nowe produkty/usługi internet

Netia wchodzi na rynek płatności online

12.01.2024 | Netia

Netia udostępniła swoim abonentom szybkie i bezpieczne płatności online za wybrane usługi cyfrowe. „Płatność z Netią”, to rozwiązanie typu Direct Carrier Billing (DCB), polegające na doliczaniu do faktur za bazowe usługi abonamentowe operatora (m.in. internet światłowodowy, telewizja, telefonia komórkowa) kosztów zakupu m.in. usług cyfrowych (jednorazowych i cyklicznych).

„Płatność z Netią” umożliwia dokonywanie zakupów usług cyfrowych w czasie rzeczywistym, bez konieczności korzystania z tradycyjnych metod płatności, takich jak karty kredytowe czy debetowe. Usługa płatnicza Netii sprawdzi się znakomicie zwłaszcza w przypadku usług abonamentowych, za które płatność pobierana jest cyklicznie (inne, popularne, ale nieopierające się na kartach kredytowych, rozwiązania płatnicze nie pozwalają na zakupy cykliczne).

- W Netii systematycznie wprowadzamy nowości oraz zmiany w naszej ofercie i serwisach, które zwiększają wygodę i bezpieczeństwo naszych klientów w internecie. Płatności, to kolejna inicjatywa, w której wykorzystujemy potencjał i doświadczenia Grupy Polsat Plus. Analogiczna usługa jest popularna m.in. wśród klientów Plusa, stąd jestem przekonany, że docenią ją również klienci Grupy Netia. – powiedział Tomasz Dakowski, Członek Zarządu, Dyrektor Generalny Obszaru B2C.    

„Płatność z Netią” jest dostępna dla wszystkich abonentów Netii. Aby z niej korzystać wystarczy aktywować usługę oraz ustawić limit płatności, w serwisie samoobsługowym Netia OnLine (www.netiaonline.pl) lub telefonicznie.

Metoda Direct Carrier Billing (najczęściej oznaczana jako: „Zapłać telefonem”; „Zamów z…” lub „SMS+”), to jeden z najbezpieczniejszych sposobów dokonywania płatności za usługi cyfrowe. Transakcje są przeprowadzane za pośrednictwem operatora telekomunikacyjnego, jedynie z podaniem numeru telefonu komórkowego, co oznacza, że ​​użytkownicy nie muszą ujawniać swoich danych, takich jak: numer karty kredytowej, imię, nazwisko.

Autoryzacja płatności/zobowiązań abonamentowych odbywa się poprzez zatwierdzenie kodem, który przesyłany jest w formie SMS na numer komórkowy, wskazany przy aktywacji usługi. Płatności są doliczane do rachunku za usługi Netii, zatem działa tu również mechanizm odroczonej płatności.

Co istotne, jako numer do przesyłania kodów SMS w ramach „Płatności z Netią” można wskazać zarówno swój numer komórkowy obsługiwany przez Netię, jak i przez dowolnego innego operatora.

W momencie debiutu usługi płatnicze Netii (https://www.netia.pl/pl/uslugi/platnosc-z-netia) umożliwiają zakup m.in. w serwisach: CDA Premium, fotka.pl, GG, brainly.pl, odrabiamy.pl, zadania.pl, sportymax.pl. Zasięg usług będzie w najbliższych tygodniach rozszerzany o kolejne serwisy.

kontakt dla mediów
Karol Wieczorek
PR Manager, Netia S.A.
Karol Wieczorek

karol.wieczorek@netia.pl

tel: 223522354

informacje o firmie

O Netii:

Netia jest jednym z największych polskich operatorów telekomunikacyjnych, częścią Grupy Polsat Plus. Na bazie nowoczesnej, wydajnej infrastruktury i dzięki wysokim kompetencjom zespołu pracowników, dostarcza klientom indywidualnym, przedsiębiorstwom i instytucjom kompleksowe usługi komunikacyjne oraz multimedialne on-line.

Klienci biznesowi znajdą w ofercie Grupy Netia m.in. najwyższej jakości usługi dostępu do internetu, transmisji danych, komunikacji głosowej, komunikacji zintegrowanej oraz szereg zaawansowanych rozwiązań ICT (NetiaNext), opracowanych z myślą o usprawnieniu procesów i zwiększeniu efektywności.

Netia jest też jednym z czołowych dostawców rozwiązań chmurowych w Polsce oraz właścicielem 5 Data Center zlokalizowanych w Krakowie, Warszawie i okolicach. Zapewnia też pełną gamę rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, z Security Operation Center (SOC) włącznie.

załączniki

kontakt dla mediów
Karol Wieczorek
PR Manager, Netia S.A.
Karol Wieczorek

karol.wieczorek@netia.pl

tel: 223522354

informacje o firmie

O Netii:

Netia jest jednym z największych polskich operatorów telekomunikacyjnych, częścią Grupy Polsat Plus. Na bazie nowoczesnej, wydajnej infrastruktury i dzięki wysokim kompetencjom zespołu pracowników, dostarcza klientom indywidualnym, przedsiębiorstwom i instytucjom kompleksowe usługi komunikacyjne oraz multimedialne on-line.

Klienci biznesowi znajdą w ofercie Grupy Netia m.in. najwyższej jakości usługi dostępu do internetu, transmisji danych, komunikacji głosowej, komunikacji zintegrowanej oraz szereg zaawansowanych rozwiązań ICT (NetiaNext), opracowanych z myślą o usprawnieniu procesów i zwiększeniu efektywności.

Netia jest też jednym z czołowych dostawców rozwiązań chmurowych w Polsce oraz właścicielem 5 Data Center zlokalizowanych w Krakowie, Warszawie i okolicach. Zapewnia też pełną gamę rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, z Security Operation Center (SOC) włącznie.