turystyka/wypoczynek

Latem hotele Campanile to świetny wybór dla całej rodziny

05.07.2023 | Louvre Hotels

Wraz z początkiem wakacji i sezonu urlopowego polskie rodziny ruszyły w trasę ku wspólnym przygodom. Przemierzanie Polski całą gromadką daje wiele radości, ale bywa też nie lada wyzwaniem logistycznym i może przysporzyć rodzicom nieco stresu. Dlatego hotele Campanile przygotowały tego lata specjalną ofertę i pakiet usług z myślą o komforcie i dobrym samopoczuciu podróżujących rodzin.

Już od progu każdego z 10 hoteli Campanile zlokalizowanych w 9 miastach polski rodziny witane są z otwartymi ramionami. Przy zameldowaniu każde z dzieci może liczyć na upominek w postaci magicznego worka z kredkami i grą, które umilą im wizytę. Jeszcze więcej wrażeń czeka na najmłodszych gości w hotelowych kącikach malucha, gdzie załoga przygotowała dla nich wygodną przestrzeń pełną rozbudzających wyobraźnię atrakcji. Z kolei dorośli i starsze pociechy mogą udać się do hotelowego kącika gier, by rozegrać partię w ulubioną planszówkę.

Podróż, zabawa, zwiedzenie okolicy – wszystko to z pewnością zaostrzy apetyt rodziców i pociech. W restauracjach hoteli Campanile zarówno mali, jak i duzi znajdą coś dla siebie. Rodzice docenią sezonowe propozycje szefa kuchni, a dzieciaki bogaty wybór smacznych i kolorowych dań z kids menu przygotowanego specjalnie z myślą o najmłodszych smakoszach. Dla pociech przewidziano również darmowe desery dostępne przy zamówieniu co najmniej jednego dania z menu ogólnego i jednego dania z menu dla dzieci.

Rodziny podróżujące w towarzystwie zwierząt domowych ucieszy obowiązujący w hotelach Campanile program Pets Friendly. Dzięki niemu czworonożni goście mogą korzystać ze specjalnych usług, a ich opiekunowie cieszyć się pełnym komfortem wypoczynku bez konieczności rozstawania się ze swoimi kudłatymi przyjaciółmi na czas podróży. Na psiaki goszczące w hotelach Campanile czeka również wyjątkowa karma od partnera programu – Doliny Noteci. Od tego sezonu mogą one również przebywać ze swoimi opiekunami w hotelowej restauracji – pod warunkiem, że zostaną przyprowadzone na smyczy oraz będą przestrzegały hotelowego regulaminu, który zapewnia komfort i poczucie bezpieczeństwa wszystkim gościom.

Wszystko to niejedyne atrakcje i udogodnienia, dzięki którym podczas wizyty w hotelach Campanile uśmiech zagości na twarzach tak dzieci, jak rodziców. Tych ostatnich bez wątpienia zachwyci zaktualizowana wersja oferty Family Vibes. Dotychczas rodziny mogły z niej korzystać wyłącznie w weekendy. Teraz, od 7 lipca do 3 września, 25% zniżki na pobyt jest dostępne przez cały tydzień przy rezerwacji co najmniej dwóch pokoi.

W hotelach nie brakuje również wyposażenia, bez którego trudno wyobrazić sobie komfortowy pobyt w towarzystwie najmłodszych. Na życzenie Campanile zapewnia chociażby bezpłatne łóżeczko dziecięce, łóżko rozkładane, krzesełko do karmienia, podgrzewacz do butelek i matę do przewijania. Co więcej, dla dzieci do 10 roku życia przewidziano bezpłatny pobyt w pokoju rodziców, a dla dzieci do 12 lat – bezpłatne śniadanie na dobry początek dnia.

