nowe produkty/usługi transport

Przesyłkę Pocztex można już wysłać w sklepach sieci Żabka

13.12.2022 | Poczta Polska

Poczta Polska, sieć sklepów Żabka oraz partner technologiczny Pointpack rozszerzają współpracę w zakresie obsługi przesyłek. W ramach nowej umowy, podpisanej wiosną tego roku, sukcesywnie podejmowane są kolejne działania, których celem jest wygoda i komfort Klientów - łatwiejsza, szybsza i bardziej kompleksowa obsługa tych, którzy pragną załatwić spektrum spraw podczas jednej wizyty w sklepie. Teraz dzięki owocnej i stale rozwijanej współpracy Klienci Poczty Polskiej zyskali możliwość nadania przesyłek w sieci sklepów Żabka.

Rosnące zainteresowanie klientów indywidualnych zarówno sprzedażą, jak i zakupami online, znalazło odbicie w propozycji rozszerzenia dotychczasowej współpracy Poczty Polskiej z siecią Żabka. Celem rozwijanej kooperacji jest zaoferowanie możliwie jak najszerszego wachlarza usług, z których może skorzystać klient sklepu, podczas swojej wizyty. Wcześniej w kwietniu br. klienci sprzedający na Vinted.pl zyskali możliwość szybkiego i wygodnego nadawania przesyłek w punktach sieci Żabka. Od 9 grudnia br. rozszerzyliśmy tę możliwość dla wszystkich klientów indywidualnych, którzy chcą nadać paczkę. Dzięki rozszerzeniu współpracy Poczta Polska zyskuje 8 900 nowych punktów nadań przesyłek.

Warto podkreślić, że ze względu na dogodne godziny otwarcia, w sklepach Żabka paczki można nadać od poniedziałku do soboty od godzin porannych, aż do późnego wieczora, a w niektórych – także w niedzielę.

– Nasi Klienci cenią sobie komfort i wygodę, dlatego kładziemy szczególny nacisk na rozwój punktów odbioru przesyłek Pocztex PUNKT. Sieć Żabka to dla nas bardzo ważny partner. Bliskość tych sklepów oraz szeroki wachlarz oferowanych produktów i usług znalazł uznanie konsumentów. Dzięki rozszerzeniu współpracy z Żabką Klienci nie tylko będą mogli odebrać paczkę, ale także ją nadać. Blisko i po drodze  – zaznacza Krzysztof Falkowski, prezes zarządu Poczty Polskiej.

Usługa Pocztex Poczty Polskiej oferuje multikanałowość dostaw: do wyboru trzy metody dostawy - Pocztex PUNKT (dostawa do szerokiej sieci punktów odbioru – własnych i partnerskich), Pocztex AUTOMAT (dostawa do automatów paczkowych na terenie całego kraju) i Pocztex KURIER (doręczenie pod wskazany adres).

Klienci coraz częściej wybierają opcję odbioru w Żabce ze względu na bezpieczeństwo przesyłek, które gwarantuje Poczta Polska, jak i na wygodę oraz bliskość sklepów. Dzięki współpracy pomiędzy Pocztą Polską i siecią Żabka, paczkę można nie tylko odebrać, ale teraz także nadać przy okazji codziennych zakupów, w drodze do domu lub do pracy. Opcja odbioru i nadania w sklepie przyczynia się także do ochrony środowiska, poprzez zmniejszenie liczby kilometrów pokonywanych przez kurierów.

Umowa pomiędzy Pocztą Polską i Żabką zakłada dalsze poszerzanie współpracy w zakresie obsługi przesyłek kurierskich klientów biznesowych oraz detalicznych. Jednym z już wprowadzonych udogodnień jest także możliwość zwrotu zakupionego towaru w sklepach tej sieci.

Dogodne lokalizacje oraz elastyczne godziny otwarcia sklepów Żabka czynią tę sieć najczęściej wybieranym miejscem odbioru przesyłek w kanale dostaw Pocztex PUNKT. Z perspektywy Klientów to właśnie te czynniki odgrywają główną rolę przy wyborze miejsca odbioru przesyłek.

 

kontakt dla mediów
Daniel Witowski
rzecznik prasowy, Poczta Polska S.A.
Daniel Witowski

rzecznik@poczta-polska.pl

tel: 22 656 54 28

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Daniel Witowski
rzecznik prasowy, Poczta Polska S.A.
Daniel Witowski

rzecznik@poczta-polska.pl

tel: 22 656 54 28

informacje o firmie