media/marketing/reklama

Informacja w sprawie kanałów tematycznych TVP w ofercie Play

26.05.2023 | Play

Jednym z naszych priorytetów w Play jest zapewnianie klientom jak najszerszej oferty najwyższej jakości kanałów, odpowiadających na różnorodne potrzeby klientów. Dzięki dotychczasowej, wieloletniej współpracy z Telewizją Polską, możemy dostarczać klientom szeroką ofertę różnorodnych kanałów telewizyjnych. Chcemy jednak dalej poszerzać naszą ofertę. Dlatego prowadzimy konstruktywne rozmowy z TVP, by móc oferować jeszcze większy zakres atrakcyjnych treści telewizyjnych nadawcy publicznego.

kontakt dla mediów
Małgorzata Zakrzewska
Chief Corporate Communications Officer, Play
Małgorzata Zakrzewska

malgorzata.zakrzewska@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Grupa Play, należąca do francuskiej Grupy iliad, jednej z największych grup telekomunikacyjnych w Europie, jest wiodącym dostawcą usług mobilnych, internetu stacjonarnego i telewizji cyfrowej. Obsługuje ponad 17 milionów klientów, a także świadczy kompleksowe rozwiązania ICT i data center dedykowane dla biznesu. Play stale rozwija najnowocześniejszą sieć mobilną w Polsce, liczącą obecnie ponad 10 800 stacji bazowych i obejmującą swoim zasięgiem blisko 100% populacji Polski, a także sieć światłowodową, która docelowo docierać będzie do ponad 6 milionów gospodarstw domowych, zapewniając klientom w Polsce dostęp do najwyższej jakości światłowodowego internetu i wolność wyboru. 

kontakt dla mediów
Małgorzata Zakrzewska
Chief Corporate Communications Officer, Play
Małgorzata Zakrzewska

malgorzata.zakrzewska@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Grupa Play, należąca do francuskiej Grupy iliad, jednej z największych grup telekomunikacyjnych w Europie, jest wiodącym dostawcą usług mobilnych, internetu stacjonarnego i telewizji cyfrowej. Obsługuje ponad 17 milionów klientów, a także świadczy kompleksowe rozwiązania ICT i data center dedykowane dla biznesu. Play stale rozwija najnowocześniejszą sieć mobilną w Polsce, liczącą obecnie ponad 10 800 stacji bazowych i obejmującą swoim zasięgiem blisko 100% populacji Polski, a także sieć światłowodową, która docelowo docierać będzie do ponad 6 milionów gospodarstw domowych, zapewniając klientom w Polsce dostęp do najwyższej jakości światłowodowego internetu i wolność wyboru.