transport turystyka/wypoczynek
Beztroskie wakacje tylko z Pakietem Odlotowym
Rainbow na dobre pożegnał przedsprzedaż oferty Lato 2024 i rozpoczął Second Minute - promocję dostępną tylko u tego touroperatora. W promocji przy zakupie oferty na nadchodzące lato, za symboliczną złotówkę można wybrać parking przy lotnisku lub bony na dojazd taksówką, szybką kontrolę bezpieczeństwa i bony na zakupy na lotnisku. To wszystko w beztroskim Pakiecie Odlotowym. Promocja wspierana jest szeroką kampanię marketingową.
W Rainbow rozpoczął się czas Second Minute, czyli promocji, która zawsze obowiązuje po Przedsprzedaży. Jej idea opiera się na pakiecie korzyści dostępnych przez mocno ograniczony czas, z myślą o tych, którzy rezerwują wakacje z dużym wyprzedzeniem, ale jeszcze do tej pory nie podjęli ostatecznej decyzji. Wg. badania Rynku Usług Turystycznych zrealizowanym przez agencję badawczą Synergion, prawie połowa osób wyjeżdżających za granicę deklaruje chęć kupienia wakacji dużo wcześniej i nie czeka na ostatnią chwilę. Ta grupa rośnie, gdyż ostatnie sezony pokazały, że w last minute wcale nie jest tanio, a wybór ofert oraz terminów jest bardziej ograniczony.
Tegoroczna edycja Second Minute jest bardzo mocno osadzona w klimacie komfortu, ale też akcentuje nadrzędną rolę beztroski w komunikacji touroperatora. Kluczowym elementem jest unikatowa koncepcja Pakietu Odlotowego, w którym poszczególne elementy można nabyć tylko za 1 zł. W Pakiecie znajdziemy opcję parkingu przy lotnisku, a dla tych, którzy wylatują z miasta w którym mieszkają, 2 bony po 50 zł na taksówkę. Druga część Pakietu to przyspieszona kontrola bezpieczeństwa - Fast Track – dostępna na lotniskach w Warszawie-Okęciu, Gdańsku, Katowicach, Poznaniu i Wrocławiu. Ostatni, nowatorski element, to bony o wartości 50 zł od osoby do realizacji w wybranych sklepach i punktach gastronomicznych na lotnisku. Dzięki temu można przed samym wylotem wypić kawę, coś zjeść lub zaopatrzyć się w przekąski na drogę, prasę, czy kosmetyki. Korzyść może być znacząca, zwłaszcza gdy w grę wchodzi wyjazd z dziećmi: dla czteroosobowej rodziny to aż 200 zł do wydania.
- Pracując nad koncepcją tegorocznej edycji Second Minute chcieliśmy połączyć beztroskę towarzyszącą od lat marce z jeszcze większym komfortem podróżowania. Dobrze wiemy, z czym mierzą się nasi klienci i jakie są ich realne potrzeby. W efekcie uzyskaliśmy Pakiet Odlotowy, który pozwala poczuć się już jak na wakacjach już w momencie zamknięcia drzwi od domu. Rainbow przecież za złotówkę ogarnie parking lub taksówkę, zadba o szybką kontrolę bezpieczeństwa i zapewni budżet na zakupy – mówi Marta Góral, Communication Manager w Rainbow.
Promocji towarzyszy rozbudowana kampania marketingowa. Klienci dowiedzą się o Pakiecie Odlotowym w spotach video w 54 kinach w Polsce, na YouTube, przy szerokim wsparciu radia – 30-sek. spoty w stacjach lokalnych i ogólnopolskich, oraz reklamie OOH na lotniskach w Warszawie i Katowicach. Nie zabraknie również zasięgowych działań w internecie.
- O naszym unikalnym pomyśle na Second Minute postanowiliśmy opowiedzieć jak najszerszej grupie odbiorców. Pakiet Odlotowy to najlepszy powód, aby właśnie teraz i oczywiście w Rainbow rezerwować wakacje, bo z pewnością oferujemy coś, czego nie ma konkurencja – mówi Marta Góral, Communication Manager w Rainbow.
Szczegółowe informacje na temat „Second Minute”, warunków promocji oraz oferty dostępne są: https://r.pl/lato