technologie towary konsumpcyjne
Obsługa zamówień z dostawą bez bałaganu w kuchni i w biznesie dzięki integracji systemów Dotykačka i Restimo
Właściciele restauracji przekonali się już, że sprzedaż online — zarówno przez własną stronę internetową, jak i za pośrednictwem popularnych serwisów do zamawiania jedzenia z dostawą — otwiera nowe możliwości rozwoju biznesowego. Szybka adaptacja modelu sprzedaży jedzenia z dostawą, z której w szczycie korzystało nawet 40% konsumentów, była dla wielu firm gastronomicznych szansą na przetrwanie kryzysu wywołanego pandemią. Kolejny cios dla branży — tym razem związany z wysoką inflacją i spowolnieniem gospodarczym — skłania przedsiębiorców do szukania narzędzi umożliwiających optymalizację kosztów oraz podnoszenie efektywności biznesowej. Odpowiedzią na te potrzeby jest integracja systemu POS Dotykačka z aplikacją RestHub od Restimo.
Aplikacja RestHub umożliwia zarządzanie wszystkimi zamówieniami i dostawami z jednego tabletu — niezależnie od tego, z jakiego kanału pochodzą — bez konieczności ręcznego przepisywania ich do systemu POS. Automatyzacja przepływu informacji skraca czas realizacji zamówień nawet o 33% oraz eliminuje ryzyko powstawania błędów aż o 75%. Integracja wszystkich kanałów sprzedaży online w aplikacji RestHub otwiera także możliwość centralnego tworzenia i aktualizacji menu — opisów, zdjęć, cen i dostępności dań — na wszystkich platformach jednocześnie. RestHub agreguje również wszystkie dane sprzedażowe w formie czytelnych i łatwych do analizy raportów. Na ich podstawie, właściciele firm gastronomicznych mogą podejmować trafniejsze decyzje biznesowe. Dane statystyczne pochodzące od kilkuset restauracji w całej Polsce, korzystających już z aplikacji RestHub wskazują, że umożliwiła im podniesienie przychodów nawet o 25%.
– System POS online Dotykačka sprawdza się w szerokiej gamie działalności, jednak to firmy gastronomiczne szczególnie go sobie upodobały. Sprzyja temu zarówno mnogość funkcji przydatnych w biznesach gastronomicznych, jak i otwartość architektury naszego systemu na integracje z zewnętrznymi systemami i platformami - mówi Marcin Marciniuk, Product & Support Manager Dotykačka. – Jestem pewien, że integracja z aplikacją RestHub od Restimo będzie dla obecnych i przyszłych użytkowników systemu Dotykačka bodźcem zarówno do rozszerzenia działalności gastronomicznej o sprzedaż online z dostawą, jak i początkiem nowego etapu rozwoju biznesowego - dodaje Marcin Marciniuk.
– Stale rosnąca popularność serwisów do zamawiania jedzenia z dostawą jest dla restauratorów ogromną szansą, ale i dużym wyzwaniem związanym z koniecznością obsługi wielu aplikacji i tabletów. Zarządzanie zamówieniami, aktualizacja menu czy raportowanie oddzielnie dla każdej aplikacji dotychczas zajmowało kelnerowi wiele dodatkowych godzin, a nawet dni pracy w skali miesiąca - mówi Arek Bielecki, współzałożyciel Restimo. – Dzięki integracji z systemem Dotykačka automatyzujemy cały proces — od momentu złożenia zamówienia przez klienta, aż do rozliczenia w systemie POS. Nasza technologia pomaga realnie obniżyć koszty operacyjne lokalu, a także zwiększyć przychody między innymi poprzez tworzenie wirtualnych restauracji - dodaje Arek Bielecki.
RestHub od Restimo integruje większość popularnych serwisów do zamawiania jedzenia z dostawą, umożliwiających prowadzenie własnej sprzedaży online oraz firm kurierskich, między innymi Uber Eats, Glovo, Pyszne.pl, Bolt Food, Wolt, Stava, Choice QR oraz UpMenu. Integracja z systemem Dotykačka jest pierwszą technologiczną współpracą z dostawcą systemu POS.
Aplikacja RestHub jest dostępna w modelu abonamentowym, w ramach czterech planów dostosowanych do zakresu i specyfiki działalności firm gastronomicznych. Poza samym systemem, firma udziela bezpłatnego doradztwa w zakresie opracowania długoterminowej strategii obsługi zamówień z dostawą, aby w pełni wykorzystać możliwości rozwiązania oraz zwiększyć rentowność tej części działalności. Aby poznać ofertę Restimo oraz zapisać się na bezpłatny okres próbny, wystarczy wejść na stronę restimo.com oraz wypełnić prosty formularz kontaktowy.
