oraz Standard Entry.

Za każde 10 zgłoszeń uczestnik otrzymuje jedną pełną przepustkę na bezpłatne wejście na festiwal Golden Drum (9-10 października 2024 r., Portorož, Słowenia). Więcej informacji o opłatach konkursowych można znaleźć tutaj.

Wszyscy uczestnicy z Ukrainy otrzymują 80% zniżki na opłaty konkursowe.

We współpracy z regionalnymi stowarzyszeniami, Golden Drum oferuje 20% zniżki na opłaty za uczestnictwo dla ich członków. Sprawdź tutaj listę stowarzyszeń, z którymi współpracuje festiwal.

Najważniejsze informacje o konkursie

 

Termin zgłoszeń: 21 sierpnia 2024 r., 23:59 CET

Termin zgłoszeń w ramach Super Early Bird: 26 kwietnia 2024 r.

Ogłoszenie listy prac zakwalifikowanych do konkursów Golden Drum: 2 października 2024 r., 8:00 CET

Gala rozdania nagród Golden Drum: 10 października 2024 r.

Grupy i kategorie: https://goldendrum.com/competition/groups-and-categories

Członkowie jury Golden Drum: https://goldendrum.com/competition/juries

System zgłoszeń: https://engine.goldendrum.com/  

Opłaty konkursowe: https://goldendrum.com/competition/competition-fees-payment/one-channel-drum-prices

 

Materiały dla mediów

Obrazy do pobrania: https://goldendrum.com/press/media-materials

Dodatkowe informacje:

E: press@goldendrum.com 

Tel.: + 386 1 439 60 50

Media społecznościowe:

Instagram: https://www.instagram.com/goldendrum/

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/golden-drum-international-festival-of-creativity/

Facebook: https://www.facebook.com/GoldenDrumFestival/

Twitter: https://twitter.com/golden_drummer

Youtube: https://www.youtube.com/user/GoldenDrumFestival

informacje o firmie

Informacje o Golden Drum

Od samego początku festiwalowi Golden Drum przyświecała misja tworzenia wydarzenia dla przedstawicieli branży kreatywnej z miejsc, które w tamtym czasie określano jako kraje „nowej” Europy. Trzydzieści lat temu nauczyliśmy się postępować według pewnych zasad, jednocześnie tańcząc w rytm melodii własnego bębna. W świecie reklamy zasady nie stanowią wytycznych; są płótnem dla naszego artystycznego buntu. Szanujemy je, rozumiemy, a następnie przekształcamy w niezapomniane dzieło. Festiwal Golden Drum jest jednym z siedmiu regionalnych konkursów, które są uwzględniane w ramach rankingów WARC Rankings.

załączniki

informacje o firmie

Informacje o Golden Drum

Od samego początku festiwalowi Golden Drum przyświecała misja tworzenia wydarzenia dla przedstawicieli branży kreatywnej z miejsc, które w tamtym czasie określano jako kraje „nowej” Europy. Trzydzieści lat temu nauczyliśmy się postępować według pewnych zasad, jednocześnie tańcząc w rytm melodii własnego bębna. W świecie reklamy zasady nie stanowią wytycznych; są płótnem dla naszego artystycznego buntu. Szanujemy je, rozumiemy, a następnie przekształcamy w niezapomniane dzieło. Festiwal Golden Drum jest jednym z siedmiu regionalnych konkursów, które są uwzględniane w ramach rankingów WARC Rankings.