RTB House wprowadza nowe narzędzie - ContentGPT
Firma RTB House zapowiedziała wprowadzenie na rynek innowacyjnego rozwiązania, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki marketerzy badają i angażują użytkowników. Wykorzystując modele sztucznej inteligencji GPT (Generative Pre-trained Transformer) oraz LLM (Large Language Model), ContentGPT oferuje niezrównane możliwości analizy określonych zainteresowań i intencji użytkowników stron w otwartym Internecie.
Skok technologiczny w digital marketingu
Szersze wykorzystanie danych własnych (first-party data) wydawców ma być głównym elementem umożliwiającym marketerom prowadzenie kampanii w otwartym Internecie równie skutecznie, co przed zmierzchem epoki plików cookie. Kluczową rolę odgrywa tu dokładne poznanie zainteresowań i intencji internautów. Już samo pojawienie się algorytmów Deep Learning, takich jak GPT czy LLM, zrewolucjonizowało działanie wielu aplikacji cyfrowych, w tym chatbotów, pozwalając na bardziej zaawansowaną interpretację tekstu. Teraz RTB House ogłasza wprowadzenie rozwiązania w obszarze digital marketingu, oferującego analizę treści na poziomie przewyższającym obecnie dostępne mechanizmy targetowania kontekstowego i klasyfikacji odbiorców.
Wyzwanie skali
O ile nie ulega wątpliwości, że zastosowanie modeli GPT/LLM może znacznie podnieść jakość analizy treści, prawdziwe wyzwanie tkwi w opanowaniu samej skali danych. Otwarty Internet to rozległa sieć, w której znajdują się miliardy artykułów. Wydajne przetworzenie tego ogromu treści z użyciem modeli LLM wymaga olbrzymiej mocy obliczeniowej. Tu właśnie wkraczają kompetencje RTB House. Firma po raz kolejny udowadnia, że potrafi znaleźć dla najnowocześniejszych rozwiązań praktyczne zastosowania w marketingu. ContentGPT już wkrótce pojawi się w ofercie RTB House i umożliwi jeszcze skuteczniejszą optymalizację wyników klientów w ramach prowadzonych działań performance. Narzędzie to zasili również portfolio produktów innych, należących do Grupy RTB House firm. Platforma DSP Adlook Smart zwiększy precyzję targetowania treści, a PrimeAudience zapewni jeszcze wyższą jakość segmentacji odbiorców.
Wizja przyszłości
– Dzięki integracji modeli GPT/LLM z naszym systemem, mnożą się korzyści, jakie możemy zaoferować klientom, zwłaszcza w perspektywie wycofywania plików cookie. Nasze innowacyjne metody analizy danych własnych wydawców pomogą złagodzić następstwa zmniejszonej dostępności danych wymienianych między domenami. Wprowadzamy na rynek najlepsze w tej klasie rozwiązanie, wyznaczające nowe standardy w swojej dziedzinie – stwierdza Robert Dyczkowski, CEO RTB House.
– Chcemy zostać liderami marketingu w otwartym Internecie, a ContentGPT jest nam niezbędny do realizacji tego celu. Bardzo dokładna analiza treści w otwartej sieci to podstawa w reklamach programmatic, dlatego jesteśmy dumni, że jako jedni z pierwszych możemy pomóc markom wykorzystać te dane – dodaje Michael Lamb, CCO RTB House.
kontakt dla mediów
Olga Antecka
olga.antecka@rtbhouse.com
tel: +48 604 939 827
informacje o firmie
RTB House to globalna firma dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata. Autorski mechanizm zakupu reklam, oparty w stu procentach o algorytmy Deep Learning, umożliwia reklamodawcom osiąganie znaczących wyników oraz realizację celów krótko-, średnio- i długoterminowych.
Spółka RTB House została założona w 2012 roku i posiada biura w ponad 30 lokalizacjach na całym świecie, m.in. w Nowym Jorku, Londynie, Tokio, Singapurze, São Paulo, Moskwie, Stambule, Dubaju i Warszawie. Zespół składa się z ponad 500 specjalistów i obsługuje ponad 2000 kampanii dla klientów w krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji, Pacyfiku oraz Ameryki Północnej i Południowej.
Od 2018 roku, po pomyślnym wdrożeniu technologii Deep Learning w 100 procentach algorytmów, RTB House uruchomiła dwa, niezależne od głównego działu R&D, zespoły koncentrujące się na rozwiązaniach z zakresu marketingu i technologii. AI Marketing Lab jest ukierunkowany na badania i rozwój w szeroko pojętym obszarze marketingu. Z kolei celem Creatives Lab jest rozwój kreacji, zwiększanie ich efektywności, jak również poszerzanie oferty w zakresie dostępnych formatów, jak np. kreacje dynamiczne czy wideo, precyzyjnie dopasowanych do potrzeb brandingowych klientów.
Więcej informacji na stronie www.rtbhouse.com.
kontakt dla mediów
Olga Antecka
olga.antecka@rtbhouse.com
tel: +48 604 939 827
informacje o firmie
RTB House to globalna firma dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata. Autorski mechanizm zakupu reklam, oparty w stu procentach o algorytmy Deep Learning, umożliwia reklamodawcom osiąganie znaczących wyników oraz realizację celów krótko-, średnio- i długoterminowych.
Spółka RTB House została założona w 2012 roku i posiada biura w ponad 30 lokalizacjach na całym świecie, m.in. w Nowym Jorku, Londynie, Tokio, Singapurze, São Paulo, Moskwie, Stambule, Dubaju i Warszawie. Zespół składa się z ponad 500 specjalistów i obsługuje ponad 2000 kampanii dla klientów w krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji, Pacyfiku oraz Ameryki Północnej i Południowej.
Od 2018 roku, po pomyślnym wdrożeniu technologii Deep Learning w 100 procentach algorytmów, RTB House uruchomiła dwa, niezależne od głównego działu R&D, zespoły koncentrujące się na rozwiązaniach z zakresu marketingu i technologii. AI Marketing Lab jest ukierunkowany na badania i rozwój w szeroko pojętym obszarze marketingu. Z kolei celem Creatives Lab jest rozwój kreacji, zwiększanie ich efektywności, jak również poszerzanie oferty w zakresie dostępnych formatów, jak np. kreacje dynamiczne czy wideo, precyzyjnie dopasowanych do potrzeb brandingowych klientów.
Więcej informacji na stronie www.rtbhouse.com.