media/marketing/reklama transport

Emirates opublikowały film zza kulis produkcji kampanii z udziałem Penélope Cruz

07.11.2023 | Emirates

7 listopada 2023 r. – Warszawa, Polska: Gwiazda filmowa Penélope Cruz jest ambasadorką linii Emirates i bohaterką kampanii reklamowej, która emitowana jest obecnie w wielu krajach angielskojęzycznych i hiszpańskojęzycznych. Uzupełnieniem trwającej kampanii jest ekskluzywny film zza kulis produkcji spotu. W materiale można zobaczyć ogromny rozmach towarzyszący powstawaniu kampanii oraz posłuchać wywiadu z Penélope Cruz, który przeprowadził personel pokładowy Emirates.

Zdobywczyni Oscara, aktorka i filantropka, Penélope Cruz, spędziła w Dubaju tydzień na planie filmowym kampanii reklamowej linii lotniczych Emirates. W serii spotów ukazana jest Cruz, która prezentuje i testuje wyjątkowe udogodnienia, jakie czekają na pasażerów Emirates, w klasach pierwszej i biznes.

Aktorka kosztuje kraftowego napoju w salonie pokładowym A380, bierze odprężający prysznic nad chmurami, ogląda mecz piłki nożnej transmitowany na żywo i delektuje się kawiorem.

Materiał opatrzony jest komentarzami członków załogi Emirates oraz wrażeniami samej Penélope Cruz. 

Obejrzyj materiał, aby dowiedzieć się, co Penélope myśli o Emirates.

Produkcja spotu wymagała ogromnego nakładu pracy setek ekspertów. Oto kilka najciekawszych faktów na temat procesu powstawania kampanii:

  1. W tworzeniu kampanii wzięło udział ponad 160 osób – 36 międzynarodowych ekip i 125 lokalnych zespołów i obsady.
  2. Penélope Cruz została sfilmowana wewnątrz flagowego samolotu Emirates – kultowego, dwupiętrowego samolotu A380.
  3. Sesja została zaplanowana i zorganizowana w rekordowym czasie. Prace nad kampanią zajęły 1488 godzin produkcyjnych, co jest równoznaczne z liczbą około 165 dni roboczych.
  4. W związku z tym, że sceny kręcone były w prawdziwym samolocie na działającym lotnisku, wszystkie 160 osób potrzebowało specjalnego zezwolenia od władz Zjednoczonych Emiratów Arabskich na wejście na wysoko strzeżony teren o ograniczonym dostępie.
  5. Do przewozu wszystkich przedmiotów gastronomicznych i sprzętu filmowego było potrzebnych aż 10 ciężarówek.
  6. W hangarze lotniska powstało specjalne pomieszczenie dla obsady oczekującej na wejście na plan.
  7. Ze względów bezpieczeństwa każdy element sprzętu filmowego musiał zostać rozładowany, zeskanowany, sprawdzony i załadowany na ciężarówki lotniskowe, a następnie przechowywany w hangarze w pobliżu samolotu.
  8. Aby stworzyć kinowe oświetlenie wewnątrz samolotu A380, konieczne było postawienie specjalnych platform oświetleniowych przy użyciu 8 podnośników nożycowych i podnośników wysięgnikowych.
  9. Szczęśliwymi członkami załogi Emirates, którzy mieli okazję poznać osobiście Penélope Cruz, byli Doyle Kim z Australii i Alessandra Piper z Wielkiej Brytanii.
  10. Wszystkie spoty zostały wyreżyserowane i zrealizowane przez Roberta Stromberga – hollywoodzkiego reżysera i dwukrotnego zdobywcy Oscara. Serię spotów reklamowych współtworzyła firma produkcyjna Associates, należąca do Ridleya Scotta, a także wielokrotnie nagradzane studio kreatywne Framestore, zajmujące się efektami specjalnymi.
kontakt dla mediów
Elżbieta Górecka-Wysocka
Senior Account Manager, MSL
Elżbieta Górecka-Wysocka

