„Wprost” nagrodził liderów branży rolniczej
Podczas gali podsumowującej wyniki rankingu „Złota Setka Polskiego Rolnictwa” przygotowanego przez „Wprost” przyznano wyróżnienia wyjątkowym firmom i przedsiębiorcom z sektora rolno spożywczego w Polsce.
„Wprost” od lat nagradza największe firmy z branży rolno-spożywczej oraz liderów poszczególnych segmentów. Tak samo było również w tym roku. 14 września galę rozdania statuetek otworzył minister rolnictwa Robert Telus, który wręczył nagrody pierwszej trójce laureatów.
Zwycięzcą tegorocznego Rankingu została Grupa Azoty S.A. Tegoroczne wyróżnienie zostało przyznane m.in. za zeszłoroczne wyniki finansowe. W 2022 r. skonsolidowany przychód ze sprzedaży wyniósł blisko 25 miliardów złotych, co jest rekordowym wynikiem w historii Grupy Kapitałowej.
Pełna relacja z Gali rozdania nagród Wprost poniżej:
Wyniki finansowe największych przedsiębiorstw z branży rolniczej za 2022 r. są bardzo dobre. W rankingu „Wprost” nie ma już niemal nikogo, kto nie mógłby się pochwalić przynajmniej 1 mld zł przychodu, podczas gdy w ubiegłym roku do takiej kwoty nie „dobiła” nawet połowa „Złotej Setki”.
Więcej o rankingu „Wprost” poniżej:
O Wprost
„Wprost” to wiodący ogólnopolski portal społeczno-informacyjny oraz wydawany cyfrowo renomowany tygodnik opinii. Tytuł funkcjonuje na rynku od 1982 roku i odtąd nieustannie jest jednym najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce.
W 2020 roku tygodnik „Wprost” z sukcesem dokonał transformacji do e-wydań, ukazujących się w każdą niedzielę. Z kolei dzięki Wprost Premium subskrybenci portalu Wprost.pl dostają dostęp do dużych form dziennikarskich: wywiadów, reportaży, analiz, magazynu weekendowego oraz rankingów – takich jak m.in. Lista 100 Najbogatszych Polaków, Lista 200 Największych Polskich Firm, Lista 50 Najbardziej Wpływowych Polaków, itd. To jedyne tego typu rankingi w polskich mediach.
Serwis Wprost.pl, który powstał w 1996 roku, co miesiąc odwiedza kilkanaście milionów użytkowników. Jednocześnie, cyklicznie ukazuje się cyfrowe e-wydanie tygodnika „Wprost”. Tytuł pozostaje od lat jednym z najbardziej opiniotwórczych mediów w kraju.
Pod marką Wprost rozwijane są serwisy o różnorodnej tematyce, jak Biznes, Zdrowie, Sport, Auto, Historia, Dom czy Rozrywka. W 2022 roku Wprost obchodził swoje 40-lecie. Wśród wieloletnich inicjatyw redakcji pozostają również znane wyróżnienia: Człowieka Roku „Wprost” czy nagroda ShEO dla najbardziej wpływowych Polek.
O PMPG Polskie Media S.A.
Spółka holdingowa notowana na głównym parkiecie Warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych (GPW: PGM). Działa na rynku tradycyjnych i nowych mediów. Do Grupy należą m.in.: Agencja Wydawniczo-Reklamowa Wprost, wydawca serwisu wprost.pl, e-tygodnika „Wprost” i „Magazynu Wprost Premium” oraz spółka Orle Pióro, wydawca serwisu dorzeczy.pl i tygodnika „Do Rzeczy” oraz magazynu „Historia Do Rzeczy”. Spółka aktywnie inwestuje również w nowe projekty o charakterze startupowym.
www: www.pmpg.pl
FB: https://www.facebook.com/PMPG.SA
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/point-group/
Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL
Notowania GPW: https://pl.investing.com/equities/point-group
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882