Blisko 525 tysięcy złotych zostało zebranych w ramach kampanii „Wspieraj lokalnie z Auchan”
Podsumowanie ogólnopolskiej zbiórki w sklepach sieci Auchan
524 289 tysięcy zł to suma jaką dzięki hojności klientów Auchan zebrano w ramach ogólnopolskiej akcji dobroczynnej „Wspieraj lokalnie z Auchan” dla 30 organizacji dobroczynnych, stowarzyszeń i fundacji działających w Polsce na rzecz potrzebujących dzieci, osób z niepełnosprawnościami oraz hospicjów. Zbiórka zrealizowana została w okresie od 8 maja do 31 lipca 2023 r., dzięki partnerskiemu programowi CSR Auchan, Fundacji Pomagam.pl i Donateo.
Kampania „Wspieraj lokalnie z Auchan” to już kolejna akcja charytatywna wspierana przez sieć z wykorzystaniem aplikacji Donateo, wdrożonej do sieci terminali hipermarketów Auchan. Tym razem miałą ona wyjątkowy charakter – zbiórka prowadzona była dla organizacji działających w pobliżu danego sklepu. Dzięki temu klienci, jak również ich pracownicy mogli wesprzeć bliskie ich sercu konkretne potrzeby lokalnej społeczności.
W Auchan realizujemy programy charytatywne o zasięgu ogólnopolskim oraz aktywnie współpracujemy z organizacjami i społecznościami lokalnymi. Projekty prowadzone we współpracy z lokalnymi stowarzyszeniami i fundacjami, są dla nas szczególnie ważne. Zdajemy sobie sprawę, że aby sprawnie funkcjonować potrzebują dotacji. Dlatego akcja „Wspieraj lokalnie z Auchan”, którą zorganizowaliśmy wspólnie z partnerami – Fundacją Pomagam.pl i Donateo – była dla nas wyjątkowa. Jesteśmy dumni z zaangażowania naszych klientów i pracowników. Serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy zdecydowali się na wsparcie tej zbiórki – mówi Ewa Malecka, dyrektor ds. CSR Auchan Retail Polska..
Partnerem akcji była Fundacja Pomagam.pl, której głównym celem jest pomoc potrzebującym poprzez możliwość założenia zbiórki online na portalu Pomagam.pl. Portal organizuje i wspiera zbiórki charytatywne na ważne cele dobroczynne.
Koordynatorem projektu oraz dostawcą technologii w sklepach Auchan było Donateo. Rozwiązanie to umożliwia bezgotówkowe wsparcie organizacji dobroczynnych. W trakcie płatności kartą za zakupy klienci widzą na terminalu płatniczym pytanie o chęć przekazania określonej kwoty na wybrany cel. Po wyrażeniu zgody do rachunku doliczana jest kwota datku, a kupujący otrzymuje odrębne potwierdzenie niefiskalne. Przekazane środki trafiają na konto wspartej fundacji, co zostaje odzwierciedlone także na koncie bankowym wpłacającego.
W poprzednich edycjach akcji, klienci Auchan w wygodny i bezpieczny sposób mogli przekazać środki m.in. na rzecz Banków Żywności, Komitetu Ochrony Praw Dziecka, Fundacji Unaweza czy Fundacji Happy Kids.
kontakt dla mediów
Hanna Bernatowicz
h.bernatowicz@auchan.pl
informacje o firmie
* Auchan Retail Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów pod marką Auchan, supermarketów pod marką Auchan Supermarket, sklepami typu convenience store pod marką Easy Auchan, sklepami osiedlowymi pod marką Moje Auchan, a także kanałem handlu e-commerce. Sieć posiada również sklepy franczyzowe w formacie supermarket i hipermarket. Więcej informacji na temat firmy znaleźć można na stronie https://www.auchan.pl/pl
kontakt dla mediów
Hanna Bernatowicz
h.bernatowicz@auchan.pl
informacje o firmie
* Auchan Retail Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów pod marką Auchan, supermarketów pod marką Auchan Supermarket, sklepami typu convenience store pod marką Easy Auchan, sklepami osiedlowymi pod marką Moje Auchan, a także kanałem handlu e-commerce. Sieć posiada również sklepy franczyzowe w formacie supermarket i hipermarket. Więcej informacji na temat firmy znaleźć można na stronie https://www.auchan.pl/pl