elzbieta.gorecka-wysocka@mslgroup.com

tel: +48 511 593 733

Zuzanna Cholewa
Account Director, MSL
Zuzanna Cholewa

zuzanna.cholewa@mslgroup.com

tel: +48 668 698 890

informacje o firmie

O Emirates

Linie lotnicze Emirates, obsługujące pasażerów międzynarodowych, rozpoczęły działalność w Polsce w 2013 roku, wypełniając niszę w segmencie lotów długodystansowych. Dzienne połączenia z Warszawy do Dubaju obsługiwane są przez ultranowoczesne Boeingi 777-300ER w dwu- i trzyklasowej konfiguracji, oferując pasażerom nowy wymiar podróżowania.

Ze swojego globalnego węzła w Dubaju linie Emirates obsługują pasażerów na sześciu kontynentach, świadcząc wysokiej jakości usługi transportu lotniczego, które wspomagają rozwój turystyki i wymiany handlowej. Linia zdobyła uznanie pasażerów za wiodące w branży usługi na ziemi i w powietrzu, świadczone przez pełnych pasji pracowników reprezentujących ponad 160 narodowości.

Linie Emirates dysponują największą na świecie flotą szerokokadłubowych samolotów Boeing 777 i Airbus A380, oferując przestronne kabiny i wyjątkowe usługi na pokładzie, takie jak podniebny salonik pokładowy i prysznic Shower Spa na pokładach samolotów A380 oraz system rozrywki pokładowej ice dostępny na wszystkich fotelach, który 17 lat z rzędu zajmuje czołowe miejsca w rankingu "best in sky". Emirates angażują się w działalność proekologiczną i skupiają się na trzech obszarach: ograniczeniu emisji, odpowiedzialnej konsumpcji oraz ochronie dzikiej przyrody i siedlisk. 

Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com.

załączniki

kontakt dla mediów
Elżbieta Górecka-Wysocka
Senior Account Manager, MSL
Elżbieta Górecka-Wysocka

elzbieta.gorecka-wysocka@mslgroup.com

tel: +48 511 593 733

Zuzanna Cholewa
Account Director, MSL
Zuzanna Cholewa

zuzanna.cholewa@mslgroup.com

tel: +48 668 698 890

informacje o firmie

O Emirates

Linie lotnicze Emirates, obsługujące pasażerów międzynarodowych, rozpoczęły działalność w Polsce w 2013 roku, wypełniając niszę w segmencie lotów długodystansowych. Dzienne połączenia z Warszawy do Dubaju obsługiwane są przez ultranowoczesne Boeingi 777-300ER w dwu- i trzyklasowej konfiguracji, oferując pasażerom nowy wymiar podróżowania.

Ze swojego globalnego węzła w Dubaju linie Emirates obsługują pasażerów na sześciu kontynentach, świadcząc wysokiej jakości usługi transportu lotniczego, które wspomagają rozwój turystyki i wymiany handlowej. Linia zdobyła uznanie pasażerów za wiodące w branży usługi na ziemi i w powietrzu, świadczone przez pełnych pasji pracowników reprezentujących ponad 160 narodowości.

Linie Emirates dysponują największą na świecie flotą szerokokadłubowych samolotów Boeing 777 i Airbus A380, oferując przestronne kabiny i wyjątkowe usługi na pokładzie, takie jak podniebny salonik pokładowy i prysznic Shower Spa na pokładach samolotów A380 oraz system rozrywki pokładowej ice dostępny na wszystkich fotelach, który 17 lat z rzędu zajmuje czołowe miejsca w rankingu "best in sky". Emirates angażują się w działalność proekologiczną i skupiają się na trzech obszarach: ograniczeniu emisji, odpowiedzialnej konsumpcji oraz ochronie dzikiej przyrody i siedlisk. 

Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com.