media/marketing/reklama nauka/edukacja/szkolenia

Stowarzyszenie Agencji Public Relations z nowym, branżowym podcastem

Stowarzyszenie Agencji Public Relations startuje z podcastem! “PRodcast” to rozmowy nie tylko z ekspertami branży PR na temat aktualnych trendów czy wyzwań stojących przed całym sektorem. To także spotkania z gwiazdami Internetu i dziennikarzami, którzy przedstawiają doświadczenia, ciekawostki i anegdoty związane z ich współpracą z agencjami PR. Wśród zaproszonych do pierwszych odcinków gości znaleźli się m.in. Maciej Dzięgielewski (Magic Y), Roman Młodkowski (dziennikarz i współtwórca kanału Biznes24) oraz Ewa Grabek i Anna Chlapek, reprezentujące młody punkt widzenia na PR.

Ideą PRodcast-u jest przedstawienie aktualnych trendów, występujących w branży: jej problemów, wyzwań, ale też mocnych stron, ciekawostek i anegdot związanych z pracą i współpracą z agencjami PR. Nie mniej istotne jest odświeżone spojrzenie na branżę, szczególnie w kontekście nowych technologii. Projekt powstał z inicjatywy członków SAPR, za jego techniczną realizację odpowiadają Łukasz Dziedzic i Adrian Ligorowski z Grupy PRC Holding.

- Podcast to radio XXI wieku. Idealnie łączy już sprawdzone narzędzia i kanały komunikacji z czymś nowym, co jest obecnie na topie. Tym bardziej w branży PR, która operuje słowem i bardzo ważne są w niej relacje, taki kanał jest idealny do pokazania , jak bardzo ciekawa, innowacyjna i wielowątkowa jest to dziedzina. Zależy nam, żeby rozmowy nie były pudrowane, a jeżeli poruszą trudny, kontrowersyjny temat – tym lepiej. Mamy nadzieję, że będzie nie tylko ciekawie, wartościowo i merytorycznie, ale też luźno i swobodnie - mówi Łukasz Dziedzic, wiceprezes zarządu SAPR, Dyrektor Generalny Grupy PRC Holding.

W premierowym odcinku PRodcast-u gościem jest Maciej Dzięgielewski, w Internecie znany jako Magic Y. Bezsprzecznie potrafi zaczarować gwiazdy (i nie tylko), a także zbudować rozpoznawalną markę osobistą. Zna mechanizmy rządzące mediami społecznościowymi i doskonale wie, co wrzucić na TikToka, aby się sprzedało. W kolejnych odcinkach swoimi spostrzeżeniami o branży PR dzielą się Roman Młodkowski, dziennikarz ekonomiczny, manager mediów, współtwórca Biznes24, Luiza Jurgiel-Żyła, PR Manager w Newmark Polska, jurorka tegorocznej edycji konkursu PR Wings, prof. Jacek Miroński, Zastępca dyrektora Instytutu Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu w Kolegium Gospodarki Światowej w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie i wielu innych.

3 pierwsze odcinki są już dostępne na najpopularniejszych platformach streamingowych: Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts. W kolejnych tygodniach - kolejna porcja nowych rozmów!

kontakt dla mediów
Wiceprezes Zarządu, Stowarzyszenie Agencji Public Relations
Łukasz Dziedzic

lukasz.dziedzic@sapr.com.pl

tel: +48 660 443 980

informacje o firmie

O SAPR:

Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) powstało w celu reprezentacji i wspierania szeroko rozumianej branży usług komunikacji i PR. Stowarzyszenie stawia sobie za cel podnoszenie i promowanie wysokiej jakości usług komunikacji i PR, stymulowanie rozwoju tego sektora, wspieranie zapotrzebowania na takie usługi oraz wzmocnienie branży PR wobec rosnącej konkurencji innych sektorów usług komunikacyjnych. Działa z myślą o równoczesnym wsparciu zarówno osób zarządzających agencjami PR, jak i wszystkich konsultantów pracujących w stowarzyszonych agencjach. To dlatego szczególny nacisk w programie działania Stowarzyszenia położony jest na działania edukacyjne i promowanie najlepszych standardów obsługi klienta wśród każdego szczebla pracowników agencji członkowskich.

kontakt dla mediów
Wiceprezes Zarządu, Stowarzyszenie Agencji Public Relations
Łukasz Dziedzic

lukasz.dziedzic@sapr.com.pl

tel: +48 660 443 980

informacje o firmie

O SAPR:

Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) powstało w celu reprezentacji i wspierania szeroko rozumianej branży usług komunikacji i PR. Stowarzyszenie stawia sobie za cel podnoszenie i promowanie wysokiej jakości usług komunikacji i PR, stymulowanie rozwoju tego sektora, wspieranie zapotrzebowania na takie usługi oraz wzmocnienie branży PR wobec rosnącej konkurencji innych sektorów usług komunikacyjnych. Działa z myślą o równoczesnym wsparciu zarówno osób zarządzających agencjami PR, jak i wszystkich konsultantów pracujących w stowarzyszonych agencjach. To dlatego szczególny nacisk w programie działania Stowarzyszenia położony jest na działania edukacyjne i promowanie najlepszych standardów obsługi klienta wśród każdego szczebla pracowników agencji członkowskich.