środowisko naturalne/ekologia media/marketing/reklama

Potrójna oszczędność głównym hasłem kampanii EKO-zmywarek Amica

06.11.2023 | Amica S.A.

Amica rusza z nową kampanią EKO-zmywarek, która będzie koncentrowała się na oszczędności i ekologii. Celem działań jest uświadomienie odbiorcom, że odpowiednie rozwiązania technologiczne i funkcje urządzeń mogą nie tylko poprawić los planety, lecz także pozytywnie wpłynąć na domowy budżet.

Rosnące ceny mediów i zmiany zachodzące w środowisku naturalnym sprawiają, że przed zakupem urządzeń AGD klienci coraz uważniej przyglądają się ich cechom i parametrom. Dlatego też aspektem, który podkreślamy w najnowszej kampanii EKO-zmywarek, jest potrójna oszczędność. Stawiamy na konkretne dane, które wprost pokażą odbiorcom, że przy pomocy nowoczesnych funkcji i rozwiązań mogą łatwo ograniczyć zużycie wody i prądu, a przy okazji wygospodarować więcej czasu dla siebie – mówi Małgorzata Fuszpaniak, menadżer ds. komunikacji kategorii w Grupie Amica.

Potrójna oszczędność w praktyce

EKO-zmywarki Amica zostały zaprojektowane z myślą o klientach, którzy do obowiązków domowych chcą podchodzić oszczędnie i ekologicznie. Urządzenia posiadają klasę energetyczną B, co oznacza ograniczenie zużycia energii elektrycznej aż o 69% w porównaniu do sprzętów klasy energetycznej F. Poza kwestią niższych rachunków za prąd, kampania digitalowa będzie podkreślała również sporą oszczędność wody – aż 3,6 litra na każdym cyklu przy użyciu programu Save+5,4l. Jest to możliwe dzięki specjalnemu zbiornikowi ReWater Tank, który umożliwia wykorzystanie wody z ostatniego płukania już umytych naczyń do mycia wstępnego w kolejnym cyklu. W perspektywie roku oznacza to 1000 litrów zaoszczędzonej wody.

Istotnym czynnikiem uwzględnionym w kampanii zmywarek będzie także oszczędność czasu. To bardzo ważne dla współczesnych konsumentów, którzy żyją w szybkim tempie, dzieląc każdy dzień między pracę, rodzinę i domowe obowiązki. Jednym z najbardziej uciążliwych i długotrwałych zadań jest ręczne mycie naczyń. Decydując się na EKO-zmywarki Amica, każdy użytkownik ma szansę na odzyskanie nawet 8 dni w roku.

Ekologiczny wymiar kampanii digital

Choć perspektywa obniżenia rachunków za prąd i wodę jest dla wielu klientów najważniejszą motywacją do zakupu zmywarek, Amica zwraca również uwagę na fakt, że wybór urządzeń oszczędzających wodę i energię to także cegiełka na rzecz poprawy stanu środowiska naturalnego. Ekologiczny styl życia nie wynika dzisiaj z chwilowej mody, a poczucia obowiązku wobec planety i jej mieszkańców. Każdy może stać się częścią realnej zmiany – wystarczy zmienić codzienne nawyki i podejmować świadome decyzje zakupowe, zwłaszcza podczas wyboru urządzeń AGD.

Za kreację kampanii digitalowej odpowiada agencja C108, z kolei planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Value Media.

kontakt dla mediów
Eliza Orepiuk-Szymura
Public Relations Manager, Grupa Amica
Eliza Orepiuk-Szymura

eliza.orepiuk-szymura@amica.com.pl

tel: +48 882 393 992

informacje o firmie

Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego z ponad 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. W portfelu grupy znajdują się marki: Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia), CDA (Wielka Brytania) oraz Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia ponad 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na blisko 70 rynkach na świecie ok. 5 milionów urządzeń rocznie.

załączniki

kontakt dla mediów
Eliza Orepiuk-Szymura
Public Relations Manager, Grupa Amica
Eliza Orepiuk-Szymura

eliza.orepiuk-szymura@amica.com.pl

tel: +48 882 393 992

informacje o firmie

Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego z ponad 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. W portfelu grupy znajdują się marki: Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia), CDA (Wielka Brytania) oraz Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia ponad 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na blisko 70 rynkach na świecie ok. 5 milionów urządzeń rocznie.