Poczta Polska: zmodernizowana placówka w Choczu już otwarta dla klientów
Filia Urzędu Pocztowego w Choczu (woj. wielkopolskie) rozpoczyna działalność w zmodernizowanym lokalu przy ul. Rynek 27. Poczta Polska zapewnia szeroki dostęp do różnorodnych usług, co ma szczególne znaczenie zwłaszcza dla mieszkańców mniejszych miejscowości i wsi, podnosząc komfort obsługi i warunki pracy.
Od kilku lat Poczta Polska przekształca sieć swoich placówek, dostrzegając potrzeby mieszkańców nie tylko wielkich miast, ale także małych miejscowości i wsi. Placówki pocztowe w takich właśnie miejscach mają duże znaczenie dla społeczeństwa, bo często nie ma w nich innych instytucji. Spółka nieustannie przekształca i rozwija placówki pocztowe, aby maksymalnie wykorzystać ich potencjał sprzedażowy, handlowy i bankowo-ubezpieczeniowy.
Ostatnia zmodernizowana placówka znajduje się w Choczu - powiat Pleszew. Jej wnętrze zaprojektowano w oparciu o nowoczesną wizualizację. Zastosowano również rozwiązania, które mają zapewnić wysoką jakość i komfort obsługi. Przestrzeń oraz infrastruktura placówki dostosowana została do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i wózkami dziecięcymi. Ponadto placówka usytuowana jest w centrum miasta, a bezpośrednio przed nią znajdują się miejsca parkingowe.
– Unowocześniamy i rozwijamy sieć pocztową, chcąc być blisko naszych klientów. Jesteśmy obecni nie tylko w dużych miastach, dbamy także o rozwój placówek w mniejszych miejscowościach. Nowo otwierana filia zaspokoi zapotrzebowanie na szeroki wachlarz naszych usług. Dzięki temu nasi klienci mogą podczas jednej wizyty załatwić wiele najróżniejszych spraw. Przyjazne i nowoczesne aranżacje wnętrz uzupełniamy o cieszący się zainteresowaniem asortyment produktów – podkreśla Andrzej Bodziony, wiceprezes Poczty Polskiej.
Klienci będą mieli do dyspozycji wygodne stanowisko, w którym będą mogli załatwić wszystkie sprawy z oferty całej Grupy Poczty Polskiej. Obsługa klientów będzie odbywała się w poniedziałek w godz. 13:00 - 15:00; 15:30 - 20:00 oraz od wtorku do piątku w godz. 08:30 - 12:30; 13:00 - 15:30. Placówka w Choczu będzie świadczyć m.in: przyjmowanie przesyłek listowych, paczek pocztowych, przesyłek kurierskich, opłaty abonamentu RTV, wpłaty na rachunki bankowe, wypłaty przekazów pieniężnych, prenumeratę prasy, przyjmowanie zwrotów. W placówce będzie również można skorzystać z bogatej oferty towarów handlowych.
– Oddajemy klientom do dyspozycji nowoczesną placówkę w Choczu. Oznacza to nie tylko poprawę standardów obsługi klientów, ale również jakości pracy naszych pracowników. Cieszę się, że mieszkańcy będą mogli korzystać z komfortowej sali obsługi zaprojektowanej w nowej i przyjaznej aranżacji oraz z udogodnień dla osób niepełnosprawnych – podkreśla Dominika Czub, dyrektor Regionu Sieci w Poznaniu.
Aktualnie na obszarach wiejskich oraz w małych miastach poniżej 50 tys. dysponujemy ponad 5,2 tys. placówek pocztowych. Na terenie całego Regionu Sieci w Poznaniu klienci mają do dyspozycji ponad 620 placówek pocztowych.
kontakt dla mediów
Daniel Witowski
rzecznik@poczta-polska.pl
tel: 22 656 54 28
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Daniel Witowski
rzecznik@poczta-polska.pl
tel: 22 656 54 28