polityka media/marketing/reklama
Projekt wyborczy Pulsu Biznesu
Połowa Polaków wydaje się zabetonowana w poglądach, a druga nie wykazuje większej motywacji do stawienia się przy urnie. Dla jednych i drugich redakcja Pulsu Biznesu przygotowała narzędzie, które pozwala porównać poglądy z programami gospodarczymi partii. Czytelnicy mają do dyspozycji test, w którym mogą sprawdzić, które ugrupowanie ma program najbardziej zbliżony do ich poglądów politycznych. Test jest dostępny na stronie gps.pb.pl.
A już 5 października o godz. 20.00, podczas przedwyborczej debaty, przedstawiciele komitetów wyborczych podzielą się z czytelnikami Pulsu Biznesu pomysłami na gospodarkę. Zostali do niej zaproszeni reprezentanci wszystkich liczących się w przedwyborczych sondażach ugrupowań. Poprowadzą ją Grzegorz Nawacki – redaktor naczelny, oraz Ignacy Morawski – główny ekonomista Pulsu Biznesu. W pierwszej części debaty przedstawiciele sztabów wyborczych odpowiedzą na pytania dotyczące, m.in. podatków, polityki mieszkaniowej, rynku pracy i energetyki, w drugiej będą mieli szansę, by porozmawiać ze sobą – każdy zada pytanie przedstawicielowi wybranego przez siebie komitetu wyborczego. Na koniec odpowiedzą na pytania czytelników, które można zadawać na stronie debata.pb.pl.
Transmisja rozpocznie się o godzinie 20.00 na pb.pl i w mediach społecznościowych wydawcy.
Więcej informacji: debata.pb.pl i gps.pb.pl
kontakt dla mediów
Karolina Kowalska
k.kowalska@pb.pl
tel: 22 333 98 01
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Karolina Kowalska
k.kowalska@pb.pl
tel: 22 333 98 01
informacje o firmie