200 Mitsumaniaków świętowało na 21. Zlocie
200 wielbicieli samochodów marki Mitsubishi spotkało się we wrześniu na 21. Zlocie Mitsumaniaków w malowniczych okolicach Grudziądza. Tradycyjnie spotkanie przebiegało w radosnej, rodzinnej atmosferze zabawy a wśród 80 pojazdów marki spod znaku Trzech Diamentów nie zabrakło prawdziwych perełek.
Tegoroczny 21. Zlot Mitsumaniaków odbywał się nie tylko w grudziądzkim miasteczku westernowym Mega-Park, ale także na Błoniach Nadwiślańskich z widokiem na najpiękniejsze zabytki - Wieżę Klimek na szczycie Góry Zamkowej, ratusz i kościół farny oraz Bramę Wodną ze spichrzami wzdłuż Wisły, gdzie przystanek miała parada osiemdziesięciu samochodów marki spod znaku Trzech Diamentów. Mitsumaniacy z dumą prezentowali swoje ukochane auta – od najstarszych, zabytkowych modeli Mitsubishi Galant, Lancer, Eclipse, 3000 GT czy Delica, przez sportowe Mitsubishi Lancer Evolution, terenowe Pajero, różne generacje Outlandera do Coltów i najnowszych SUV-ów – Mitsubishi ASX i Eclipse Cross PHEV.
Na dorosłych i najmłodszych zlotowiczów czekało wiele niezwykłych atrakcji – oprócz konkursów weryfikujących wiedzę o marce i samochodach Mitsubishi i wyborach najlepszych aut zlotu w wielu kategoriach, w programie znalazł się charytatywny turniej siłowania na rękę dla kobiet, mężczyzn i dzieci poprowadzony przez Mistrzynię Świata, Europy i Polski w armwrestlingu, Marlenę Wawrzyniak, pokaz magii w wykonaniu iluzjonisty Piotr Malanowskiego, rodeo na byku, czy konkurs strzelania do celu. Imprezę uświetnił koncert zespołu Bastard Brothers. Jak co roku, zlotowi towarzyszyła przepiękna parada aut po ulicach miasta, zabezpieczana przez pojazdy komendy policji w Grudziądzu, straży miejskiej, przedstawicieli Zarządu Dróg Miejskich i kilkunastu motocyklistów z klubu Motocykliczni Grudziądz. Dzięki uprzejmości Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Wypoczynku na plaży Rudnik odbyła się nieoficjalna część zlotu - ognisko z kiełbaskami i pieczywem. Ponadto MORiW bezpłatnie udostępnił Mitsumaniakom na cały czas zlotu plażę, sprzęt wodny i świetlicę.
Za sprawą hojności Mitsumaniaków, którzy wzięli udział w licytacjach na rzecz Fundacji „Mitsumaniaki Dzieciom”, zebrano ok 15 tysięcy złotych. Pieniądze te posłużą do realizacji charytatywnej akcji pomocy dla nieuleczalnie chorych dzieci przebywających pod opieką hospicjów na terenie Polski.
„Największą nagrodą dla mnie jako inicjatora tych pięknych spotkań jest fakt, że pomagamy potrzebującym i tworzymy radosną społeczność a nasze zloty są entuzjastycznie oceniane przez uczestników. Cieszę się, że stałe grono wiernych wielbicieli tej imprezy i aut marki Mitsubishi co roku systematycznie się powiększa.” – podsumował organizator zlotu Patryk Schultz.
21. Zlot Mitsumaniaków odbył się pod patronatem polskiego przedstawicielstwa Mitsubishi Motors, będącego częścią motoryzacyjnej grupy Astara oraz władz miast i województw.
O Klubie Mitsumaniaków
Największy w Polsce fanklub marki motoryzacyjnej - Klub Mitsumaniaków – to wyjątkowa, działająca już 18 lat organizacja, zrzeszająca aż 60 000 entuzjastów marki spod znaku Trzech Diamentów. Mitsumaniacy spotykają się na zlotach i pomagają sobie na co dzień komunikując się za pomocą forum www.mitsumaniaki.com, gdzie przekazują sobie ciekawostki i informacje na temat marki i samochodów Mitsubishi. Pasjonaci aut Mitsubishi mają wielkie serca - prowadzą bowiem akcję charytatywną „Mitsumaniaki Dzieciom” (http://www.mmdzieciom.pl/), która zachęca do pomocy w spełnianiu marzeń nieuleczalnie chorych dzieci przebywających pod opieką hospicjów na terenie Polski.
O MITSUBISHI MOTORS:
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, marka wykazała się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające standardy nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, firma Mitsubishi Motors wprowadziła w 2017 roku nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive Your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania z chęcią odkrywania i rozwoju oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors intensywnie inwestuje w innowacyjne technologie, atrakcyjny design i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.
kontakt dla mediów
Kinga Ossowska
kinga.ossowska@astara.com
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Kinga Ossowska
kinga.ossowska@astara.com