transport

Grudniowe loty z Emirates

01.12.2023 | Emirates

Warszawa, 1 grudnia 2023 r. – Linie Emirates radzą z rozwagą planować podróże w ostatnim miesiącu roku, ponieważ wtedy liczba rejsów jest najwyższa, ze względu na Święto Narodowe ZEA i Boże Narodzenie. W grudniu, w weekendowe dni z lotniska w Dubaju odlatuje ponad 75 000 pasażerów Emirates.

Pasażerom Emirates zaleca się przybycie na lotnisko do 3 godzin przed lotem i sprawdzenie godziny wejścia na pokład, by mieli pewność, że dotrą do bramki odlotu na czas. Podróżni mogą skorzystać z szerokiej gamy opcji odprawy i nadania bagażu, od Emirates City Check In & Travel Store, przez nowo wyremontowane strefy odprawy w klasie pierwszej i biznes na lotnisku w Dubaju, po usługi prywatnej odprawy domowej i odprawy zdalnej.

Odprawa online dzięki aplikacji Emirates

Wystarczy pobrać aplikację Emirates, aby mieć dostęp do szczegółów lotu na wyciągnięcie ręki. Umożliwia ona rezerwację i zmianę lotu, pobranie cyfrowej karty pokładowej dla większości miejsc docelowych, otrzymywanie powiadomień o locie, sprawdzenie, jakie posiłki będą serwowane, wstępne zamówienie ciepłego posiłku w klasie biznes, rezerwację usługi szofera, a nawet wstępny wybór i zaplanowanie filmów do obejrzenia w ramach rozrywki pokładowej. Klienci mogą również załatwić formalności przed lotem na stronie Emirates.com. Odprawa online i odprawa za pośrednictwem aplikacji są dostępne na 48 godzin przed odlotem.

Nadanie bagażu dzień wcześniej na lotnisku

Klienci Emirates mogą bezpłatnie nadać walizki w przeddzień podróży. Pasażerowie odlatujący z Dubaju mogą odprawić się wcześniej i nadać bagaż 24 godziny lub 12 godzin przed odlotem w przypadku lotów do USA. Następnie, bliżej godziny odlotu, klienci mogą udać się bezpośrednio do strefy odprawy pasażerów na lotnisku.

Błyskawiczna odprawa w Emirates City Check In & Travel Store

Zamiast na lotnisku, podróżni mogą się dopełnić formalności w Emirates City Check in and Travel Store w ICD Brookfield Place, Dubai International Financial Centre (DIFC). Dzięki dogodnej lokalizacji w samym sercu dzielnicy biznesowej klienci Emirates mogą nadać bagaż już na 24 godziny i do 4 godzin przed lotem. Klienci mogą odprawić się w dowolnym momencie od 8:00 do 22:00 każdego dnia, rozpoczynając podróż z płynną obsługą za pośrednictwem automatów do samodzielnej odprawy, przy dedykowanych stanowiskach z agentami Emirates lub za pośrednictwem pierwszego na świecie robota odprawiającego – Sara.

Nowe strefy odprawy w klasie pierwszej i biznes zapewniają światowej klasy doświadczenie na lotnisku w Dubaju

Pasażerowie mogą skorzystać z automatycznych punktów odprawy Emirates na lotnisku, jeśli wcześniej nie dopełnii formalności online. Umożliwiają one przeglądanie planu podróży, wybór preferowanego miejsca i dodanie punktów Emirates Skywards, a także skorzystanie ze strefy nadania bagażu w celu jego odprawienia. Na międzynarodowym lotnisku w Dubaju strefy odprawy w klasie pierwszej i biznes Emirates zostały niedawno odnowione, idealnie na sezon świąteczny.

Możliwość wcześniejszego zamówienia zakupów bezcłowych

Klienci, którzy chcą zaoszczędzić jeszcze więcej czasu, mogą wcześniej zamówić zakupy w strefie bezcłowej na stronie EmiratesRED.com i uzyskać dostęp do ekskluzywnych produktów Duty-Free, które są następnie dostarczane na miejsce w samolocie. Wśród luksusowych marek znajdują się Creed, Loewe, Mont Blanc, Bang & Olufsen, La Mer, Dr Levy, Cerruti, Yves Saint Laurent i wiele innych. Usługa pre-order jest dostępna na większości lotów, a pasażerowie mogą dokonywać zakupów od 21 dni do 40 godzin przed lotem, podając szczegóły lotu podczas płatności. Następnie personel pokładowy dostarcza zamówienie bezpośrednio na miejsce pasażera podczas lotu.

