media/marketing/reklama

Przedłużenie terminu przyjmowania zgłoszeń do PR Wings 2023

Termin zgłoszeń do konkursu PR Wings 2023 został przedłużony do 17 września 2023 roku (niedziela), do godz. 23.59. Zarząd Stowarzyszenia Agencji Public Relations podjął decyzję o zmianie terminu, przychylając się do próśb płynących z rynku.

Zgłoszenia do konkursu PR Wings przyjmowane są w 12 kategoriach. Dla wszystkich zainteresowanych Zarząd SAPR przygotował szereg wskazówek w oparciu o rozmowy z jurorami branżowych konkursów. Podcasty z ich udziałem są dostępne na platformach Spotify, Apple Podcasts i Google Podcast.

Przedłużenie terminu przyjmowania zgłoszeń jest zgodne z regulaminem. Regulamin konkursu oraz wszelkie informacje dotyczące zgłoszeń znajdują się na stronie: https://prwings.pl/.

kontakt dla mediów
Prezeska Zarządu, Stowarzyszenie Agencji Public Relations
Emilia Hahn

emilia.hahn@sapr.com.pl

informacje o firmie

O SAPR:

Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) powstało w celu reprezentacji i wspierania szeroko rozumianej branży usług komunikacji i PR. Stowarzyszenie stawia sobie za cel podnoszenie i promowanie wysokiej jakości usług komunikacji i PR, stymulowanie rozwoju tego sektora, wspieranie zapotrzebowania na takie usługi oraz wzmocnienie branży PR wobec rosnącej konkurencji innych sektorów usług komunikacyjnych. Działa z myślą o równoczesnym wsparciu zarówno osób zarządzających agencjami PR, jak i wszystkich konsultantów pracujących w stowarzyszonych agencjach. To dlatego szczególny nacisk w programie działania Stowarzyszenia położony jest na działania edukacyjne i promowanie najlepszych standardów obsługi klienta wśród każdego szczebla pracowników agencji członkowskich.

załączniki

kontakt dla mediów
Prezeska Zarządu, Stowarzyszenie Agencji Public Relations
Emilia Hahn

emilia.hahn@sapr.com.pl

informacje o firmie

O SAPR:

Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) powstało w celu reprezentacji i wspierania szeroko rozumianej branży usług komunikacji i PR. Stowarzyszenie stawia sobie za cel podnoszenie i promowanie wysokiej jakości usług komunikacji i PR, stymulowanie rozwoju tego sektora, wspieranie zapotrzebowania na takie usługi oraz wzmocnienie branży PR wobec rosnącej konkurencji innych sektorów usług komunikacyjnych. Działa z myślą o równoczesnym wsparciu zarówno osób zarządzających agencjami PR, jak i wszystkich konsultantów pracujących w stowarzyszonych agencjach. To dlatego szczególny nacisk w programie działania Stowarzyszenia położony jest na działania edukacyjne i promowanie najlepszych standardów obsługi klienta wśród każdego szczebla pracowników agencji członkowskich.