media/marketing/reklama

„Do Rzeczy” nr 47: GROŹNA CHOROBA APOSTAZJI

  Na proteście wobec Kościoła zawsze można zarobić – zwłaszcza w katolickim kraju. Być może dlatego mamy do czynienia – ze zjawiskiem medialnego przechwalania się tzw. apostazjąstwierdza Paweł Chmielewski w tekście “Groźna choroba apostazji”.

Na łamach „Do Rzeczy” również:

Wbrew retoryce odwołującej się do nieusuwalnego antagonizmu między centralizacyjnymi dążeniami Brukseli a własną wizją Polski obóz Zjednoczonej Prawicy w zdumiewająco łatwy sposób godzi się na rozpędzający się proces erozji suwerenności polskiego państwazauważa Jakub Wozinski w artykule “Historia uległości”.

„Angielka” to już nie tylko antywestern. To wzorcowy przykład ciężkiej choroby Zachodu – samobiczowania pisze Piotr Gociek w tekście “Biała zaraza”.

Od lat w polskiej debacie o geopolityce czy o miejscu Polski w świecie jeden czynnik jest starannie pomijany. Chodzi o jedyny komponent wspólnototwórczy, dzięki któremu tak naprawdę nadal różnimy się od innych społeczeństw w coraz bardziej przecież ujednolicanym, globalizowanym świecie podkreśla Krystian Kratiuk w artykule “Wielka Polska niekatolicka?”.

Ze środowiska „opiekunów” ulicznic wywodziło się w końcu XIX w. nowe zjawisko subkultury apaszów. Wyróżniali się okrucieństwem i łatwością zabijania szokującą nawet w tamtych brutalnych czasach – pisze Piotr Semka w tekście “Bandyckie tango w Paryżu”.

Okno korzyści politycznych, które można było osiągnąć w związku z zaangażowaniem Ameryki w wojnę na Ukrainie, zacznie ulegać pewnemu zawężeniuprzekonuje Wojciech Golonka w artykule “Po wyborach w Ameryce”.            

Na łamach nowego „Do Rzeczy” również raport specjalny. Ziemkiewicz, Warzecha i Fiedorczuk piszą, jaka powinna być nasza strategia wobec wojny na Ukrainie.

Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od poniedziałku, 21 listopada 2022 r. Można go też czytać w aplikacji Kiosk Google Play (Google Newsstand), która umożliwia między innymi dodawanie własnych notatek do tekstów. Tygodnik „Do Rzeczy” jest również dostępny w wersji cyfrowej u dystrybutorów prasy elektronicznej, m.in. w Nexto, e-Kiosk oraz w aplikacji WPROST KIOSK odpowiednio dla systemu Android i systemu iOS.

kontakt dla mediów
PMPG S.A.
Biuro prasowe

biuroprasowe@pmpg.pl

Fundacja Tygodnika Wprost
Fundacja Tygodnika Wprost

MediaForUkraine@wprost.pl

tel: +48 508 040 882

informacje o firmie

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.

 

załączniki

kontakt dla mediów
PMPG S.A.
Biuro prasowe

biuroprasowe@pmpg.pl

Fundacja Tygodnika Wprost
Fundacja Tygodnika Wprost

MediaForUkraine@wprost.pl

tel: +48 508 040 882

informacje o firmie

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.