– Staramy się być jak najbliżej naszych klientów i poznawać dobrze ich biznesy oraz potrzeby i oczekiwania. Umożliwia to nam tworzenie i oferowanie systemu POS, który jest dla nich biznesowym systemem operacyjnym, wykraczającym daleko poza standardową obsługę sprzedaży - mówi Jerzy Łochowski, Country Manager Dotykačka. – Ważnym elementem strategii rozwoju systemu Dotykačka jest integracja z partnerami technologicznymi, dostarczającymi naszym klientom rozwiązania wnoszące w ich działalność realną wartość oraz umożliwiające im szybki i efektywny rozwój. Jednym z takich rozwiązań jest właśnie RestHub od Restimo - dodaje Jerzy Łochowski.
Informacje o firmie Restimo
Restimo jest firmą foodtech (ang. food and technology), która tworzy aplikację RestHub dla branży HoReCa. RestHub integruje platformy dostaw jedzenia, systemy zamówień online, firmy kurierskie oraz systemy POS dla restauracji.
RestHub pomaga w kluczowych obszarach działalności online restauracji, takich jak zarządzanie wszystkimi zamówieniami z jednego urządzenia, aktualizacja menu w zbiorczym panelu czy agregowanie danych sprzedażowych z wielu kanałów do podejmowania trafnych decyzji biznesowych. Aplikacja obsługuje każdy rodzaj działalności gastronomicznej – restauracje i bary, sieci fast food, cukiernie i kawiarnie, a także dark kitchen i wirtualne restauracje.
Firma obsługuje takie sieci restauracji jak North Fish, Berlin Doner Kebap, Charlotte, Orzo i wiele innych oraz jest obecna w ponad 25 miastach w Polsce. Więcej informacji: www.restimo.com
informacje o firmie
Informacje o firmie Dotykačka
Dotykačka jest dostawcą innowacyjnego systemu POS nowej generacji, cieszącego się zaufaniem tysięcy klientów – małych i średnich firm handlowych, gastronomicznych, usługowych i hotelarskich.
System POS online Dotykačka, działający na systemie Android, zapewnia przedsiębiorcom skuteczne i niezawodne wsparcie w prowadzeniu i rozwoju działalności.
Użytkownicy Dotykački otrzymują kompletne rozwiązanie kasowe, zintegrowane z wiodącymi na rynku technologiami, takimi jak serwisy do obsługi zamówień z dostawą, rozwiązania w zakresie płatności bezgotówkowych czy platformy e-commerce.
System Dotykačka płynnie i bezpiecznie współpracuje także z szeroką gamą urządzeń i akcesoriów, takich jak drukarki fiskalne online, terminale płatnicze, wagi cyfrowe, szuflady kasowe, czytniki kodów i wiele innych.
Grupa biznesowa, której Dotykačka jest częścią, obsługuje każdego dnia ponad 30 tys. komercyjnych użytkowników w Europie. Więcej informacji: www.dotykacka.pl
informacje o firmie
Informacje o firmie Dotykačka
Dotykačka jest dostawcą innowacyjnego systemu POS nowej generacji, cieszącego się zaufaniem tysięcy klientów – małych i średnich firm handlowych, gastronomicznych, usługowych i hotelarskich.
System POS online Dotykačka, działający na systemie Android, zapewnia przedsiębiorcom skuteczne i niezawodne wsparcie w prowadzeniu i rozwoju działalności.
Użytkownicy Dotykački otrzymują kompletne rozwiązanie kasowe, zintegrowane z wiodącymi na rynku technologiami, takimi jak serwisy do obsługi zamówień z dostawą, rozwiązania w zakresie płatności bezgotówkowych czy platformy e-commerce.
System Dotykačka płynnie i bezpiecznie współpracuje także z szeroką gamą urządzeń i akcesoriów, takich jak drukarki fiskalne online, terminale płatnicze, wagi cyfrowe, szuflady kasowe, czytniki kodów i wiele innych.
Grupa biznesowa, której Dotykačka jest częścią, obsługuje każdego dnia ponad 30 tys. komercyjnych użytkowników w Europie. Więcej informacji: www.dotykacka.pl