media/marketing/reklama

Kai Finke mianowany na stanowisko Chief Content Officera w SkyShowtime

11.09.2023 | SkyShowtime

Kai Finke wcześniej pracował w serwisie Netflix, gdzie pełnił funkcję Director of Content w regionie EMEA

W SkyShowtime Finke poprowadzi zespół programowy

Jego głównym celem będzie rozwój produkcji oryginalnych SkyShowtime

Kai Finke

Monty Sarhan, CEO SkyShowtime, ogłosił dziś, że Kai Finke, poprzednio manager wysokiego szczebla w serwisie Netflix w regionie EMEA, dołączył do SkyShowtime jako Chief Content Officer.

Finke pracować będzie w amsterdamskim biurze SkyShowtime i podlegać będzie bezpośrednio Sarhanowi. W nowej roli Finke poprowadzi zespół programowy i będzie nadzorował dynamicznie rozwijający się obszar związany w dużej mierze z produkcjami oryginalnymi SkyShowtime.

Kai Finke odpowiedzialny będzie za strategię programową, nadzorowanie najwyższej jakości oferty rozrywkowej, merchandising i planowanie, a także za produkcje oryginalne i zakupy SkyShowtime.

Jon Farrar zdecydował się opuścić SkyShowtime w nadchodzących miesiącach.

Finke przechodzi do SkyShowtime z Netflixa, gdzie był jednym z członków zespołu w regionie EMEA i obejmował stanowisko Director of Content na wielu rynkach europejskich. Przez ponad dwadzieścia lat zajmował się produkcją, dystrybucją międzynarodową i zakupami, w tym dla monachijskiego dystrybutora Telepool i Vodafone.

Ma silne relacje z wiodącymi twórcami, producentami, dystrybutorami i programami telewizyjnymi w całej Europie oraz udokumentowane doświadczenie we wprowadzaniu rozrywki zarówno w językach lokalnych na rynkach SkyShowtime, a także dla globalnej publiczności.

W tym roku serwis SkyShowtime udostępni dziesięć seriali oryginalnych, m.in. Bosé, Codename: Annika, Fleeting Lies, Poker Face, The Invisible Ladies, The Winner i Warszawianka. Kai Finke będzie głównie skupiał się na pozyskiwaniu i rozwijaniu nowych, interesujących dla lokalnych subskrybentów projektów na wszystkich rynkach SkyShowtime. Będzie także w bliskiej współpracy z udziałowcami SkyShowtime oraz kadrą zarządzającą, planując pozyskiwanie, angażowanie i utrzymywanie subskrybentów.

- „Kai jest sprawdzonym dyrektorem programowym, który łączy silną kreatywną wrażliwość z przenikliwością biznesową. Ponieważ kontynuujemy ekspansję w kierunku produkcji oryginalnych, zakres jego szerokiego doświadczenia - wraz ze znajomością naszych rynków - sprawiają, że jest idealną osobą do kierowania naszym zespołem programowym w kolejnym rozdziale naszego rozwoju” - skomentował Sarhan.

- „Ambitne działania SkyShowtime związane z produkcjami oryginalnymi, a także seriale i filmy od Paramount i NBCUniversal dostępne na wyłączność, sprawiają, że serwis ten jest niezwykle atrakcyjny zarówno dla widzów, jak i branży kreatywnej w całej Europie. Jestem ogromnie podekscytowany możliwością bycia częścią zespołu SkyShowtime, który wprowadza tę niesamowitą ofertę rozrywkową na ponad 20 rynków" – powiedział Kai Finke.

Serwis SkyShowtime dostępny jest bezpośrednio na stronie www.skyshowtime.com/pl oraz poprzez aplikację SkyShowtime na urządzeniach z systemem Apple iOS i Android, tvOS, Android TV, Google Chromecast, LG TV oraz Samsung. Miesięczny abonament SkyShowtime kosztuje 24,99 zł. Można skorzystać z 7-dniowego okresu próbnego oraz anulować subskrypcję w dowolnym momencie.  

kontakt dla mediów
Account Director, Publicis Groupe
Tomasz Relewicz

tomasz.relewicz@publicisgroupe.com

informacje o firmie

O SkyShowtime

SkyShowtime to europejski serwis streamingowy, wspólne przedsięwzięcie firm Comcast i Paramount Global. SkyShowtime oferuje najlepsze hollywoodzkie tytuły oraz lokalne produkcje, a wszystko to w jednym miejscu.

Od filmów i seriali pochodzących z najlepszych wytwórni, jak Universal Pictures, Paramount Pictures, Nickelodeon, DreamWorks Animation, Paramount+, SHOWTIME®, Sky Studios i Peacock, aż po produkcje SkyShowtime Original – SkyShowtime oferuje rozrywkę najwyższej jakości.

Wraz z początkiem bieżącego roku serwis SkyShowtime wystartował na wszystkich europejskich rynkach i jest obecnie dostępny w: Albanii, Andorze, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Danii, Finlandii, Hiszpanii, Niderlandach, Kosowie, Macedonii Północnej, Norwegii, Polsce, Portugalii, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii, Szwecji i na Węgrzech. Serwis jest dostępny za pośrednictwem wybranych dostawców telewizyjnych na wybranych rynkach, a także na urządzeniach z systemem Apple iOS, tvOS, Android, Android TV, Google Chromecast, LG TV, Samsung Smart TV oraz na stronie internetowej.

załączniki

kontakt dla mediów
Account Director, Publicis Groupe
Tomasz Relewicz

tomasz.relewicz@publicisgroupe.com

informacje o firmie

O SkyShowtime

SkyShowtime to europejski serwis streamingowy, wspólne przedsięwzięcie firm Comcast i Paramount Global. SkyShowtime oferuje najlepsze hollywoodzkie tytuły oraz lokalne produkcje, a wszystko to w jednym miejscu.

Od filmów i seriali pochodzących z najlepszych wytwórni, jak Universal Pictures, Paramount Pictures, Nickelodeon, DreamWorks Animation, Paramount+, SHOWTIME®, Sky Studios i Peacock, aż po produkcje SkyShowtime Original – SkyShowtime oferuje rozrywkę najwyższej jakości.

Wraz z początkiem bieżącego roku serwis SkyShowtime wystartował na wszystkich europejskich rynkach i jest obecnie dostępny w: Albanii, Andorze, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Danii, Finlandii, Hiszpanii, Niderlandach, Kosowie, Macedonii Północnej, Norwegii, Polsce, Portugalii, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii, Szwecji i na Węgrzech. Serwis jest dostępny za pośrednictwem wybranych dostawców telewizyjnych na wybranych rynkach, a także na urządzeniach z systemem Apple iOS, tvOS, Android, Android TV, Google Chromecast, LG TV, Samsung Smart TV oraz na stronie internetowej.