media/marketing/reklama

„Do Rzeczy” nr 35: Jak nas oszukują klimatyści

– Mapy pogodowe zalane czerwienią, alerty RCB, utrzymane w apokaliptycznym tonie wystąpienia klimatystycznych proroków – wszystko to jest częścią pseudonauki i pseudonaukowej  propagandy– pisze Łukasz Warzecha w tekście „Pogoda dla klimatystów”.

Mariusz Jagóra w tekście „Oszustwo klimatycznego konsensusu” wyjaśnia, skąd wziął się mit, że 97 proc. naukowców zgadza się z poglądem, że to głównie człowiek powoduje zmiany klimatu.

Piotr Włoczyk o najnowszej książce Brendana O’Neilla, w której autor porównuje dzisiejszych krytyków aktywistów klimatycznych do „czarownic”, na które polowano w wiekach XVI i XVII.

Na łamach „Do Rzeczy” również:

– Na listach wyborczych mają pojawić się tak kontrowersyjni kandydaci, że niektórych opozycja już nawet zdążyła z nich wyrzucić pisze Rafał A. Ziemkiewicz w tekście „Kłopotliwi kandydaci”.

– Czy w tym nawiedzonym domu strachów jest jeszcze miejsce na porozmawianie z wyborcami o prawdziwym horrorze, jakim jest udział w pełnoskalowej wojnie z mocarstwem o potencjale militarnym Federacji Rosyjskiej? pyta Wojciech Golonka w eseju „Pytanie, którego brakuje w referendum”.

– Od września uczniowie rosyjskich szkół średnich będą uczyć się historii z nowych podręczników. A właściwie poznawać sfałszowaną, zmanipulowaną, rozemocjonowaną, antyzachodnią wersję rodzimej przeszłości. Całkowitą nowość stanowi rozdział o „specoperacji” –  Maciej Pieczyński analizuje rosyjską edukację w tekście „Specjalna operacja historyczna”.

Łukasz Zboralski rozmawia z lekarzem onkologiem o tym, dlaczego większość zbiórek na leczenie ma nikły sens.

– Ojciec chrzestny” to dzieło, które przyćmiło swoich twórców i zyskało mityczną sławę, a jego język i świat na stałe weszły do popkultury. Dorobek literacki jego autora, Maria Puzo, postanowiło przypomnieć Wydawnictwo Albatros w 11-tomowej serii pisze Krzysztof Masłoń w tekście „Z twarzą Marlona Brando”.

Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od poniedziałku, 28 sierpnia 2023 r. Można go też czytać w aplikacji Kiosk Google Play (Google Newsstand), która umożliwia między innymi dodawanie własnych notatek do tekstów. Tygodnik „Do Rzeczy” jest również dostępny w wersji cyfrowej u dystrybutorów prasy elektronicznej, m.in. w Nexto, e-Kiosk oraz w aplikacji WPROST KIOSK odpowiednio dla systemu Android i systemu iOS.

kontakt dla mediów
PMPG S.A.
Biuro prasowe

biuroprasowe@pmpg.pl

Fundacja Tygodnika Wprost
Fundacja Tygodnika Wprost

MediaForUkraine@wprost.pl

tel: +48 508 040 882

informacje o firmie

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.

 

załączniki

kontakt dla mediów
PMPG S.A.
Biuro prasowe

biuroprasowe@pmpg.pl

Fundacja Tygodnika Wprost
Fundacja Tygodnika Wprost

MediaForUkraine@wprost.pl

tel: +48 508 040 882

informacje o firmie

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.