Szczególna pomoc dla osób  z niepełnosprawnościami

W okresie świątecznym osoby z niepełnosprawnościami mogą korzystać z dedykowanego wsparcia ze strony przeszkolonego personelu Emirates i lotniska. Obejmuje ono przewodnik wstępnego planowania podróży na lotnisko Dubai International Airport (DXB) dla osób z ukrytymi niepełnosprawnościami, 2 godziny bezpłatnego parkingu na lotnisku oraz dostęp do priorytetowej odprawy, kontroli paszportowej, kontroli bezpieczeństwa i w razie potrzeby priorytetowego wejścia na pokład. Pasażerowie mogą zapoznać się z informacjami na stronie dla osób niepełnosprawnych na emirates.com i skontaktować się z lokalnym biurem Emirates.

kontakt dla mediów
Elżbieta Górecka-Wysocka
Senior Account Manager, MSL
Elżbieta Górecka-Wysocka

elzbieta.gorecka-wysocka@mslgroup.com

tel: +48 511 593 733

Zuzanna Cholewa
Account Director, MSL
Zuzanna Cholewa

zuzanna.cholewa@mslgroup.com

tel: +48 668 698 890

informacje o firmie

O Emirates

Linie lotnicze Emirates, obsługujące pasażerów międzynarodowych, rozpoczęły działalność w Polsce w 2013 roku, wypełniając niszę w segmencie lotów długodystansowych. Dzienne połączenia z Warszawy do Dubaju obsługiwane są przez ultranowoczesne Boeingi 777-300ER w dwu- i trzyklasowej konfiguracji, oferując pasażerom nowy wymiar podróżowania.

Ze swojego globalnego węzła w Dubaju linie Emirates obsługują pasażerów na sześciu kontynentach, świadcząc wysokiej jakości usługi transportu lotniczego, które wspomagają rozwój turystyki i wymiany handlowej. Linia zdobyła uznanie pasażerów za wiodące w branży usługi na ziemi i w powietrzu, świadczone przez pełnych pasji pracowników reprezentujących ponad 160 narodowości.

Linie Emirates dysponują największą na świecie flotą szerokokadłubowych samolotów Boeing 777 i Airbus A380, oferując przestronne kabiny i wyjątkowe usługi na pokładzie, takie jak podniebny salonik pokładowy i prysznic Shower Spa na pokładach samolotów A380 oraz system rozrywki pokładowej ice dostępny na wszystkich fotelach, który 17 lat z rzędu zajmuje czołowe miejsca w rankingu "best in sky". Emirates angażują się w działalność proekologiczną i skupiają się na trzech obszarach: ograniczeniu emisji, odpowiedzialnej konsumpcji oraz ochronie dzikiej przyrody i siedlisk. 

Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com.

załączniki

kontakt dla mediów
Elżbieta Górecka-Wysocka
Senior Account Manager, MSL
Elżbieta Górecka-Wysocka

elzbieta.gorecka-wysocka@mslgroup.com

tel: +48 511 593 733

Zuzanna Cholewa
Account Director, MSL
Zuzanna Cholewa

zuzanna.cholewa@mslgroup.com

tel: +48 668 698 890

informacje o firmie

O Emirates

Linie lotnicze Emirates, obsługujące pasażerów międzynarodowych, rozpoczęły działalność w Polsce w 2013 roku, wypełniając niszę w segmencie lotów długodystansowych. Dzienne połączenia z Warszawy do Dubaju obsługiwane są przez ultranowoczesne Boeingi 777-300ER w dwu- i trzyklasowej konfiguracji, oferując pasażerom nowy wymiar podróżowania.

Ze swojego globalnego węzła w Dubaju linie Emirates obsługują pasażerów na sześciu kontynentach, świadcząc wysokiej jakości usługi transportu lotniczego, które wspomagają rozwój turystyki i wymiany handlowej. Linia zdobyła uznanie pasażerów za wiodące w branży usługi na ziemi i w powietrzu, świadczone przez pełnych pasji pracowników reprezentujących ponad 160 narodowości.

Linie Emirates dysponują największą na świecie flotą szerokokadłubowych samolotów Boeing 777 i Airbus A380, oferując przestronne kabiny i wyjątkowe usługi na pokładzie, takie jak podniebny salonik pokładowy i prysznic Shower Spa na pokładach samolotów A380 oraz system rozrywki pokładowej ice dostępny na wszystkich fotelach, który 17 lat z rzędu zajmuje czołowe miejsca w rankingu "best in sky". Emirates angażują się w działalność proekologiczną i skupiają się na trzech obszarach: ograniczeniu emisji, odpowiedzialnej konsumpcji oraz ochronie dzikiej przyrody i siedlisk. 

Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com.