– Położenie naszych obiektów w centrach najatrakcyjniejszych pod względem turystycznym miast w kraju lub w pobliżu popularnych, rodzinnych miejsc rozrywki sprawia, że są one chętnie wybierane podczas urlopowych podróży. Wierzymy, że przygotowane przez nas usługi i oferty specjalne sprawią, że tego lata hotele Campanile okażą się dla rodzin z dziećmi prawdziwą wakacyjną oazą spokoju – mówi Danuta Marcinkowska, Marketing & PR Coordinator, Louvre Hotels Group.

kontakt dla mediów
Kamil Wasiak
PR & Marketing Manager, Agencja Softbox Group
Kamil Wasiak

kamil.wasiak@softboxgroup.pl

tel: 605 563 770

informacje o firmie

O Campanile

Campanile to wiodąca marka Louvre Hotels Group z segmentu midscale. Założona w 1976 roku we Francji jako rodzinny biznes, dziś jest prawdziwie globalnym brandem, który dba o dobre chwile gości w 14 krajach na 3 kontynentach. Hotele Campanile zaprojektowano z myślą o czymś więcej niż tylko noclegu. Tutaj radość z podróży jest na wyciągnięcie ręki – w doskonałym stosunku jakości do ceny. W Polsce marka dysponuje 11 obiektami w 9 miastach.

O Louvre Hotels Group

Louvre Hotels Group jest znaczącym graczem na globalnym rynku hotelowym, którego portfolio obejmuje obecnie ponad 1600 hoteli w 60 krajach. Posiada pełną gamę hoteli od 1 do 5 gwiazdek, w tym historyczne marki Louvre Hotels Group (Royal Tulip, Golden Tulip, Campanile, Tulip Residences, Kyriad, Kyriad Direct, Tulip Inn i Première Classe), 5 marek sieci Sarovar w Indiach, francuską grupę Hôtels & Préférence i markę TemptingPlaces oraz chińską markę Metropolo. Louvre Hotels Group ma także partnerstwo dystrybucyjne z Barrière Group. Louvre Hotels Group jest spółką zależną Jin Jiang International Holdings Co., Ltd., drugiej co do wielkości grupy hotelowej na świecie.

 

LOUVRE HOTELS GROUP – ul. Towarowa 2, 00-811 Warszawa

Tel.: +48 22 331 85 00, Fax: +48 331 85 07 – www.louvre-hotels.com

Kapitał zakładowy w wysokości 109 727 000 złotych, NIP: 9542304592, REGON: 276547144

załączniki

kontakt dla mediów
Kamil Wasiak
PR & Marketing Manager, Agencja Softbox Group
Kamil Wasiak

kamil.wasiak@softboxgroup.pl

tel: 605 563 770

informacje o firmie

O Campanile

Campanile to wiodąca marka Louvre Hotels Group z segmentu midscale. Założona w 1976 roku we Francji jako rodzinny biznes, dziś jest prawdziwie globalnym brandem, który dba o dobre chwile gości w 14 krajach na 3 kontynentach. Hotele Campanile zaprojektowano z myślą o czymś więcej niż tylko noclegu. Tutaj radość z podróży jest na wyciągnięcie ręki – w doskonałym stosunku jakości do ceny. W Polsce marka dysponuje 11 obiektami w 9 miastach.

O Louvre Hotels Group

Louvre Hotels Group jest znaczącym graczem na globalnym rynku hotelowym, którego portfolio obejmuje obecnie ponad 1600 hoteli w 60 krajach. Posiada pełną gamę hoteli od 1 do 5 gwiazdek, w tym historyczne marki Louvre Hotels Group (Royal Tulip, Golden Tulip, Campanile, Tulip Residences, Kyriad, Kyriad Direct, Tulip Inn i Première Classe), 5 marek sieci Sarovar w Indiach, francuską grupę Hôtels & Préférence i markę TemptingPlaces oraz chińską markę Metropolo. Louvre Hotels Group ma także partnerstwo dystrybucyjne z Barrière Group. Louvre Hotels Group jest spółką zależną Jin Jiang International Holdings Co., Ltd., drugiej co do wielkości grupy hotelowej na świecie.

 

LOUVRE HOTELS GROUP – ul. Towarowa 2, 00-811 Warszawa

Tel.: +48 22 331 85 00, Fax: +48 331 85 07 – www.louvre-hotels.com

Kapitał zakładowy w wysokości 109 727 000 złotych, NIP: 9542304592, REGON: 276547144