„Razem jesteśmy silniejsi!” przekonuje Auchan, dołączając do akcji Pink October
Przez cały październik w Auchan trwać będzie kampania na rzecz budowania świadomości raka piersi – skierowana do klientów i pracowników sieci. W ramach kampanii sprzedaż oznaczonych różową wstążką ubrań ze specjalnej „Kolekcji mocy” marki InExtenso Auchan wspierać będzie działania Fundacji Rak’n’Roll.
Od blisko 40 lat październik jest miesiącem świadomości raka piersi. W ramach międzynarodowej kampanii Pink October corocznie inicjowane są działania z symbolem różowej wstążki, których celem jest poszerzanie wiedzy na temat nowotworu piersi i zbieranie funduszy na badania, diagnostykę oraz wsparcie pacjentek oraz ich bliskich.
Moc różowej wstążki – zrozumienia, solidarności i wspólnego działania
Auchan włącza się w tym roku do akcji Pink October na dwa sposoby:
- wspierając działania Fundacji Rak’n’Roll i przekonując o wyjątkowej mocy wspólnie podejmowanych działań profilaktycznych
- przypominając zatrudnionym w firmie paniom o wadze profilaktyki i potrzebie otaczania siebie troską na co dzień.
W Auchan wierzymy w moc sprawczą wspólnego działania i wzajemnego wsparcia, a w kontekście budowania świadomości raka piersi nie mamy wątpliwości, że to działanie jest niezwykle ważne i stale potrzebne – mówi Ewa Malecka, dyrektorka CSR w Auchan Retail Polska. Mimo, że na temat raka mówi się coraz więcej i coraz bardziej otwarcie - do czego w ogromnym stopniu przyczyniła się Fundacja Rak’n’Roll - nadal wśród Polek funkcjonują mity, które nie pozwalają im właściwe i na czas o siebie zadbać. Dlatego w tym roku podczas różowego października łączymy siły, przekonując nasze klientki przy zakupie ubrań z naszej dedykowanej „Kolekcji mocy”, że wspólnie możemy pomóc kobietom żyć szczęśliwie i zdrowo.
Kolekcja mocy – czyli jak w prosty sposób może pomóc każdy
Przez cały październik będzie można w prosty sposób włączyć się w akcję Pink October w wybranych hipermarketach Auchan poprzez zakup ubrań marki InExtenso, ze specjalnej „Kolekcji mocy” z symbolem różowej wstążki, obejmującej wybór damskiej bielizny, skarpetek, koszul nocnych i piżam. 15% ceny każdego sprzedanego produktu z tej kolekcji zostanie przeznaczone przez Auchan na wsparcie Fundacji Rak'n'Roll, która pomaga przechodzić przez raka: leczyć się godnie, żyć dobrze i z radością. Mówi o raku rzeczowo i odważnie, przełamuje tabu, uświadamia.
Cieszymy się, że udział Auchan w Pink October jest wielopoziomowy. Szerokie zaangażowanie w promowanie działań profilaktycznych połączone z troską o zdrowie pracowników firmy oraz wsparciem osób przechodzących przez raka to zestaw aktywności, dzięki którym takie inicjatywy rzeczywiście działają i przynoszą społeczną korzyść – mówi Dorota Nawrocka, Fundraising Korporacyjny, Fundacja Rak’n’Roll
Razem jesteśmy silniejsi!
Kampania zachęcająca do wzięcia udziału w akcji Pink October w trosce o wspólną, większą świadomość raka piersi, prowadzona będzie przez Auchan wielokanałowo
– w samych sklepach i z wykorzystaniem mediów własnych: w ramach dedykowanej akcji strony www, w specjalnym newsletterze, na stronach drukowanych gazetek, w mediach społecznościowych i na stronie www oraz w aplikacji Auchan.
Kampania świadomościowa, wraz z informacją o akcji, skierowana będzie także do pracowników firmy. Akcja „Podejmij wyzwanie – zrób badanie w październiku” zachęcać będzie wszystkie pracujące w Auchan panie do zatroszczenia się o swoje zdrowie i skorzystania z gwarantowanego przez firmę pakietu medycznego.
kontakt dla mediów
Hanna Bernatowicz
h.bernatowicz@auchan.pl
informacje o firmie
O Auchan
Auchan Retail Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów pod marką Auchan, supermarketów pod marką Auchan Supermarket, sklepami typu convenience store pod marką Easy Auchan, sklepami osiedlowymi pod marką Moje Auchan, sklepami autonomicznymi pod marką Auchan GO, a także kanałem handlu e-commerce. Sieć posiada również sklepy franczyzowe w formacie supermarket i hipermarket. Więcej informacji na temat firmy znaleźć można na stronie https://www.auchan.pl/pl
O Fundacji Rak’n’Roll
Fundacja Rak’n’Roll zmienia schematy myślenia o chorobie nowotworowej i działa na rzecz poprawy jakości życia chorych. Pomaga przechodzić przez raka: leczyć się godnie, żyć dobrze i z radością. Tworzy programy, które są odpowiedzią na luki w systemie, a dotyczą potrzeb chorych i ich bliskich. Wobec rosnącej skali problemu, utrudnia życie rakowi. Działa na rzecz zdrowych wyborów, zachowań i otaczania siebie troską na co dzień. Fundacja Rak’n’Roll powstała w październiku 2009 roku z inicjatywy Magdy Prokopowicz, która po swoich doświadczeniach z chorobą onkologiczną chciała pomóc ludziom w podobnej sytuacji.
kontakt dla mediów
Hanna Bernatowicz
h.bernatowicz@auchan.pl
informacje o firmie
O Auchan
Auchan Retail Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów pod marką Auchan, supermarketów pod marką Auchan Supermarket, sklepami typu convenience store pod marką Easy Auchan, sklepami osiedlowymi pod marką Moje Auchan, sklepami autonomicznymi pod marką Auchan GO, a także kanałem handlu e-commerce. Sieć posiada również sklepy franczyzowe w formacie supermarket i hipermarket. Więcej informacji na temat firmy znaleźć można na stronie https://www.auchan.pl/pl
O Fundacji Rak’n’Roll
Fundacja Rak’n’Roll zmienia schematy myślenia o chorobie nowotworowej i działa na rzecz poprawy jakości życia chorych. Pomaga przechodzić przez raka: leczyć się godnie, żyć dobrze i z radością. Tworzy programy, które są odpowiedzią na luki w systemie, a dotyczą potrzeb chorych i ich bliskich. Wobec rosnącej skali problemu, utrudnia życie rakowi. Działa na rzecz zdrowych wyborów, zachowań i otaczania siebie troską na co dzień. Fundacja Rak’n’Roll powstała w październiku 2009 roku z inicjatywy Magdy Prokopowicz, która po swoich doświadczeniach z chorobą onkologiczną chciała pomóc ludziom w podobnej sytuacji.