wydarzenia media/marketing/reklama
Poznaliśmy zwycięzców Golden Drum Festival 2023
Festiwal Golden Drum 2023 zakończyła ceremonia rozdania nagród Golden Drum, zorganizowana przy wsparciu Mastercard. Wydarzenie powróciło do korzeni i odbyło się w mieście Portorož, gdzie w sercu wybrzeża Adriatyku wspólnie świętowaliśmy wszelkie przejawy kreatywności.
Obejrzyj zdjęcia zwycięzców tutaj: https://goldendrum.com/gallery
Święto kreatywnej doskonałości
Jury przyznało 50 brązowych bębnów (Bronze Drum), 37 srebrnych, 29 złotych i 12 nagród Grand Prix w wielu różnych grupach i kategoriach konkursowych.
Prestiżowy tytuł Agencji Roku został przyznany LePub, z kolei grupa McCann Worldgroup otrzymała najwięcej punktów i została nagrodzona tytułem Agencji Sieciowej Roku.
Za najbardziej wpływową markę, a tym samym zdobywcę nagrody Brand Grand Prix uznano Mastercard. Marcin Sosiński, dyrektor kreatywny w McCann Poland, odpowiedzialny za stworzenie kampanii „Gdzie Zamieszkać”/”Where to Settle”, otrzymał prestiżową nagrodę Dyrektora Kreatywnego Roku, którą w tegorocznej edycji ufundowała spółka Elan.
Tytuł Niezależnej Agencji Roku, przyznawanej przy wsparciu Allfred.io, przypadł THIS IS LOCCO z Bratysławy.
Za Agencję Produkcyjną Roku uznano izraelską Mud production, zaś tytuł Agencji Cyfrowej Roku powędrował do MRM Romania. W trakcie tegorocznej edycji festiwalu po raz pierwszy przyznano nagrodę w kategorii Agencji Medialnej Roku, sponsorowanej przez BH Telecom, która przypadła UM Romania.
W ramach specjalnej sekcji All Juries wyłoniono zwycięzcę nagrody Best of Genius Loci, przyznawanej lokalnym projektom, które w szczególny sposób nawiązują do lokalnego charakteru. Tytuł powędrował do McCann Poland za kampanię „Gdzie Zamieszkać”/”Where to Settle”, stworzoną dla Mastercard. W ramach tegorocznej edycji jury nie przyznało nagrody w kategoriach Best of Social Good i Game Changer, sponsorowanych przez Telemach Slovenia.
Za najlepszą agencję z regionu Adriatyku, a tym samym zdobywcę nagrody specjalnej Adriatyckiej Agencji Roku, wspieranej przez firmę Zavarovalnica Triglav, uznano Via Media z Bośni i Hercegowiny za jej kampanię "Bingo”.
Najnowszym członkiem Galerii Sław Festiwalu Golden Drum został Catalin Dobre, jeden z Dyrektorów Generalnych i Dyrektor Kreatywny w McCann Worldgroup Romania oraz Regionalny Dyrektor Kreatywny McCann CEE. Tym samym dołączył on do prestiżowego grona kreatywnych wizjonerów, którzy nie tylko inspirują, ale także w znacznym stopniu kształtują kreatywny świat, jaki znamy.
Za najlepsze kreatywne rozwiązane w ramach konkursu Young Drummers, sponsorowanego przez Słoweńską Organizację Turystyczną, uznano projekt "When it's a Match!” autorstwa Paula Schneidera z armeńskiego Schneider.Studio w Erywaniu.
Zwycięzcom wręczono ekologiczne nagrody wykonane z materiałów przyjaznych dla środowiska.
Serdecznie gratulujemy wszystkim pomysłodawcom, osobom i zespołom, odpowiedzialnym za stworzenie zwycięskich projektów!
Obejrzyj zdjęcia zwycięzców tutaj: https://goldendrum.com/gallery
Więcej informacji
Zwycięzcy Golden Drum 2023: https://goldendrum.com/news/winners-of-golden-drum-festival-2023-are-announced?prw=true
Prezentacja festiwalu Golden Drum: https://goldendrum.com/showcase
Skład jury Golden Drum: https://goldendrum.com/competition/juries
Program festiwalu Golden Drum: https://goldendrum.com/program/monday
informacje o firmie
Materiały dla mediów
Obrazy do pobrania: https://goldendrum.com/press/media-materials
Dodatkowe informacje:
Mirjam Tominc
Komórka: + 386 1 439 60 50
Media społecznościowe:
Instagram: https://www.instagram.com/goldendrum/
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/golden-drum-international-festival-of-creativity/
Facebook: https://www.facebook.com/GoldenDrumFestival/
Twitter: https://twitter.com/golden_drummer
Youtube: https://www.youtube.com/user/GoldenDrumFestival
____________________________________________________________________________________
Informacje o Golden Drum
Festiwal Golden Drum powstał w 1993 roku, zainspirowany prostym pomysłem utworzenia wydarzenia dla przedstawicieli branży kreatywnej reprezentujących państwa, które w tamtym okresie nadal często określano jako kraje „nowej” Europy. Misją Festiwalu było stać się źródłem inspiracji i wspierać kreatywne myślenie oraz działania na rzecz wprowadzania pozytywnych zmian w wielu różnych obszarach, zwracając na nie uwagę zarówno w ramach konkursów, jak i części konferencyjnej. Festiwal Golden Drum jest jednym z siedmiu regionalnych konkursów, które są uwzględniane w ramach rankingów WARC Rankings.
Golden Drum Festival 2024 odbędzie się w dniach 8–10.10.2024 r.
informacje o firmie
Materiały dla mediów
Obrazy do pobrania: https://goldendrum.com/press/media-materials
Dodatkowe informacje:
Mirjam Tominc
Komórka: + 386 1 439 60 50
Media społecznościowe:
Instagram: https://www.instagram.com/goldendrum/
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/golden-drum-international-festival-of-creativity/
Facebook: https://www.facebook.com/GoldenDrumFestival/
Twitter: https://twitter.com/golden_drummer
Youtube: https://www.youtube.com/user/GoldenDrumFestival
____________________________________________________________________________________
Informacje o Golden Drum
Festiwal Golden Drum powstał w 1993 roku, zainspirowany prostym pomysłem utworzenia wydarzenia dla przedstawicieli branży kreatywnej reprezentujących państwa, które w tamtym okresie nadal często określano jako kraje „nowej” Europy. Misją Festiwalu było stać się źródłem inspiracji i wspierać kreatywne myślenie oraz działania na rzecz wprowadzania pozytywnych zmian w wielu różnych obszarach, zwracając na nie uwagę zarówno w ramach konkursów, jak i części konferencyjnej. Festiwal Golden Drum jest jednym z siedmiu regionalnych konkursów, które są uwzględniane w ramach rankingów WARC Rankings.
Golden Drum Festival 2024 odbędzie się w dniach 8–10.10.2024 r.