Pocztex: Nadawanie przesyłek bez konieczności wydruku etykiety
Klienci Poczty Polskiej mogą już wysyłać przesyłki kurierskie Pocztex bez konieczności drukowania etykiet nadawczych oraz odwiedzania placówek pocztowych. Nadania bezetykietowe możliwe są w sklepach Żabka, ABC, Lewiatan, Groszek, Arhelan czy w Delikatesach Centrum. Nowa funkcjonalność oznacza dla Klienta łatwiejsze przygotowanie przesyłki oraz prostszą i szybszą jej obsługę.
Klienci, którzy coraz chętniej i coraz więcej transakcji handlowych dokonują drogą on-line, oczekują szybkiej i łatwej obsługi przesyłek. Poczta Polska stale rozwija swoje usługi, aby sprostować wymaganiom zarówno kupujących, jak i sprzedających w Internecie. W grudniu ub.r. Klienci zyskali możliwość wysyłania paczek w sklepach Żabka, a w lutym bieżącego roku – również w marketach należących do sieci Eurocash. Przesyłki Pocztex odbierać można z kolei w blisko 17 000 lokalizacji na terenie całego kraju. Kolejnym krokiem mającym na celu ułatwienie procesu obsługi paczki po stronie Klienta jest udostępnienie możliwości nadań bezetykietowych.
Przesyłki Pocztex można wysyłać bez konieczności wydrukowania etykiety – komfortowo, łatwo i szybko. Dzięki szerokiej sieci Pocztex PUNKT-ów, paczką można nadać w pobliżu pracy, domu czy na trasie codziennych podróży, w dogodnym dla siebie miejscu i czasie.
– Nadania bezetykietowe to kolejny kamień milowy dla naszej sztandarowej usługi kurierskiej Pocztex. Wcześniej do wysłania przesyłki potrzebowaliśmy drukarki, nożyczek i taśmy. Komplikowało to i wydłużało proces przygotowywania paczki. Na szczęście te czasy odchodzą w zapomnienie. Dzięki dodatkowej funkcjonalności, Pocztex oferuje już wysłanie przesyłki bez etykiety. Wystarczy na paczce markerem lub flamastrem napisać unikalny, wygenerowany wcześniej indywidualny numer przesyłki Pocztex. W ten sposób przygotowaną paczkę można zanieść do jednego z wielu tysięcy sklepów, funkcjonujących w ramach sieci Pocztex PUNKT i wygodnie wysłać do adresata – podkreśla Krzysztof Falkowski, prezes Poczty Polskiej.
Nowa funkcjonalność jest odpowiedzią Poczty Polskiej na zainteresowanie Klientów szybkimi, bezproblemowymi i wygodnymi rozwiązaniami w zakresie wysyłki i odbioru przesyłek. Poczta Polska skupia się na rozwoju multikanałowości usługi. Klient może wybrać najdogodniejszą formę odbioru zakupów spośród trzech możliwych wariantów: Pocztex PUNKT - dostawa do sieci punktów, która obejmuje blisko 17 000 lokalizacji w całej Polsce, Pocztex AUTOMAT – dostawa do automatów paczkowych, zlokalizowanych w całym kraju i Pocztex KURIER - doręczenie przez kuriera pod wskazany adres. Z drugiej strony Poczta Polska, wspólnie z Partnerami, np. partnerem technologicznym Pointpack rozszerza także współpracę o nowe funkcjonalności. Dotyczy to zarówno obsługi przesyłek kurierskich Klientów biznesowych, jak i detalicznych.
– Razem z naszymi partnerami intensywnie pracujemy zarówno nad rozszerzaniem sieci punktów odbioru przesyłek kurierskich, jak i rozwijaniem nowych funkcjonalności usług w obszarze punktów i automatów kurierskich. Dzięki wieloletniej, owocnej współpracy z Pocztą Polską, możemy zaoferować coraz większy wybór dogodnych lokalizacji, które dają klientom wygodę i możliwość szybkiego odbioru oraz nadania przesyłki nie tylko blisko miejsca zamieszkania czy pracy, ale także na trasie codziennych podróży – potwierdza Marek Piosik, prezes Pointpack SA.
Aktualnie sieć punktów Pocztex PUNKT tworzą, obok placówek pocztowych, punkty partnerskie - sklepy: Żabka, ABC, Lewiatan, Delikatesy Centrum, Groszek oraz Arhelan. Zarówno nadawca, jak i odbiorca, mogą skorzystać z pełnego spektrum godzin otwarcia marketów, aby wysłać lub odebrać paczkę. W ramach sieci Pocztex PUNKT dla wygody i komfortu Klientów przesyłka czeka 7 dni od dnia otrzymania pierwszego powiadomienia, a liczne punkty czynne są w dogodnych godzinach 6-23, dzięki temu każdy kupujący znajdzie i wybierze dogodną dla siebie lokalizację.
Klienci mogą wysłać swoje paczki w punktach partnerskich poprzez stronię https://www.pocztex.pl/, od teraz także bez drukowania etykiety. Warto zauważyć, że opcja odbioru i wysłania paczki w sklepie przyczynia się również do ochrony środowiska, dzięki zmniejszeniu liczby kilometrów pokonywanych przez kurierów, a co za tym idzie - emisji CO2.
kontakt dla mediów
Daniel Witowski
rzecznik@poczta-polska.pl
tel: 22 656 54 28
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Daniel Witowski
rzecznik@poczta-polska.pl
tel: 22 656 54 28