Poczta Polska: obsługa klientów w okresie świąteczno-noworocznym
Placówki pocztowe będą dostępne dla klientów w Wigilię i w Sylwestra, zmieni się tylko czas ich funkcjonowania. W dni świąteczne 25 i 26 grudnia oraz w Nowy Rok poczty będą nieczynne, ale już od 27 grudnia będą obsługiwały klientów w standardowych godzinach.
Placówki pocztowe, które są czynne na stałe w soboty w dniu 24 grudnia 2022 r. będą obsługiwały klientów najdłużej do godziny 12:00. Placówki otwarte zazwyczaj całodobowo i czynne najdłużej na obszarze danego województwa będą dostępne maksymalnie do godz. 14:00.
W dniu 31 grudnia 2022 r. placówki czynne będą najdłużej do godziny 13:00, zaś całodobowe do godz. 16:00.
Placówki ulokowane w obiektach, od których są zależne (np. w ministerstwach, sądach, urzędach skarbowych, urzędach gmin, centrach lub galeriach handlowych), mogą funkcjonować w innych godzinach, niż te wyszczególnione powyżej.
Szczegółowe informacje o pracy poszczególnych placówek pocztowych w okresie świąteczno-noworocznym dostępne są pod adresem: placowki.poczta-polska.pl oraz bezpośrednio w placówkach pocztowych. Zachęcamy do sprawdzenia tych informacji przed udaniem się na pocztę.
kontakt dla mediów
Daniel Witowski
rzecznik@poczta-polska.pl
tel: 22 656 54 28
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Daniel Witowski
rzecznik@poczta-polska.pl
tel: 22 656 54 28